Skocz do zawartości

[<2000] Nowy Rower

Centur

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, poszukuję roweru... no właśnie sam nie wiem jakiego, w każdym razie mój budżet to 2000zł a że jestem zielony w tym temacie (pół życia zjeździłem na jakimś marketowym dziadostwie później trochę na mtb który się rozleciał) to chciałem zaczerpnąć porady kogoś bardziej doświadczonego.

Ogólnie rower ma być ogólnie do jazdy czy to po ulicy czy w lekkim terenie (nie mówię o jeździe głęboko w las). Przeglądałem trochę internet i natknąłem się na takie szosówki

Triban 500 B'Twin

Kross Vento 1.0

Kross Pulso 1.0 (bez odnośnika gdyż administrator zabrania odnośników do tamtej strony)

Czytając opinię wydają się być dobrym wyborem jak na początek aczkolwiek nie jestem pewien czy taki rower nadawałby się do jazdy po np. parku z nierówną piaskową nawierzchnią. Zależy mi też na dosyć sporej prędkości jazdy do czego szosówki są chyba stworzone (na ostatnim rowerze 40km to był max co dało się z tego MTB wycisnąć) gdyż niektóre trasy będą dosyć spore 200km+ i zależy mi również na jak największym komforcie jazdy.

Myślę, że wszystko co powinienem napisać napisałem, także czekam na wasze opinie :)

Dodatkowe informacje:

Waga: 95kg + doliczyłbym jeszcze czasem plecak 5-10kg

Wzrost: 182cm

Napisano

Osobiście Kross mnie kompletnie nie przekonuje. Czytałem ich warunki gwarancji i jeśli nic się nie zmieniło to maksymalna waga rowerzysty to 80kg wiec już na wstępie te rowery dla ciebie odpadają.

Było już wiele takich tematów na tym forum i bezkonkurencyjny w tym przedziale cenowym jest jak na razie Triban 520. Moim zdaniem nie znajdziesz w tej kwocie nic lepszego. Gdzieś na forum jest cały temat poświęcony temu rowerowi.

http://www.decathlon.pl/rower-szosowy-triban-520-c1-id_8322663.html

Napisano