Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

 

Zastanawiam się nad wyborem tych oto rowerów lecz nie mogę znaleźć żadnych recenzji w internecie.. MOże wy mi polecicie? Kompletnie eni znam się na podzespołach... a może ktoś poleci coś z poza moich propozycji?

 

 

AUTHOR VERTIGO: http://velo.com.pl/rowery/rowery-crossowe/author/vertigo

 

UNIBIKE VIPER: http://www.unibike.pl/vipergts.html  (słyszałem, że ma bardzo dobre amortyzatory z możliwością zablokowania ich całkowicie - to bardzo fajna opcja) waga trochę duża ale sprawia wrażenie dość solidnego roweru o dobrej marce i częściach - wygląd troszkę mało sportowy ale właściwości jezdne może na plus?

 

CUBE LTD CLS Pro  http://sklep.sportprofit.pl/pl_PL/p/Cube-LTD-CLS-PRO-grey-red-print-2013/3074

 

MERIDA CROSSWAY 100-D http://www.rowerymerida.pl/produkt417/crossway-100-d-rower-merida.html

MERIDA CROSSWAY 100-V http://www.rowerymerida.pl/produkt419/crossway-100-v-rower-merida.html

 

 

 

W głównej mierze zwracam uwagę na podzespoły:

 

A więc jeśli ktoś bybły w stanie porównać mi podzespoły tych rowerów i ocenić który ma lepsze?

Który z rowerów ma najlepszą dynamikę i właściwości jezdne do szybkiej jazdy(drugorzędne pytanie)?

 



Zastanawiam się nad wyborem tych oto rowerów lecz nie mogę znaleźć żadnych recenzji w internecie.. MOże wy mi polecicie? Kompletnie eni znam się na podzespołach... a może ktoś poleci coś z poza moich propozycji?

 

 

AUTHOR VERTIGO: http://velo.com.pl/rowery/rowery-crossowe/author/vertigo

 

UNIBIKE VIPER: http://www.unibike.pl/vipergts.html  (słyszałem, że ma bardzo dobre amortyzatory z możliwością zablokowania ich całkowicie - to bardzo fajna opcja) waga trochę duża ale sprawia wrażenie dość solidnego roweru o dobrej marce i częściach - wygląd troszkę mało sportowy ale właściwości jezdne może na plus?

 

CUBE LTD CLS Pro  http://sklep.sportprofit.pl/pl_PL/p/Cube-LTD-CLS-PRO-grey-red-print-2013/3074

 

MERIDA CROSSWAY 100-D http://www.rowerymerida.pl/produkt417/crossway-100-d-rower-merida.html

MERIDA CROSSWAY 100-V http://www.rowerymerida.pl/produkt419/crossway-100-v-rower-merida.html

 

 

 

W głównej mierze zwracam uwagę na podzespoły:

 

A więc jeśli ktoś bybły w stanie porównać mi podzespoły tych rowerów i ocenić który ma lepsze?

Który z rowerów ma najlepszą dynamikę i właściwości jezdne do szybkiej jazdy(drugorzędne pytanie)?

Napisano

Authory mają wręcz tragiczny stosunek ceny do jakości (marka się baardzo ceni). Ten Viper to bardzo dobry rower. Na mudserwisie są jeszcze przeceny Krossów Evado - też korzystne.

Napisano

Authory mają wręcz tragiczny stosunek ceny do jakości (marka się baardzo ceni). Ten Viper to bardzo dobry rower. Na mudserwisie są jeszcze przeceny Krossów Evado - też korzystne.

 

 

CUBE LTD CLS Pro  http://sklep.sportprofit.pl/pl_PL/p/Cube-LTD-CLS-PRO-grey-red-print-2013/3074

MERIDA CROSSWAY 100-D http://www.rowerymerida.pl/produkt417/crossway-100-d-rower-merida.html

MERIDA CROSSWAY 100-V http://www.rowerymerida.pl/produkt419/crossway-100-v-rower-merida.html

 

a coś z tego ? ;)

Napisano

Authory mają wręcz tragiczny stosunek ceny do jakości (marka się baardzo ceni). Ten Viper to bardzo dobry rower. Na mudserwisie są jeszcze przeceny Krossów Evado - też korzystne.

