Skocz do zawartości

[1500-1800zł] UNIBIKE CROSSFIRE GTS ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,


 


potrzebuję roweru rekreacyjnego, do jazdy na co dzień i weekendowo jakieś trasy do 50km. Raczej głównie asfalt + ubite ścieżki, więc wybór padł na krosowy. Po przejrzeniu forum polecany okazał się UNIBIKE CROSSFIRE GTS (~1800zł) osprzęt, cena, jakość. Teraz moje pytanie:


 


1. Czy coś porównywalnego w tym budżecie znajdę (jestem totalnym laikiem, ale jak coś kupuje lubie robić to z głową, stąd to forum) ?


 


2. Co sądzicie o tej ofercie http://allegro.pl/ro...4236231925.html -sprzedawca i rower wydają się być ok, a cena atrakcyjna, dopatrzyłby się ktoś czegoś alarmującego?


 


3. Zastanawia mnie możliwość blokady przedniego amortyzatora, widziałem u kolegi, możecie polecić coś godnego uwagi do 1500-1800 zł - na ile jest to przydatne i poprawia komfort?


 


Pozdrawiam forumowiczów


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam ten post (z wyjątkiem zastrzeżenia co do wagi):

 

http://www.forumrowerowe.org/topic/138203-1300-1800-rower-crossowy-jaki/page-28?do=findComment&comment=1496842

 

Wszystkie wymienione tam rowery poza crossfire mają blokadę (Eurobike nawet taką, którą można włączać w czasie jazdy). A czy jest potrzebna, czy nie to kwestia stylu jazdy. Są ludzie, którzy mają i prawie nigdy nie korzystają. Opłaca się jeśli masz odcinki, na których asfalt jest bardzo płaski i wysokiej jakości. Ja używam też czasem na podjazdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dość, że uprzedził mnie Tadeus, to przez pomyłkę całego (sporego) posta posłałem prosto w kosmos... :bye2:

 

W skrócie:

W limicie mieści się jeszcze Medano Vanity vt.3, ale nie wiem, czy Ty zmieścisz się na niego, bo promocja jest tylko na ramy w rozmiarach 18" i 20".