Skocz do zawartości

[szosa] Używany Bulls, warto kupić?


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

raczej nie. Zalezy jaki masz budżet, jednak jak poszukasz chociażby na forum w dziale szosowym znajdziesz rowerki do 1.5 tysiąca znacznie lepsze. Ten rowerek jest potwornie ciężki, po za tym ma najniższą grupę szosową jaką powinieneś sie zainteresować (poniżej SORY nie ma co patrzeć) i jest jeszcze na 8 rzędach z tyłu.
 

Napisano

raczej nie. Zalezy jaki masz budżet, jednak jak poszukasz chociażby na forum w dziale szosowym znajdziesz rowerki do 1.5 tysiąca znacznie lepsze. Ten rowerek jest potwornie ciężki, po za tym ma najniższą grupę szosową jaką powinieneś sie zainteresować (poniżej SORY nie ma co patrzeć) i jest jeszcze na 8 rzędach z tyłu.

 

 

 

Budżet mam do 2300. Problemem jest rozmiar. Mam 170 cm wzrostu a na allegro niewiele jest tak małych szos. Rozważam też kupno nowego roweru.

Co do grupy szosowej. Jak mniej więcej kształtuje się klasyfikacja i gdzie znajduje się w niej wspomniana przez Ciebie SORA?

 

Dziękuję za opinię:)

Napisano

wszystko można znaleźć w internecie, ale proszę bardzo idąc od zawodowej grupy:
DURA ACE
ULTEGRA

105

TIAGRA

SORA

 

Zdaję sobie sprawę, że rozmiar odgrywa tutaj największe znaczenie, jednak do 2000zł można na serio wyrwać fajny rower. Co prawda ja składałem rower sam, ponieważ nie dysponowałem na raz sporo gotówką, ale zmieściłem sie w budżecie około 1500zł i mam rower na ultegrze ważący ponad 2kg mniej od tego z pierwszego linku :))



A i jeszcze jedno. Kto co lubi, ale SORA w modelu 8 i 9 rzędowym ma zupełnie inne klamkomanetki. Tzn ma 2 osobne dźwigienki do zmiany przełożeń. Kto co lubi, jednak znam dużo osób któe bardzo na to narzekają, chociażby ze względu na trudności ze zmianą przełożenia jadąc na dolnych chwycie na baranku. A jednak na szosie, dzięki anatomicznej kierownicy, szukasz takiego ulożenia aby było Ci jak najwygodniej. Jedynie SORA ma takie zastosowanie, pozostałe grupy mają 2 dźwignie obok siebie co zdecydowanie zwiększa komfort

 

Napisano

Super! Bardzo cenne informacje. Znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/t-r-e-k-carbon-ultegra-kola-easton-i3270608420.html

 

Tutaj jednak cena już znacznie powyżej budżetu. Jak znajdę coś ciekawego podeślę do opinii o ile to nie problem?:)

wszystko można znaleźć w internecie, ale proszę bardzo idąc od zawodowej grupy:
DURA ACE
ULTEGRA

105

TIAGRA

SORA

 

Zdaję sobie sprawę, że rozmiar odgrywa tutaj największe znaczenie, jednak do 2000zł można na serio wyrwać fajny rower. Co prawda ja składałem rower sam, ponieważ nie dysponowałem na raz sporo gotówką, ale zmieściłem sie w budżecie około 1500zł i mam rower na ultegrze ważący ponad 2kg mniej od tego z pierwszego linku :))



A i jeszcze jedno. Kto co lubi, ale SORA w modelu 8 i 9 rzędowym ma zupełnie inne klamkomanetki. Tzn ma 2 osobne dźwigienki do zmiany przełożeń. Kto co lubi, jednak znam dużo osób któe bardzo na to narzekają, chociażby ze względu na trudności ze zmianą przełożenia jadąc na dolnych chwycie na baranku. A jednak na szosie, dzięki anatomicznej kierownicy, szukasz takiego ulożenia aby było Ci jak najwygodniej. Jedynie SORA ma takie zastosowanie, pozostałe grupy mają 2 dźwignie obok siebie co zdecydowanie zwiększa komfort

 

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...