 

 

Ehh... Co tam jest takiego tragicznego ? Tourney z przodu którego można wymienić na Acerę za dopłatą ~30 PLN ? 

 

Dostajesz E-Bon i przedłużoną gwarancję, więc trochę obiektywizmu proszę...

 

 

I weź pod uwagę, że przeceny prawie ZAWSZE dotyczą niestandardowych wielkości ram, a z tym może być kłopot jednak...

Napisano

Author za tę same pieniądze daje w swoich rowerach osprzęt gorszej klasy, niż wiele konkurencyjnych firm. Oczywiście, można wierzyć w to, że te same podzespoły u bardziej renomowanej firmy działają lepiej, albo, że skoro już firma oszczędza na osprzęcie, to przynajmniej rama musi być super... Ale ja się tu wiarą nie zajmuje. Zajmuje się konkretami, które da się obiektywnie porównać.

 

A gwarancja to gwarancja. Decathlon na wszystkie rury daje dożywotnią, co wcale nie znaczy, że sprzedają najlepsze jakościowo rowery na rynku :)

Napisano

Jeśli można dołączę się do tematu, bo jestem na poszukiwaniu podobnego sprzętu tj. krosówki w cenie do 2.5 kpln. Rower ma służyć do jazdy po asfalcie i ubitych ścieżkach leśnych, więc zgaduję, że kros to prawidłowy wybór

Trafiłem na coś takiego:

http://www.bikeserwis.pl/4267,rower-haibike-land-men-28-slx-disc-czarny-56cm-promocja.html

Jestem laikiem, ale wstępnie rower mnie zachwycił. Nie znam się niestety na osprzęcie. Czy w podobnej cenie można kupić coś lepszego tudzież taniej coś równie dobrego?

Mój wzrost to 175cm, waga 78kg, zakładam, że rama 19'' byłaby optymalna.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

Napisano

Dokładnie mam idealnie taką samą wagę i wzrost jak Tu :) a ten rower pierwsze widzę a już 2 tygodnie szukam roweru.. aktualnie moje dywagacje przystały na UNIBIKE VIper, CUBE LTD CLS PRO oraz Centurion Crossfire 100

 

Cięzki wybór.. najlepiej wizualnie rpezentuje się centurion .. Unibike ma najwięcej pierdół typu regulacja kierownicy itp nie ma za to tarczówek ;/ zaś CUBE ciężko mi wyrobić sb na jego temat opinie czy nie rpzepłacamy za markę ..Ktoś porównał osprzętem Cube do meridy..

Jeśli można dołączę się do tematu, bo jestem na poszukiwaniu podobnego sprzętu tj. krosówki w cenie do 2.5 kpln. Rower ma służyć do jazdy po asfalcie i ubitych ścieżkach leśnych, więc zgaduję, że kros to prawidłowy wybór

Trafiłem na coś takiego:

http://www.bikeserwis.pl/4267,rower-haibike-land-men-28-slx-disc-czarny-56cm-promocja.html

Jestem laikiem, ale wstępnie rower mnie zachwycił. Nie znam się niestety na osprzęcie. Czy w podobnej cenie można kupić coś lepszego tudzież taniej coś równie dobrego?

Mój wzrost to 175cm, waga 78kg, zakładam, że rama 19'' byłaby optymalna.

 

Z góry dzięki za wszelką pomoc.

 

Napisano

@wudz: Ten rower ma mocno mieszany osprzęt, w niektórych miejscach rewelacyjnie, a w innych tak sobie jak na powyżej 2 tysiące.

