Skocz do zawartości

[2000-3000] cross - miasto + las

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Szukam roweru crossowego na miasto (60%) i ścieżki leśne, parki (40%) oraz czasem dłuższe wycieczki rowerowe, ale głównie dojazd do pracy. Jestem laikiem jeśli chodzi o sprzęt więc zdaje się na was.

Aktualnie mój budżet to 2000-2500 (jeśli będzie można zmieścić się w dolnej granicy to super).

- Najlepiej rocznik z 2015 (oszczędność kilku stów)

- Chętnie zrezygnowałbym z hamulców tarczowych na rzecz dobrych v-braków (są jakieś modele w moim przedziale?). Nie do końca czuje potrzebę ich posiadania i wolałbym dostać lepszy osprzęt i wyposażenie. Szczególnie zależy mi na napędzie, rozsądnym amortyzatorze (z możliwością zablokowania), dobrej ramie, oponie która poradzi sobie w lesie i na asfalcie, wygodnym siedzeniu. Chciałbym aby rower posłużył mi kilka lat.

Przeglądałem kilka rowerów:

- Krossa (Evado 3,4,5)
- Unibike (Głównie Zethos chociaż poza moim widełkami)

- Giant (Roam 0 Disk, Roam 1 Disk)

Nie do końca czuje różnicę w jakości między rowerami za 2 oraz 3tys (pewnie wynika to z tego że jestem laikiem) i czy ta różnica będzie odczuwalna w mojej rekreacyjnej raczej jeździe.

Byłbym wdzięczny za propozycję i pomoc  :)

Napisano

Racja. Jest tych tematów od groma ale szczerze wyboru nie ułatwia...

Ale do rzeczy. Wybrałem kilka modeli i jeśli ktoś mógłby pomóc w wyborze będę wdzięczny:

-Romet Orkan 5.0 (Zastanawia mnie skąd ta obniżka. Niby rocznik 2015 ale aż tyle?)

- Kross Evado 5.0

- Giant Roam 0 (Opłaca się dopłacać za markę?)

- Unibike Viper GTS 2015 (V-ki chyba wystarczą w zupełności i nie będzie z nimi problemów)

- LAZARO INTEGRAL V3 (Tańszy model dla porównania czy opłaca się dokładać do droższych jeśli chodzi o moją rekreacyjną jazdę)

Moja waga: 75kg / Wzrost: 179cm
Napisano