Skocz do zawartości

Pioter02

Nowy użytkownik GZ
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Pioter02

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Może HT o bardziej łagodnej i wyprostowanej pozycji.
  2. @RabbitHood trzeba trzeba pić, ale na 2/3h jak zazwyczaj jeżdżę myślę że pół litra starczy. Zresztą nie po to się odchudza rower o gramy, żeby potem załadować półtora litra wody zamówiony Custom Race Plus i Podium dirt
  3. Rozglądam się za koszykiem i bidonem. Ważne, żeby sporo nie ważyło, pojemność 500ml w zupełności starczy a bidon mocno siedział i przetrwał single tracki. Co myślicie?
  4. @Maciorra dziękuję, czyli wszystko jasne
  5. Udało się dzięki @marcin_ostrów trochę niefajne potraktowany klient, ze nie dostał konkretnej informacji o damperze, który kupuje. 47,5 to jest ten skok czy to jest wymiar montażowy?
  6. No właśnie nie mam go nigdzie podanego. Chyba pozostaje mi go zmierzyć samemu 😕 @Maciorra dzięki
  7. Podłączam się, jak mogę odczytać skok samego tłoku w Fox float performance evol lv 120mm na podstawie którym będę ustawiał SAG? myślałem że skok tłoka to właśnie te 120mm ale nie zgadza się z manualem i tabelka na stronie foxa.
  8. @Magaraszz no czytałem opinie innych użytkowników i niektórzy twierdzili, że jest zbyt silnym środkiem chemicznym i niszczy oraz penetruje uszczelki. Podobno lepiej czyści niż smaruje, albo prawie w ogóle nie smaruje …może to kwestia poprawnego użycia środku wraz z innym smarem nanoszonym bezpośrednio na uszczelki. dętki zapisane, podziękował
  9. Pisze taśma tubeless, więc myśle że tak. O kurczę, kolejne zakupy u chińczyka. Pozbieram trochę rzeczy i puszcze zamówienie. Muszę poprzeglądać forum i zobaczyć co warto powinąć od żółtków. Mam pytanko, jak to jest z czyszczeniem goleni i uszczelek kurzowych? Najlepiej czysta sucha szmatka, ale czym potem nasmarować? To zda egzamin https://www.centrumrowerowe.pl/spray-do-amortyzatorow-finish-line-max-suspension-pd5805/?v_Id=123933 ? a może wazelina techniczna? Wiem, żeby unikać środka brunox.
  10. Dobra, wystartuje z ustawieniami taki jak wspomniałem. A potem będę eksperymentował i znajdę złoty środek. Dętki zostawię na razie, chociaż coś czuje, że mogą zostać na dłużej bo teren(ten aktualny ) nie wymaga niskiego ciśnienia. Dłuższy postój masz na myśli? Dolewanie mleka co jakiś czas, szczególnie w sezonie zimowym jak ktoś nie jeździ? "Open (Otwarte): W tym trybie kompresja jest najmniejsza, co oznacza, że widelec ugina się łatwiej i głębiej. Jest to idealne dla zjazdów i jazdy w trudnym terenie, gdzie potrzebna jest maksymalna absorpcja uderzeń. Medium (Średnie): Ten tryb oferuje średni poziom kompresji, co jest odpowiednie dla ogólnej jazdy w terenie. Widelec ugina się w stopniu umiarkowanym, zapewniając równowagę między absorpcją uderzeń a stabilnością. Firm (Twarde): W tym trybie kompresja jest największa, co oznacza, że widelec ugina się wolniej i w mniejszym stopniu. Jest to przydatne dla jazdy po drogach lub w sytuacjach, gdzie potrzebna jest większa sztywność widelca, aby uniknąć "zanurzania" się przedniego koła podczas wspinania się lub w trakcie szybkiej jazdy po równym terenie" i teraz ustawienie SAGu powinienem robić w trybie "Open"
  11. Dziękuje, @NerfMe rower powinien być w poniedziałek/wtorek. Zalewać od razu opony mlekiem czy pojeździć chwilę na dętkach? Posprawdzałem na kilku kalkulatorach ciśnienie jakie powinienem mieć i powychodziło ~1.9 przód o ~2.0 tył, niektóre pokazywały nawet 1.6 i 1.8. SAG wstępnie ustaliłem przód 22% a tył 25 z racji na niewymagający teren. No i chyba ze względu na to, również Rebound będę starał się ustawić tylko delikatne tłumienie; Bazując na manualu, teście krawężnikowym lub puszczając wciśnięty amortyzator z rowerem i patrząc czy koła nie odrywają się od podłoża.
  12. Nie mam doświadczenia, dlatego powtarzam to co mówią inni. Rower zamówiony. Mam nadzieje, że będę zadowolony. Zdam relację jak tylko przyjdzie i pojeżdżę. Temat zamknięty. Dzięki
  13. Rower jeszcze nie zamówiony, mogę się wstrzymać do środy i do tego czasu coś już wybrać. @Galvatron nie upieram się absolutnie na karbon, ale też za bardzo nie mam propozycji w czym wybierać 😕 Coś możesz zasugerować? @Xzc też o tym czytałem, że RS jest bardziej sztywny, ale wszystkiego nie mogę pogodzić. W podlinkowanym przez @NerfMe aluminiowym Skeen 8 jest RockShox Pike Ultimate z Chargerem 3, ale na osprzęcie Sram. Jak nie urok to sraczka
  14. Dziękuje Panowie, w takim razie wyboru dokonałem. Pozostało mi dobrać jakieś potrzebne graty typu, pedały platformowe, smar do amortyzatora, jakiś uniwersalny smar do gwintów i łożysk, pompki amortyzatora, koszyk na bidon, pewnie klucz dynamometryczny się przyda ( co by karbonu nie połamać 😛 ) a i najważniejsze kask! Wszystko wyjdzie w praniu. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...