Skocz do zawartości

Pioter02

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Pioter02

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Od miesiąca
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

39

Reputacja

  1. Ja natomiast rozważałem Tranca ale cena trochę wyższa a sufitem było 10k. To i tak prawie 200g mniej niż Forecaster. Mnie osobiście kusiło zejść do 2,3 lub nawet 2,25 ale nie będę go tak kastrował ... tym bardziej, że następuje tendencja zakładania 2,4 nawet w XC. Mi się udało przejechać sztywniakiem, też Radonem tam bodajże był Racing Day i Ralph 2,25. To jak przesiadka z konia na kucyka. Dziękuje @Maciek_Z_Mazur
  2. @Maciek_Z_Mazur Jak te Mezcale spisują się w mokrym terenie? Podpytuje bo sam jeżdżę na rowerze o zbliżonej charakterystyce- Radon Skeen Trail 9, z przodu Fox Performance 34mm 130mm tył 120 fox float, head angle 66 stopni. Koledzy z forum pomogli mi go wybrać i jestem z niego bardzoo zadowolony. Fabrycznie wychodził na Forecasterach 2,4, i troche ciężkawych kołach Sunringle Duroc 35 ~2,2kg komplet. I właśnie powoli przymierzam się do odchudzenia łobuza, co by się lepiej podjeżdżało Bo tak jak w dół wręcz leci cudnie- bardzo stabilnie i pewnie. Natomiast pod górę i na asfalcie czuć tego kapcia i trochę go hamuje. Aktualnie na dętkach i z pedałami waży 14,1kg może uda mi się zejść do podobnej wagi ~13,6kg. Rozważam, któryś z kompletó1. Barzo/Mezcal 2. Pirelli Scorpion XC 3. Schwalbe Rocket Ron. 4 Ewentualnie coś ze stajni Maxxisa np. Recon Race
  3. bo w taką pogodę aż chce się gonić kolejne kilometry i górki
  4. Może HT o bardziej łagodnej i wyprostowanej pozycji.
  5. @RabbitHood trzeba trzeba pić, ale na 2/3h jak zazwyczaj jeżdżę myślę że pół litra starczy. Zresztą nie po to się odchudza rower o gramy, żeby potem załadować półtora litra wody zamówiony Custom Race Plus i Podium dirt
  6. Rozglądam się za koszykiem i bidonem. Ważne, żeby sporo nie ważyło, pojemność 500ml w zupełności starczy a bidon mocno siedział i przetrwał single tracki. Co myślicie?
  7. @Maciorra dziękuję, czyli wszystko jasne
  8. Udało się dzięki @marcin_ostrów trochę niefajne potraktowany klient, ze nie dostał konkretnej informacji o damperze, który kupuje. 47,5 to jest ten skok czy to jest wymiar montażowy?
  9. No właśnie nie mam go nigdzie podanego. Chyba pozostaje mi go zmierzyć samemu 😕 @Maciorra dzięki
  10. Podłączam się, jak mogę odczytać skok samego tłoku w Fox float performance evol lv 120mm na podstawie którym będę ustawiał SAG? myślałem że skok tłoka to właśnie te 120mm ale nie zgadza się z manualem i tabelka na stronie foxa.
  11. @Magaraszz no czytałem opinie innych użytkowników i niektórzy twierdzili, że jest zbyt silnym środkiem chemicznym i niszczy oraz penetruje uszczelki. Podobno lepiej czyści niż smaruje, albo prawie w ogóle nie smaruje …może to kwestia poprawnego użycia środku wraz z innym smarem nanoszonym bezpośrednio na uszczelki. dętki zapisane, podziękował
  12. Pisze taśma tubeless, więc myśle że tak. O kurczę, kolejne zakupy u chińczyka. Pozbieram trochę rzeczy i puszcze zamówienie. Muszę poprzeglądać forum i zobaczyć co warto powinąć od żółtków. Mam pytanko, jak to jest z czyszczeniem goleni i uszczelek kurzowych? Najlepiej czysta sucha szmatka, ale czym potem nasmarować? To zda egzamin https://www.centrumrowerowe.pl/spray-do-amortyzatorow-finish-line-max-suspension-pd5805/?v_Id=123933 ? a może wazelina techniczna? Wiem, żeby unikać środka brunox.
  13. Dobra, wystartuje z ustawieniami taki jak wspomniałem. A potem będę eksperymentował i znajdę złoty środek. Dętki zostawię na razie, chociaż coś czuje, że mogą zostać na dłużej bo teren(ten aktualny ) nie wymaga niskiego ciśnienia. Dłuższy postój masz na myśli? Dolewanie mleka co jakiś czas, szczególnie w sezonie zimowym jak ktoś nie jeździ? "Open (Otwarte): W tym trybie kompresja jest najmniejsza, co oznacza, że widelec ugina się łatwiej i głębiej. Jest to idealne dla zjazdów i jazdy w trudnym terenie, gdzie potrzebna jest maksymalna absorpcja uderzeń. Medium (Średnie): Ten tryb oferuje średni poziom kompresji, co jest odpowiednie dla ogólnej jazdy w terenie. Widelec ugina się w stopniu umiarkowanym, zapewniając równowagę między absorpcją uderzeń a stabilnością. Firm (Twarde): W tym trybie kompresja jest największa, co oznacza, że widelec ugina się wolniej i w mniejszym stopniu. Jest to przydatne dla jazdy po drogach lub w sytuacjach, gdzie potrzebna jest większa sztywność widelca, aby uniknąć "zanurzania" się przedniego koła podczas wspinania się lub w trakcie szybkiej jazdy po równym terenie" i teraz ustawienie SAGu powinienem robić w trybie "Open"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...