Skocz do zawartości

[Wyprawa] Wrocław-Wenecja - 1000 km (wrzesień)

MadSkater

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć,

nazywam się Adam, jestem nowym użytkownikiem Waszego forum i chciałbym zaczerpnąć trochę porad odnośnie planowanej przeze mnie od pewnego czasu wyprawy rowerowej nad Adriatyk.

Wstępny plan znajduje się tutaj i jest całkowicie mojego autorstwa:

https://docs.google.com/open?id=0BwmJK0vd381cRFVGR3pWVFZrNEk

Chciałbym, aby osoba doświadczana w śmiganiu na dwóch kółkach wskazała ewentualne słabe punkty tego planu i co można by było poprawić, o jakim wyposażeniu zapomniałem, ewentualnie zaproponować lepsze rozwiązania :)

Plan może się wydawać bardzo powierzchowny i spontaniczny, ale ja uwielbiam spontaniczne akcje :) Nie chcę narzekać jak każdy na nudę i w końcu coś ciekawego zrobić z użyciem mojego roweru.

Coś o mnie? Mam 22 lata, studiuję, pracuję, staram się być aktywny fizycznie (rower, slackline, bieganie) i jestem spragniony przygód :) Myślę, że to najważniejsze informacje w tym temacie.

Szukam też chętnych, którzy chcieliby podjąć takie wyzwanie ze mną.

Pozdrawiam,

Adam

Napisano

1. Odpuść tanie ładowarki słoneczne, szkoda kasy na coś, co w zasadzie nie spełnia swego zadania.

2. Zamiast pokrowca na rower - kup rolkę folii do pakowania.

3. Jeśli masz sprawny napęd - odpuść łańcuch i tryby, kup tani skuwacz i spinkę lub dwie.

4. Odpuść plecak, tylko się z nim umęczysz.

5. Kup lepsze sakwy (tani i dobry wybór - crosso dry).

6. Weź palnik, menażkę, sztućce - wyjdzie taniej, niż stołowanie się po knajpach i zdrowiej niż w fastfódach.

7. Na pewno wyjdzie Ci więcej, niż te 960 km

8. Oprócz namiotu sugeruję jeszcze jakąś matę i śpiwór.

Napisano

1. Odpuść tanie ładowarki słoneczne, szkoda kasy na coś, co w zasadzie nie spełnia swego zadania.

2. Zamiast pokrowca na rower - kup rolkę folii do pakowania.

3. Jeśli masz sprawny napęd - odpuść łańcuch i tryby, kup tani skuwacz i spinkę lub dwie.

4. Odpuść plecak, tylko się z nim umęczysz.