adamuse Napisano 6 Sierpnia 2012 Napisano 6 Sierpnia 2012 Witam serdecznie, Jestem tutaj nowy i z góry przepraszam za błędy , W temacie rowerów jestem zielony - dlatego też założyłem tutaj konto - Potrzebuję porady jaki rower wybrać - tzn. chciałbym rower, który posłuży mi przez najbliższe 5 lat lub więcej, Głównie będę jeździł po parkach - drogi utwardzone itp. choć czasem chciałbym pojeździć po wzniesieniach . Byłem w kilku już sklepach i na dzień dzisiejszy mam swojego faworyta - jest nim KELLYS Neos Cross Force Lite z tego co się dowiedziałem to całkiem niezły rower w jeszcze normalnej cenie . (http://kellysbike.com/index.php?id=pl_product&product_id=24701&countries_id=170&countries_name=pl&cat_id=269&subcat_id=274 ) Pytanie brzmi czy coś lepszego w tej cenie mogę kupić ? czy firma Kellys to dobra firma ? czy może lepiej wybrać coś innego ??
Nevermore Napisano 6 Sierpnia 2012 Napisano 6 Sierpnia 2012 Tutaj masz coś lepszego: http://allegro.pl/rower-mtb-dema-ardea-shimano-xt-slx-suntour-ncx-d-i2512859882.html
adamuse Napisano 6 Sierpnia 2012 Autor Napisano 6 Sierpnia 2012 Tutaj masz coś lepszego: http://allegro.pl/ro...2512859882.html a czy mógłbyś jakoś to omówić ? w czym lepszy jest np. od tego kellys'a ? i czy to mtb czy crosss ?
Nevermore Napisano 6 Sierpnia 2012 Napisano 6 Sierpnia 2012 Jest to cross- idiota robił aukcję, a więc: -tylna przerzutka lepsza o trzy grupy osprzętu (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio -przednia przerzutka lepsza o dwie grupy (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio -manetki lepsze o dwie grupy (tourney<altus<acera<alivio<deore<slx<xt<xtr)- Kellys ma Alivio -odrobinę lepsze piasty -lepszy łańcuch, stery, mostek -lepsza kaseta HG-53 - Kellys ma HG-30