japko3000 Napisano 30 Marca 2013 Napisano 30 Marca 2013 Witam wszystkich! Forum przeglądam już od roku, ale dziś założyłem w końcu konto, bo jestem w kropce. Planuję kupić nareszcie jakąś szosę, ale w temacie szosówek jestem kompletnie zielony, dlatego uderzam do Was. Nie wiem czy używana, czy nowa, naprawdę te rowery są wszystkie podobne Budżet 2000, choć mogę go trochę rozciągnąć parę stówek jeżeli będzie warto. Na rowerze jeżdżę dużo i chciałbym coś na czym bezproblemowo wykręcę 10kkm i dużo więcej (choć jak ta zima nie odpuści to kiepsko to widzę...). Dotychczas jeździłem i jeżdżę na skromnym i małym jak dla mnie Akrusie VIP 5.0 z ramą 17" (w tamtym roku 5,5kkm a w sumie w 3lata już ponad 10kkm) no ale nie miałem kasy na zmiany dbałem o niego to nie sprawiał kłopotów Nawet nie wiem jaka rama dla mnie. Mam 183cm wzrostu (już nie urosnę raczej). 21" 22" ? Waga to 70kg, choć jak zacznę jeździć to spadnie gdzieś do 66 jak co roku Widziałem ostatnio nową Meride Race 880-16 za 2300, ale się okazało ze rama 52cm ;/ A z ramą na mnie są za 2499... Z używanych znalazłem tylko dwa: Merida Ride Lite 91 2013 (3125053911) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (chyba za duża rama, mógłbym odebrać osobiście) Śliczny 2DANGER VUELTA + Shimano 105 (3120708877) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. (trochę przejechany chyba) Z drugiej strony gadałem ostatnio z kolegą co ma starszą szosę i mówił, że np. ta: Wyjątkowa kolarka SPECIALIZED Koła 28'' Waga 10kg! (3125098102) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. jak na pierwszą szosę jest niezła. Sam nie wiem. Wolałbym sprzęt, przy którym nie musiałbym dużo dłubać a i z gwarancją zawsze pewniejszy zakup.