Skocz do zawartości

[do 2000zł] rower uniwersalny

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam serdecznie,

Jestem tutaj nowy i z góry przepraszam za błędy ,

W temacie rowerów jestem zielony - dlatego też założyłem tutaj konto -

Potrzebuję porady jaki rower wybrać - tzn. chciałbym rower, który posłuży mi przez najbliższe 5 lat lub więcej,

Głównie będę jeździł po parkach - drogi utwardzone itp. choć czasem chciałbym pojeździć po wzniesieniach .

Byłem w kilku już sklepach i na dzień dzisiejszy mam swojego faworyta - jest nim KELLYS Neos Cross Force Lite z tego co się dowiedziałem to całkiem niezły rower w jeszcze normalnej cenie . (http://kellysbike.com/index.php?id=pl_product&product_id=24701&countries_id=170&countries_name=pl&cat_id=269&subcat_id=274

)

Pytanie brzmi czy coś lepszego w tej cenie mogę kupić ? czy firma Kellys to dobra firma ? czy może lepiej wybrać coś innego ??

Napisano

Jest to cross- idiota robił aukcję, a więc:

-tylna przerzutka lepsza o trzy grupy osprzętu (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio

-przednia przerzutka lepsza o dwie grupy (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio

-manetki lepsze o dwie grupy (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio

-odrobinę lepsze piasty

-lepszy łańcuch, stery, mostek

-lepsza kaseta HG-53 - Kellys ma HG-30

Napisano

Jest to cross- idiota robił aukcję, a więc:

-tylna przerzutka lepsza o trzy grupy osprzętu (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio

-przednia przerzutka lepsza o dwie grupy (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio

-manetki lepsze o dwie grupy (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio

-odrobinę lepsze piasty

-lepszy łańcuch, stery, mostek

-lepsza kaseta HG-53 - Kellys ma HG-30

ooo super dzięki za konkretną odpowiedź - teraz już przynajmniej będę wiedział jak klasyfikować grupy osprzętu :-)