 

Za niewiele więcej masz rower praktycznie pod każdym względem o dwie klasy lepszy:

http://rower-sport.pl/pl/p/KELLYS-MASH-2012/1359

 

Ten też jest niezły jeśli zależy ci na tarczówkach:

http://www.mudserwis.com/kross-evado-50-2013-p-3319.html

 

Może jeszcze znajdziecie coś, co wam się podoba (przed chwilą odkryłem, pełno świetnych promocji):

http://www.taktanio.pl/sport_i_rekreacja/rowery_i_akcesoria/rowery/?key=kellys

 

 

Następny zacny crossik:

http://rower-sport.pl/pl/p/KELLYS-PHANATIC-2011-wysylka-gratis-/1037

Napisano

http://www.centurion.de/en_int/bikes/2013/74/Cross+Bikes/Cross+Line+100 CENTURION CROSSLINE 100
http://sklep.sportprofit.pl/pl_PL/p/Cub ... -2013/3074 CUBE LTD CLS PRO

http://www.unibike.pl/vipergts.html UNIBIKE VIPER

 

Co sądzicie o tym centurionie ? Czy posiada on lepszy osprzęt od Vipera oraz Cube? I jak Cube wypada w starciu z Viperem?

 

CENTURION CROSSLINE 100

Size 48, 52, 55, 58, 61 cm
Frame Cross Eco-D, AL 6061
Color1 matt-black (light grey)
Fork SR Suntour SF13-NEX 700C, 50 mm
Derailleur Front Shimano FD-M191-3
Derailleur Rear Shimano Acera
Shifter Shimano SL-M310
Brake Lever Tektro HDC-300 / HDC-300 WS
Brake Tektro HDC-300 180 mm / Auriga Pro 160 mm
Chainwheel Shimano FC-M171, 48/38/28 Z.
Bbset TH BB-7420ST
Chain Shimano CN-HG40
Hub Joytech VR D041DSE / HR D142DSE
Rim Centurion D 700C
Freewheel Shimano CS-HG31-8, 11-32 Z.
Spokes stainless
Tire Pogo Kardung-LA 700x35C Refl.
Handlebar Procraft Riser OS, 640 mm
Handlebar Stem Procraft AL OS, 17°
Headset FSA No.10P
Seat Post Procraft SP-602, Ø27.2 mm
Saddle Centurion Cross Comfort
Pedal VP-992A
Weight 13,5 kg

CUBE LTD CLS PRO

Rozmiar Ramy 46, 50, 54, 58, 62; Lady: 46, 50, 54
Rama Alu Lite Trekking Cross
Kolor grey red print
Widelec Suntour NEX
Stery FSA No. 10 semi-integrated
Wspornik Easton EA30, 25.4mm
Kierownica Easton EA30 Riser
Chwyty CUBE Performance Grips
Przerzutka tylna Shimano Acera RD-M390 9-Speed
Przerzutka przednia Shimano Acera FD-M390 Top Swing, 34.9mm
Manetki Shimano Acera SL-M390 Rapidfire-Plus, 9-Speed
Hamulce Shimano 395 hydr. Disc Brake (160/160)
Korby Shimano FC-M371 48x36x26T., 175mm, Shimano BB-UN26, Chainguard
Kaseta Shimano CS-HG20 11-34T., 9-Speed
Łańcuch KMC X9 Double Durability
Obręcze Schürmann Yak19 Disc
Taśmy na Obręczach Schwalbe 20-622
Piasta przód Shimano HB-RM35
Piasta tył Shimano FH-RM35
Opony Schwalbe Smart Sam Active 44x622
Dętki Schwalbe Impac AV17
Pedały Cross Alloy
Siodło Selle Royal Viper
Sztyca Easton EA30 31.6mm
Zacisk Scape Varioclose 34.9mm
Waga 13,5 kg


