Skocz do zawartości

[1700] Unibike Crossfire LDS czy Author Corsa

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako, że to pierwszy post - Czołem.

Szukam dla narzeconej dobrego crossa. Ograniczenie cenowe to 1700 zł (zupełny max). Po analizie opinii, osprzętu wybór padł na Unibike'a Crossfire LDS 2014:

http://www.unibike.pl/crossfirelds.html

Właściwie już bym go kupił, gdyby nie to, że obecnie nie ma go w żadnym z punktów dystrybucyjnych Unibike'a w Szczecinie. Jestem już zapisany w 'zeszyciku' na niego. Przez przypadek trafiłem jeszcze na Authora Corsę dostępnego od ręki w Szczecinie:

http://author.pl/rowery/turystyczne/crossowe/corsa-0

Dodam, że jest on w cenie 1599 zł. Rower chyba niezły jak za te pieniądze. Zastanawia mnie tylko fakt, że jest to model z 2011 roku. Nie znam się na sprzęcie, ale nurtuje mnie czy lepiej brać starszego z lepszym osprzętem (być może już przestarzałym) czy nowszego z minimalnie gorszym, ale unowocześnionym. A może to w ogóle nie gra roli?

Który z nich jest lepszy a te pieniądze? Zastanawia mnie 9-rzędowa kaseta w authorze. Moim zdaniem nie jest to zupełnie potrzebne do rekreacyjnej jazdy po ścieżkach rowerowych, czasem leśnych. Pytanie czy w jakiś sposób bardziej nie przeszkadza? Mam również wątpliwości co do widelca w Authorze. Czy to dobry sprzęt?

Proszę uprzejmych forumowiczów o analizę dwóch powyższych rowerów i wskazanie ewentualnych plusów i minusów w każdym.

Dodam, że narzeczonej rower ma służyć do jazdy na średnich i dłuższych dystansach (40-100 km) po zróżnicowanej nawierzchni (głównie utwardzone drogi, ale również leśne i polne ścieżki).

Dziękuję z góry i pozdrawiam.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

• Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies