Skocz do zawartości

[1700-1900] rower crossowy


H5N1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie.

 

Poszukuję dla siebie roweru z przedziału cenowego podanego w temacie, można ewentualnie podciągnąć górną granicę do 2000 zł.

 

Na oku mam takie modele:

- Giant Roam 3 (2013) http://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/roam.3/14053/64169/#specifications

- Kellys Saphix Dark Mango/Azure http://www.kellysbike.com/pl/rowery-2013/cross/saphix-dark-azure/azure#.Ubb_vPmL1Fo

- Merida Crossway 40-V http://www.rowerymerida.pl/produkt423/crossway-40-v-rower-merida.html

 

Spośród tych trzech rowerów, najbardziej podoba mi się Giant, ale oczywiście z wyglądu. Nie znam się na podzespołach. Meridą jeździ mój brat. Nie jest zła, ale nie chciałbym jej koniecznie. 

 

Do tego dochodzą jeszcze rowery Unibike (http://www.unibike.pl/crossfiregts.html), ale nie wiem jak jest z dostępnością na rynku samych rowerów i części, a także rowery Kands (chyba model Maestro), ale na ich stronie nawet zdjęcia nie uświadczę. 

 

A może Wy możecie wskazać ewentualnie rowery innych marek. Dobrze będzie, jeśli ktoś pomoże mi wybrać coś z tej pierwszej trójki.

 

P.S. Mam 195 cm wzrostu i ważę 95 kg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Również rozglądam się za crossem w tym przedziale cenowym i nie jest to prosty wybór;/ a sama specyfika tego typu roweru zadania nie ułatwia, przy wyborze same kompromisy....

Z tych marek które wymieniłeś to Giant odpada w przebiegach bo jak za tą cenę najsłabszy osprzęt-  Altus/Acera (jak rama i reszta pojęcia nie mam) Merida I Kellys z podobne, tył alivio w kelsie nowszy model kasety choć tym bym się nie sugerował, nowa 45 zł:) Więc bierz tego który ci sie bardziej podoba, a jeśli masz mozliwość jazdy próbnej to ten na którym lepiej/wygodniej ci sie pedałuje:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach