Barthus Napisano 14 Kwietnia 2014 Napisano 14 Kwietnia 2014 Witam. W sprawach serwisowych rowerów jestem zielony. Ponadto zależało mi na czasie aby doprowadzić do ładu rower, który dostałem. Nie było w nim siodełka i sztycy podsiodełkowej. Na karcie od serwisu dostałem info co jest do zrobienia: siodełko 25 zł sztyca nowa ? ( ostatecznie zamontowano używaną) przegląd pełny 140 zł wymiana linek przerzutek 5x2 10zł pancerze linek przerzutek 10 zł Ostatecznie zapłaciłem 195 zł Problem w tym, że w momencie odbioru roweru padało i przywiozłem go do domu samochodem. Wczoraj przejechałem się 9 km i stwierdzam, ze jest masakra. Wszystko trzeszczy przy pedałowaniu, przednie koło lekko scentrowane, brak zatyczek wentylków, linki też na nowe nie wyglądają, nie widzę smaru na łańcuchi i zebatkach (chyba,że nie ma go tam być) I mam tu pytanie co zawiera pełny przegląd, bo wzieli odemnie kupę kasy ( bo rower wart może ze 200 zł- górski) a efektów nie widzę poza dodaniem sztycy i sidełka.
pentagram1985 Napisano 14 Kwietnia 2014 Napisano 14 Kwietnia 2014 Bym bardziej nie opłaca sie korzystać z serwisu gdy usługa równa się wartości roweru. W internecie jest masa łopatologicznych poradników, które nauczą Cie jak serwisować rower, bo przecież nie jest to prom kosmiczny. Na łańcuch i zębatkach nie ma prawa być żadnego smaru (w domyśle stałego). Smarujemy tylko łańcuch, tj. sworznie i to najlepiej olejem dedykowanym do łańcuchów rowerowych. Wg. mnie przepłaciłeś.
pietia79 Napisano 14 Kwietnia 2014 Napisano 14 Kwietnia 2014 Pełny przegląd zawiera to na co się umówisz z serwisem. U mnie obejmował np. wymianę łańcucha, klocków hamulcowych i smarowanie piast. Nie ma zasady. Przy okazji, mi wsadzili odwrotnie klocek hamulcowy Smaru ma nie być na zębatkach, ani na łańcuchu, ma być w środku. Scentrowane koło powinieneś reklamować.