Skocz do zawartości

kaido2

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    730
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana kaido2 w dniu 21 Stycznia

Użytkownicy przyznają kaido2 punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kaido2

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Od roku
  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

613

Reputacja

  1. Nie każdy zawodnik może być trenerem, nie każdy trener był zawodnikiem Spotkałem w życiu nie jedną osobę która waliła pierdyliardy km, gdzie stówy, czy nawet 2 nie były niczym dziwnym na tym czym mieli pod ręką. Sztrucle o masie kowadła na bele czym , byle się dało cisnąć i nikt nie wgłębial się w technikalia. Póki było dobrze, noga kręcila, było dobrze. Normalnym ludziom , póki coś się nie zaczyna sypać, a da się tym co mają robić to co chcą, to nie wchodzą w szczegóły. Niuanse zaczynają się gdy zużywa się sprzęt, czy zdrowie , chce się lepiej i lżej, ale wiedzy na ten temat brak , bo po co było wnikać jak się dało i było dobrze. Jedna moja koleżanka w robocie ciśnie stówy , czy nawet 150 na ciężkim crossie z amorem i koszykiem, przewaliła km, a na rowerach się nie zna. Innemu gościowi w robocie który wali rocznie minimum 10 koła( i te stówy to tam jest normą ), przerabiałem ostatnio trekkinga Superiora i to po przeprowadzeniu konkretnego wywiadu , by gościowi zrobić sprzęcicho optymalnie pod to co wyczynia. Takich ludzi co jeżdżą , a się nie znają jest dużo. Zresztą, wystarczy nieraz wybrać się na trening , ustawkę i zacząć z co poniektórymi gadać, a się okaże, że niektórzy nawet nie wiedzą czy mają dętki , bo wszystko robi im mechanik , czy zanoszą gdzieś do serwisu. Ich interesi tylko jeżdżenie ( w gazie) Najlepiej ugryźć to na żywo i udać się z tematem gdzieś do dużego centrum rowerowego ,pogadać z obslugą co są w stanie pod dane wymagania zaproponować. Usiąść na różne modele, popróbować, wypożyczyć( np w Decathlonie)
  2. Nie rozumiem zdziwienia Szosy na szutrze, w lesie i piachu to świetna zabawa P.S. Goniłem kilka gonek gravelowych na szosach i po takich akcjach na niektóre miałem zakaz wstępu z takim sprzętem
  3. Wąż jest efektem przełajówken kolarzówken i o ile prędkość była jeszcze sensowna to malowałem. Tutaj działał już tylko balans, więc zeskoczylem " taka sytuacja cyk" , podbieglem z rowerem( bo jednak szybciej) aż zrobiło się odpowiednio twardo , wskoczyłem i pojechałem.
  4. Bo 300 km gravela i techniken przełajen kolarzówken
  5. ???? Jaką impedancję? W baterii (zwłaszcza na tym ogniwie ) gdzie mamy do czynienia tylko i wyłącznie z prądem stałym? Zwłaszcza gdy sczytuje zawartość wsadu,a ten może być zaprogramowany na ilość cykli w dodatku co ileś zmniejszając ładowanie całego bloku akumulatorów do zadanej w oprogramowaniu sterownika pojemności , a nie realnej pojemności
  6. Offbondage HR3 za 7 dyszek wymiata
  7. 2mm o niczym nie świadczą, ale 12 mm + wyższe ciśnienie na asfalcie już jak najbardziej mogą być odczuwalne. Jeżeli te slicki były bele jakie, to bardziej zaawawansowana szersza opona ( lepsza mieszanka, lepsza konstrukcja, niższa waga) będzie po prostu szybsza.
