karolina131717 Napisano 6 Stycznia 2014 Napisano 6 Stycznia 2014 Witam Was Drodzy Forumowicze! Jestem tutaj nowa, ale chciałabym abyście pomogli wybrać odpowiedni dla mnie sprzęt. Chciałabym kupić sobie używany rower trekkingowy (najlepiej koła 28") z przedziału cenowego do 700 zł. Proszę o radę, gdyż nie znam się kompletnie na tym sprzęcie i nie wiem co kupić. Znalazłam fajną ofertę i chciałabym poradzić się Was czy warto inwestować. Jeśli nie... proszę o kilka linków z propozycjami. http://tablica.pl/oferta/rower-cyco-tr28-piekny-dobre-wyposazenie-ID3RHJN.html#1b204c4a20 Rower ma służyć do jazdy po ścieżkach rowerowych i czasami po drogach leśnych (ale to rzadko) Help me :-) :-) :-) Pozdrawiam
mklos1 Napisano 6 Stycznia 2014 Napisano 6 Stycznia 2014 Rower jest w całkiem niezłym stanie. Nówka stoi na Allegro za 1100 PLN. Spróbuj się potargować.
karolina131717 Napisano 6 Stycznia 2014 Autor Napisano 6 Stycznia 2014 A może jeszcze jakieś ciekawe propozycje?
mklos1 Napisano 6 Stycznia 2014 Napisano 6 Stycznia 2014 Do 700 PLN Allegro nie proponuje nic lepszego/ciekawszego z używek. Nówki są niższej klasy.
Mod Team Pixon Napisano 8 Stycznia 2014 Mod Team Napisano 8 Stycznia 2014 Ktoś obeznany w temacie pojedzie zobaczyć ten rower z Tobą? Generalnie nie jest zły stan, jednak 7 tryb na kasecie/wolnobiegu widać, że jest już lekko zużyty. Żeby się nie okazało, że za chwilę będzie trzeba napęd wymieniać bo przeskakuje. Tak czy inaczej wydając 700zł na rower należy się z tym liczyć i brać pod uwagę że w niedalekiej przyszłości coś trzeba będzie dołożyć.
MikeSkywalker Napisano 8 Stycznia 2014 Napisano 8 Stycznia 2014 Trzeba przeglądać allegro/tablicę i już. Pamiętam że kiedyś był za 650 zł Giant Roam (cross ale taki typ roweru w sumie nawet bardziej by Ci pasował) do lekkich poprawek ale za te pieniądze to i tak rewelacja. Z tyłu jest raczej kaseta (bo 8 rzędowe wolnobiegi to rzadkość) a jak dla mnie to 7 tryb jeszcze sporo objeździ