Skocz do zawartości

[sztyca, mostek, kierownica, chwyty] KROSS Level A2 2012


raptorex

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam po raz pierwszy na forum.

 

Mam rower Kross Level A2 2012, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć wagi poniższych komponentów. Może ktoś z Was może pomóc?

 

Kierownica: KROSS Sport Components (Aluminiowa, niski wznios, 31,8mm)

Wspornik kierownicy: KROSS Sport Components (Aluminiowy, ahead, 31,8mm)

Wspornik siodła: KROSS Sport Components (Aluminiowy, 27,2mm)

Chwyty: KROSS

Napisano

Lenistwo do kwadratu. Tutaj znajdziesz odpowiedź: klik

 

Hmmm....tak się składa, że wiem do czego służy waga i nie jest to żadne lenistwo. Gdybym miał wagę i możliwość precyzyjnego zważenia, to nie byłoby tematu. Poza tym czy np. aby poznać wagę ramy musiałbym rozbierać nowy rower na części pierwsze? Uważam, że jeżeli jakaś osoba miała okazję zważyć pewne części i posiada informacje ile one ważą, to nie jest to wielki kłopot, aby się tą informacją podzielić. Jeżeli nikt jeszcze danych części nie miał okazji zważyć, to trudno.

Napisano

Do zważenia ramy trzeba rozebrać cały rower, prawda. Ale sztycę, mostek, kierownicę i chwyty zważysz w 20 minut wliczając w to demontaż i skręcenie wszystkiego z powrotem.

Napisano

Muszę tutaj poprzeć Raptorexa. To nie lenistwo, ale może brak zdolności mechanicznych. Mój rower działa, nie mam potrzeby jego rozbierania go na części bo po prostu w chwili obecnej nie potrafiłbym go dobrze i bezpiecznie zamontować ponownie. Co nie znaczy, że nie interesuje mnie waga niektórych jego części.

 

Pisałem nawet maila do Krossa w tej sprawie, ale pozostał bez odpowiedzi. Może ktoś z was zna wagę tych komponentów? Mnie interesuje waga kierownicy stalowej, prostej Krossa 590 mm (taka jak w Evado 2.0).

Napisano

To jest lenistwo. Facet ma rower, dostęp do wagi pewnie też. Wystarczy zorganizować sobie pół godzinki i cała ciekawość zaspokojona. Zrozumiałbym, gdyby pytał o wagę powiedzmy ramy. Trzeba od niej odkręcić wszystko, do korby i suportu potrzebne są odpowiednie klucze, przydałoby się też wybić miski sterów. Potem trzeba wszystko przykręcić, nabić z powrotem miski sterów, wyregulować przerzutki. Taka rozbiórka zajmuje sporo czasu, sam czekałem do zimy z ważeniem swojego roweru, bo nie chciałem go rozgrzebywać na kilka dni.

Ale zważenie tych komponentów, o które pyta autor, to w Levelu kwestia odkręcenia 12 imbusowych śrubek i otworzenia jednego szybkozamykacza, a później wkręcenie śrub i zamknięcie samozamykacza. Zmieścisz się w 20 minutach.

Napisano

Wystarczy zorganizować sobie pół godzinki i cała ciekawość zaspokojona.

 

Ok, zwracam honor. Dziś sam ważyłem moją sztycę, siodełko, kierownicę, chwyty i klamkomanetki. Rzeczywiście, nie zajęło to długo i skoro nawet ja sobie poradziłem z odkręceniem wszystkiego (oprócz mostka - który jest u mnie tak skręcony, że ani drgnie...) to nie jest to trudne:)

 

Komuś może się przydać:

Kierownica KROSS: (Stalowa, prosta, 600mm, 25,4mm) – (496 gr)

Wspornik siodła: KROSS (Aluminiowy, 27,2mm) (336 gram)

Chwyty: KROSS (a tak naprawdę można na nich odczytać coś takiego - "Heppmanns Finland") – (45 gr)

Siodło: Selle Royal Viper RVS 8546 C (353 gr)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...