UNIBIKE VIPER

Rama
Rozmiar 17", 19", 21", 23"
Geometria ramy
Kolor GRAFITOWO-BIAŁY MAT
Rama 700C / ALU 6061 / HYDROFORMING / CIENIOWANA / MĘSKA - 17", 19", 21", 23"
Widelec SR SUNTOUR NVX / SKOK 75MM / BLOKADA HYDRAULICZNA
Komplet sterowy AHEAD FSA NO.10 / 1-1/8" / WEWNĘTRZNY
Komponenty
Kierownica UNO GRADE 2.0 / RISER / 31.8MM
Chwyty HERRMANS / DOUBLE DENSITY (D2)
Wspornik kierownicy UNO GRADE COMFORT / REGULOWANY / 31.8MM
Wspornik siodła SATORI HARMONY / AMORTYZOWANY
Siodło LOOKIN FRECCIA / ROYAL GEL
Pedały VP / ALUMINIOWY KORPUS I RAMKA
Podpórka STANDWELL / ALU / REGULOWANA
Napęd
Manetki SHIMANO ALIVIO M430
Przerzutka przednia SHIMANO ALIVIO M430
Przerzutka tylna SHIMANO DEORE M592 SHADOW
Hamulce SHIMANO ACERA M422
Dźwignie hamulca SHIMANO DEORE M590
Kaseta / Wolnobieg SHIMANO ALIVIO HG30 / 11-32T (9-biegów)
Łańcuch SHIMANO HG53
Mechanizm korbowy SHIMANO ACERA M391 / 48X36X26T / OSŁONA
Środek Suportu TH / 7420ST-S / ŁOŻYSKA MASZYNOWE / PODWÓJNE USZCZELNIENIE
Koła
Obręcze RODI VR19 / CNC / CZARNE
Piasty SHIMANO ALIVIO M430 / 32H / CZARNE
Szprychy SAPIM / NIERDZEWNE / CZARNE
Opony SCHWALBE TYRAGO / 28X1.60
Dętki SCHWALBE / AV
Inne
Wyposażenie DZWONEK
Ilość biegów 27
Waga 15,00kg

a więc tak nie znając się na pdoezespołach mogę wiem tyle co:

-UNIBIKE ma blokade amortyzatora zaś CENTURION nie posiada

-UNIBIKE ma regulacje kierownicy zaś pozostałe dwa ani centurion ani CUbe nie posiadają

- CUBE i CENTURION WAŻĄ 13,5 kg zaś UNIBIKE 1,5kg więcej cyli 15kg.

- WIZUALNIE jak na mój gust UNIBIKE trochę odstaje pod względem wyglądu sportowego.. może włąściwości jezdne troszke lepsze?.. Co do rozmiarów i bieżnika opon który ma najlepiej przystosowane do jazdy szybkiej dynamicznej to nie mam pojęcia..

Jak wygląda sprawa z cenami zamienników do tych rowerów?

Którego byście wybrali?

Czy amortyzatory bez blokady po ustawieniu siły amortyzowania mocno się bujają na najniższym poziomie?

Pomóżcie.. Author całkowicie odpada gdyż cena do jakości zbyt duża.. opony zbyt szerokie nie widzi mi się.. Merida dość mało znana marka. Kross Evado 3.0 lepszy gorszy od wyżej wymienionych? hmm

Napisano

Tego Centuriona już gdzieś nie było?

 

Poza tym, że ma tanie hydrauliki to wszystko jest w nim słabe.

 

Co do Cube'a to daje radę, porównywalny z Viperem... ale... Na zdjęciu wygląda jakby nie miał blokady amortyzatora, co dla wielu szukających crossa byłoby powodem do rezygnacji z niego.

Napisano

Tego Centuriona już gdzieś nie było?

 

Poza tym, że ma tanie hydrauliki to wszystko jest w nim słabe.

 

Czyli Centurion odpada w starciu z Cube i Viper? Jak na tą chwilę wszystko wskazuje za viperem.. Tylko kurcze wizualnie i brak tarczówek + ta waga troszkę na niekorzyść.. a jak z właściwościami ramy? Dobrze chociaż wypada na tle innych? Kupiłbym Zethosa ale to 800zł droższy rower gdzie już i malowanie i tarczówki są zdecydowanie lepsze ... i waga też mniejsza no ale odpada cena za duza..

Napisano

Wiesz jak Giant od jakiegoś czasu podaje wagę w swoich modelach? Tak:

 

"Jaka jest waga tego roweru? To często zadawane pytanie. W branży rowerowej nie ma jednak wypracowanego standardu porównywania wagi rowerów między segmentami lub markami. Dlatego podanie wagi roweru mogłoby prowadzić do błędnych wniosków, ponieważ różnice dotyczą zazwyczaj takich parametrów jak wielkość ramy, użyte materiały wykończeniowe, waga zainstalowanego osprzętu i akcesoriów. Uważamy, że najlepszym sposobem, aby ocenić wagę konkretnego roweru jest jego wypróbowanie."

