Skocz do zawartości

[grupa K] reaktywacja - amatorska grupa kobiet


LoliLola

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Właśnie zakupiłam mój pierwszy rower (nie licząc tych z dzieciństwa) i szukam towarzyszek do wspólnego wprawiania się w jeździe rowerowej w mieście i poza nim.

 

Mieszkam w Warszawie na Woli i z reguły dysponuję wolnymi popołudniami i weekendami.

 

Oczywiście, jeśli są Panowie chętni na "spokojną" jazdę to też zapraszam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam imienniczkę :bye2:

 

Mam nadzieję, że w weekend pogoda dopisze i będzie można pojeździć Jeśli tak będzie i dasz radę dołączyć będzie mi miło :)

 

Hej, ten weekend odpada, urodziny kolezanki= kac i egzamin mam w kolejny czwartek, ale moze kolejny weekend? jaki masz rower? i gdzie chciałabyś jechać? ja w okolicach wawy jeszcze nie jezdziłam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam rower krosowy. Ponieważ jestem początkującą rowerzystką to na razie wprawiam się na ścieżkach rowerowych (w zeszłą sobotę zrobiłam traskę od płockiej do Jelonek oraz od Moczydła trochę na północ), ale chciałabym też jeździć na bardziej zaawansowane rowerowe wycieczki np. nad Zegrze, albo gdzieś po Kampinosie.

 

Następny weekend jest dla mnie OK. mam nadzieję, że do tego czasu wymyślimy jakąś fajną wyprawę.

 

Pozdrawiam,

D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam rower krosowy. Ponieważ jestem początkującą rowerzystką to na razie wprawiam się na ścieżkach rowerowych (w zeszłą sobotę zrobiłam traskę od płockiej do Jelonek oraz od Moczydła trochę na północ), ale chciałabym też jeździć na bardziej zaawansowane rowerowe wycieczki np. nad Zegrze, albo gdzieś po Kampinosie.

 

Następny weekend jest dla mnie OK. mam nadzieję, że do tego czasu wymyślimy jakąś fajną wyprawę.

 

Pozdrawiam,

D.