Skocz do zawartości

[do 850zł] Cross/Trekking

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

Chcę kupić rower głownie przeznaczony do jazy po mieście i czasem za miasto. Myślę też nad jakąś dłuższą wycieczką z sakwami w przyszłości. Nie znam się na rowerach na tyle dobrze, więc pomyślałem że lepiej będzie kupić nowy rower ze słabszej półki ze względu na budżet (w używanym nie będę w stanie ocenić czy się opłaca i czy da radę). Myślę że cross jest najodpowiedniejszy, ale jakiś trekking też być może byłby dobry. Chciałbym mieć rower z przednim amortyzatorem jeśli to możliwe.

Z tego co przepatrzyłem allegro to jedyny kandydat to Spartacus Cross-line: http://allegro.pl/spartacus-cross-line-sr-suntour-shimano-sale-25-i4470514565.html. Co o nim myślicie i czy są jakieś alternatywy w tym przedziale cenowym? Dzięki za pomoc z góry ;-)

Paweł

Napisano

W tym budżecie z nówek nic ciekawszego nie znajdziesz ale ja bym nie kupił tego roweru ale nie chodzi mi o cały rower ale o wolnobieg zamontowany w nim, jest to stary system jego głowną wadą oprócz małej ilości biegów jest to że tylna os dedykowana pod wolnobieg jest mniej wytrzymała na obciążenia a zwłaszcza że planujesz wyjazdy z sakwami polec dozzbierac pare stów więcej i zakupic ten rower który ma już kasetę i napęd o dwie grupy wyżej który na pewno sprawdzi się podczas jazdy   http://allegro.pl/2014-spartacus-cross-shimano-alivio-blokada-skoku-i4470508489.html

Napisano

Hmm.. To będzie aż takie ważne myślicie? Jeśli to będzie za słabe to może jesteście w stanie coś używanego mi polecić?

Napisano

ja jeżdzę na crossie 21" a mam ten sam wzrost to zależy w jakiej pozycji lubisz jeździć jeśli wyprostowanej to 19" była by dobra ale jak lubisz bardziej sportową pozycję jak ja to polecam 21" a najlepiej jakbyś sobie podszedł do najbliższego sklepu rowerowego i przymierzył się do rozmiaru 19" i 21" i wtedy zadecydujesz

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.