 

Każdy producent waży inaczej, więc ciężko coś porównywać.

 

Zawsze możesz dopłacić do Evado 5.0 albo którego z Kellysów z tej wyprzedaży, tam jest mniej niż 800zł do dopłacenia.

Napisano

@Tadeus - ten krosik faktycznie ładny, bo tyle umiem niestety powiedzieć, niestety cena jest jednak za wysoka. Tego Haibike znalazłem za 2150zł i jak się głębiej nad tym zastanowię to jest to jednak moje maximum, jeśli nie chcę narazić się żonie po tym jak mi przeliczy te 550 zł różnicy na pary butów ;) 

 

Możesz wskazać słabe elementy w akcesoriach w tym Hai? Będę wiedział co wymienić. Jakie generalnie ma opinie Hai, szczególnie ramy, bo zgaduję że z ramą się bierze ślub, resztę się z czasem po prostu wymienia ;)

 

Czy rozmiar ramy 19''/48cm dla osoby o moich wymiarach (175cm/78kg/długość wewnętrznej strony nogi 76cm) jest prawidłowy? :D

 
Napisano

Jakie generalnie ma opinie Hai

 

Na tym forum prawie żadnych. Raz pojawił się tu jakiś właściciel roweru, który twierdził, że mają bardzo dobry stosunek ceny do jakości, tylko nie był w stanie wskazać żadnej korzystnej oferty na te rowery.

 

Jeśli twoje max to 2500zł to obecnie nie widzę nic przyzwoitszego od tego Kandsa Evado 5.0.

 

Porównam może tego Haibike'a do Evado:

 

Amortyzator - w Evado porządne tłumienie olejowe, w tania sprężyna+elastomer

Manetki zmiany biegów - w Evado o dwie klasy lepsze

Przerzutka przednia - Evado o dwie klasy lepsza

Hamulce - o klase lepsze w Evado

Kaseta - lepsza o dwie klasy

Korba - o dwie klasy lepsza

 

Reszta ciężka do  porównania, bo inne marki osprzętu. Ale nie widzę tam nic, co byłoby lepsze od odpowiednika w Evado.

 

Edycja: A dopiero teraz zrozumiałem, że jednak nie masz 2,5k. Bleh, to po co ja się tak męczyłem :)

Napisano

Ehhh... I znowu to samo...

 

Narzekanie na cenę... 

 

Przypominam, że Haibike'i nie są składane w garażu na wygwizdowie jak Kandsy czy Lazaro, tylko to jest marka o dość ugruntowanej pozycji na rynku.

 

Krossy i świetny stosunek do jakości ? Szczególnie "świetne" ramy na 2013 i "gwarancja". Bez komentarza.

 

Zaraz się zacznie narzekanie i ten sam argument : "Bo osprzęt".

 

Ciekawi mnie dlaczego w takim razie ludzie kupują Samsungi Galaxy S4 przykładowo, zamiast jakiegoś ZTE/Huawei'a z Chin z tym samym "osprzętem" (czytaj : hardware [procesor, ram, układ graficzny itd.]).

 

Dobra, teraz na temat : jak weźmie ktoś tego Haibike, to do wymiany żeby było wszystko elegancko IMO tak :

 

- kaseta,

- korba,

- manetki,

- przerzutka przednia.

 

Reszty typu opony, koła nie znam - nie wypowiadam się.

Warto wymienić ww. podzespoły na klasę Deore i jak dla amatora to będzie pewnie aż za dobrze.

Napisano

Ciekawi mnie dlaczego w takim razie ludzie kupują Samsungi Galaxy S4 przykładowo, zamiast jakiegoś ZTE/Huawei'a z Chin z tym samym "osprzętem" (czytaj : hardware [procesor, ram, układ graficzny itd.]).

