Skocz do zawartości

[1500] cross

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

przymierzam się do zakupu roweru głównie do jazdy po szosach i utwardzonych ścieżkach, jakiś cięższy teren będzie zdecydowanie sporadycznie. Po przeczytaniu tysięcy tematów wydaje mi się, że najlepszy byłby dla mnie cross. Wybrałem kilka modeli, ale chciałbym zapytać o opinię osoby znające się na tym lepiej ode mnie, ja jestem zupełnie zielony w kwestii sprzętu.

Kellys Bicycles : ProductDetail

KELLYS SCARPE WHITE 2011 wysyĹka gratis !!! - Rowery MTB - gĂłrskie koĹa 26"/ 29" - Sklep internetowy rower-sport.pl to akurat nie cross, ale podoba mi się wizualnie :D

UNIBIKE-NAJLEPSZE ROWERY BYDGOSZCZ

Czy któryś z wymienionych jest godny uwagi? Może macie jakieś inne propozycje? Czy na pewno lepszym wyborem dla mnie będzie cross czy może jednak lepiej wybrać klasycznego mtb? Fajnie by było, gdyby byłby to kellys (nie wiem czemu, ale akurat do tej marki mam największe zaufanie).

Napisano

Czy te 2 modele unibike różnią się drastycznie? Rozważałem kandsa, ale wszyscy na tym forum bojkotują podzespoły ZOOMa, a po ich wymianie jego cena nie będzie już tak atrakcyjna.. kross jakoś mnie nie przekonuje.

Napisano

Zoom jak to Zoom, do zwykłej jazdy w zupełności wystarcza (sprawdzone), ale wiadomo, nie dorównuje do takich firm jak Ritchey.

Według mnie warto dołożyć do tego droższego modelu Unibike, gdyż osprzęt ma jedną/dwie grupy wyżej. Ja na Twoim miejscu wziąłbym Kandsa Maestro i nie będziesz żałował. Widziałem go na własne oczy i wyglądał super (jak dla mnie) :)

A co do tego Krosa to już go bardzo ciężko dostać :(

Napisano

Bierz unibike crossfire. jechałem ostatnio na nim i był ekstra. hamulce lekko chodzą, nie trzęszczą, amortyzowana sztyca, regulowany mostek, siodełko miękkie. za cenę 1549 zł się opłaca i z osprzetem na alivio jak się nie mylę.

Napisano