 

 

Zapewne dlatego, że stworzenie optymalnie działającego (sprzętowo i programowo) nowoczesnego urządzenia tego typu jest zadaniem niezwykle złożonym i wymagającym sporego doświadczenia, kompetencji i zaplecza R&D. A ze złożeniem roweru z gotowych markowych części poradziłby sobie pewnie co trzeci stały bywalec tego forum i to we własnym pokoju :)

 

To po prostu zupełnie inne branże. Za podobną kasę można mieć albo rower złożony z przyzwoitych części przez skromną, ale mającą przyzwoite opinie firmę, albo przez jakieś super-hiper renomowane germańskie składalnie... z najtańszych podzespołów, których nikt by na żadnym niemieckim forum nie polecił, bo dla nich tego typu klasy osprzętu to zagrożenie dla życia i zdrowia (i to nie jest przesada, starczy poczytać, jak ktoś ma możliwość). Ja tam wolę jeździć na przyzwoitym sprzęcie złożonym w standardzie Krossa, czy Kandsa, niż na chłamie skręconym przez dyplomowanych germańskich inżynierów :)

 

Co do Haibike'a, za 2100 to przyzwoita oferta i spoko możesz jeździć na nim takim, jaki jest, bo nie ma tam części naprawdę słabych, czy mogących stanowić zagrożenie, po prostu nie były to części takiego standardu, jakiego można spodziewać się po rowerach za 2500zł w okresie promocji :)

Napisano

@up

 

Ja tam bym wolał żeby przerzutka przykładowo odmówiła posłuszeństwa, niż jakby mi miała pod tyłkiem pęknąć rama Kross'a do XC. :P

 

A tak z ciekawości - podaj takie przykładowe części, które twoim zdaniem stanowią zagrożenie dla życia w jakimś tam rowerze bliżej 2k. Bo w sumie to ciekawy jestem. Powaga. Jakby co to i u siebie rozważę wymianę czegoś tam. 

Napisano

@up

 

Ja tam bym wolał żeby przerzutka przykładowo odmówiła posłuszeństwa, niż jakby mi miała pod tyłkiem pęknąć rama Kross'a do XC. :P

 

A tak z ciekawości - podaj takie przykładowe części, które twoim zdaniem stanowią zagrożenie dla życia w jakimś tam rowerze bliżej 2k. Bo w sumie to ciekawy jestem. Powaga. Jakby co to i u siebie rozważę wymianę czegoś tam. 

 

Że niby Kross ma słąbe ramy? :D gadki gadkami ale czy jest w stanie ktoś mi racjonalnie coenić podzespoły włącznie z jakością ramy CUBE i VIPER'a ? Chce definitywnie porównać co gdzie lepsze i zdecydować się ostatecznie na zakup wybierając dobro alternatywne. :)

Napisano

A co do obaw PjeseczQa, to nic nie wskazuje na to, by kupując Kandsa albo Krossa z innych serii, niż te felerne należało obawiać się o pęknięcie bardziej, niż musiałbyś czynić to przy rowerach innych marek. Skoro nie ma dowodów na większe zagrożenie to po co wozić się przez parę lat na gorszym osprzęcie?

 

A co do części, to chyba się nie zrozumieliśmy. Autor powiedział, że gotowy jest po zakupie powymieniać części, więc uspokoiłem, że nie ma takiej potrzeby, bo to, że części są słabe na 2500zł nie znaczy, że są aż tak słabe, by wymagały szybkiej wymiany lub stanowiły zagrożenie.

 

Co do porównania, to ja bym brał Vipera ze względu na blokadę hydrauliczną i przerzutki albo Cube'a ze względu na hydrauliki. To są atuty tych rowerów. Uważasz, że potrzebne ci hydrauliki - bierz Cube'a, V-ki wystarczą? To Unibike lepszy.

 

(kurcze, nie wiem już jak to forum działa, ostatnio jak nie mogłem już edytować ostatniego posta i dodałem nowego, to się elegancko zlały, a teraz nie :/)

 

 

Napisano

Mała aktualizacja wątku.

 

Ech, trochę się zmęczyłem się. Usiadłem i na tyle ile mogłem odrobiłem lekcję domową: przeczytałem trochę wątków na różnych forach, przejrzałem parę poradników, poskładałem w tabelę specyfikacje różnych rowerków od różnych producentów, łącznie 14 sztuk. Poświęciłem na to z 10 godzin, mądrzejszy się wiele nie czuję, choć może jednak.

 

Założenia były takie:

Rower crossowy, wyposażony w hamulce tarczowe hydrauliczne, o jak najlepszym osprzęcie i rozsądny wizualnie (wskaźnik subiektywny, aczkolwiek dla mnie nie bez znaczenia) w cenie zakupowej nieprzekraczającej 2300 zł, ale w miarę możliwości cena ta powinna dążyć w dół. Wyjątek cenowy (dla porównania) stanowi Kross Evado 5.0 oraz Unibike Zethos. Z założenia odrzuciłem produkty Transrower i pochodnych (Kands, Lazaro).

 

Aktualnie każdy rower będę porównywał metodą 1v1 wagowo na zasadzie eliminacji, który z dwóch porównywanych rowerów wybrałbym. Brane pod uwagę będą cena ofertowa (takie znalazłem na ten moment) i osprzęt (np. czy warto dołożyć 100 zł by mieć przerzutkę tylną na Deore z Acery). Dodatkowo dorzuciłbym do kryteriów wygląd, ale ten współczynniki wagowy jest subiektywny.

 

Jeżeli ktoś mógłby doradzić jak powinny kształtować się wyniki danych pojedynków, wskazać swojego faworyta, dorzucić coś do listy, poradzić cokolwiek, co pomoże mi przeprowadzić te porównania, będę niezwyle wdzięczny. Na ten moment spróbuje to przeprowadzić bazując tylko na mojej skromnej wiedzy, a wyniki podam jak tylko skończę, w międzyczasie korygując to o potencjalnie uzyskane od Was informacje.

 

W załączniku jest tabela w xls, gdzie specyfikacje są zebrane razem, wraz z cenami i moimi uwagami i spostrzeżeniami. Tutaj podaję tylko przybliżone ceny ofertowe, w jakich udało mi się znaleźć poszczególne maszyny.

 

Z góry dzięki za dalszą pomoc:

 

Kryteria spełniły następujące rowery:

Kelly’s Cobe Night

http://www.kellysbike.com/pl/rowery-2013/cross/cobe-night#.Um7aSvlLOJQ

cena: 2000zł

 

Merida Crossway 100-D

http://www.rowerymerida.pl/produkt417/crossway-100-d-rower-merida.html

cena: 2000zł

 

Cube LTD CLS Pro

http://www.cube.eu/en/bikes/tour/ltd-cls/ltd-cls-pro-men/

cena: 2100zł

 

Fuji Traverse 1.1D

http://katalog.bikeboard.pl/produkt,2013,rowery,6221

cena: 2200zł

 

Haibike Land

http://pbrowery.pl/haibike-land-28-model-2013-p-290.html

cena: 2200zł

 

Hercules Spyder

http://rowery-24h.pl/hercules-spyder-model-2013-p-617.html

cena: 1800zł

 

Author Grand

http://author.pl/rowery/rowery-crossowe/cross/grand

cena: 2100zł

 

Author Vertigo

http://author.pl/rowery/rowery-crossowe/cross/vertigo

cena: 1900zł

 

Ghost Cross 1800

http://www.secesja.pl/do/item/Cross-1800_2013/Cross1800

cena: 2300zł

 

Giant Roam 2 Disc

http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.2.disc/14053/64167/

cena: 2000zł

 

Scott Sportster X40

http://www.scott-sports.com/pl/pl/products/227817010/bike-sportster-x40-men-xxl/;jsessionid=A99EC28AA881EBE0D541EEC6191CB84D

cena: 2300zł

 

Kross Evado 4.0

http://www.pmbike.pl/kross-evado-4.0-2013

cena: 2300zł

 

Kross Evado 5.0

http://www.mudserwis.com/kross-evado-50-2013-p-3319.html

cena: 2500zł

 

Unibike Zethos

http://www.unibike.pl/zethosgts.html

cena: 2800zł

Rowery.zip

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...