  8. Wszystko zależy od tego po czym to ma jechać Na szerszej oponie i niższym ciśnieniu efektywniej przejedziesz po niektórych sekcjach brukowych, na węższej pokroju tych 23-25 mm i wyższym ciśnieniu po idealnie gładkiej nawierzchni. Przy nawet gorszej mieszance w przypadku wąskiej opony cześć pokryje aerodynamika( bo przecież wąskie opony zakłada się do szybkiej zwłaszcza szosowej jazdy) i niższa masa rotująca, którą również bierze się pod uwagę w kontekście sportu ( dynamika, rozkręcanie do wysokiej prędkości, utrzymanie tej wysokiej prędkości) , a więc wyciąganie maksa w tym przypadku treningowo ( słabsze i tańsze opony szosowe, a nawet i całe sety) Oczywiście spotkałem się z tak marginalnie kiepskimi i ciężkimi wąskimi oponami nawet tymi 23c ( niedostępnych normalnie w sprzedaży), przy których szersza kurierka to był przecinak i w związku z tym, że mowa tu o uszosowieniu gravela, to kurierkę taką mogę z powodzeniem po katowaniu takowej na wielu kilometrach i na każdej nawierzchni tutaj polecić. Używam w szosie do lasu opon Continental Contact Speed w rozmiarze 1,4 cala, które są nieznacznie wolniejsze na asfalcie od stricte szosowych ( pisząc na podstawie swoich wyników i obserwacji w porównaniu z wyścigowymi oponami szosowymi którymi miałem do czynienia jak GP, Pro One....., czy Turbo Pro) z uwagi na ciśnienie, szerokość powierzchni styku( opory) ,a też pojadą szybko po szutrach. Na sypkiej nawierzchni będą wymagały trochę więcej techniki od kierującego , jednak mimo to i takie odcinki da się nawet sprawnie i dość szybko przejechać.
  9. Coś tam jest, bo na delikatnie cięższych Cosmic Elitach i profilu 30 względem Fulcrum Racing 5 i tym 24 ( w obu przypadkach na tych samych oponach GP4000S) jechałem szybciej. Mowa oczywiście o prędkościach oscylujących w okolicach 35 km/h. W tej samej kwocie poszedłem w karbonowe CSC z profilem 38 w wadze za komplet ok 1280 gr. Pod kątem ścigania( dynamiki, utrzymania wysokich prędkości, rozkręcania tego do tych wysokich prędkości) i pewnego komfortu na gorszym asfalcie, i sekcjach brukowych, nie no sorry, ale w tej samej kwocie aluminiaków bym już nie kupił. Dla kogoś, kto chce sobie szybciej pojeździć i ma pewne obawy związane z kołami z zagranicy, takie aluminiaki w tej kwocie będą jak najbardziej w porządku.
  10. Cokolwiek nie kupisz w tej kwocie z Polskiego sklepu to będzie jeden...kij Zatem wybierz to, co się podoba i kup Jeżeli ja miałbym wybierać w tej kwocie i nie karbon z chin, to kupił bym koła tej samej klasy alu no i jednak z chin, bo przynajmniej o połowę kwoty tych z Polskiego sklepu
  11. CSC karbon z Chin
  12. @Seb, a to jaki problem klepnąc w googiela np " Novatec centerlock qr" . Przecież te piasty znalazłem w sekundę Reszta też jest do znalezienia ot tak cyk Producentów podałem, można przeglądać oferty , a kolorystyka jaka się żywnie podoba
  13. @Seb serio? I teraz jak pociągnąć za język wszystkich innych producentów zwłaszcza chińskich ( wspomniana Formula, Koozer, ten Novatec, Powerway... ), mają tyle samo modeli piast pod CL co pod 6 śrub
  14. WTR na Mazowszu nie istnieje( polbruki i tracki które lecą przy Wiśle przez Wa-we z tego co kojarzę to inne projekty) i ogólnie to temat na tym odcinku dla koneserów przygody . Jechałem kilka razy Wisłe1200. Na oponie 35c jest wymagająca, 2 cale już na wiele pomogą, a i komfort zupełnie inny np po wałach, czy jombach . Ściągnij sobie tracka Wisły1200 i ewentualnie przerób pod własne potrzeby.
  15. Bo świątecznie po lasku i szybko
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
Forumrowerowe.org korzysta z plików cookies
Prosimy o zapoznanie się z naszą polityka prywatności, w której informujemy o naszych zaufanych partnerach oraz o tym, czym są pliki cookies, pamięć podręczna przeglądarki, w jakich celach i jak je wykorzystujemy, a także jak nimi zarządzać i czyścić. Klikając 'Zaakceptuj' - wyrażasz zgodzę na korzystanie z pamięci podręcznej przeglądarki - plików cookies i podobnych technologii m.in. w celach marketingowych, umożliwiając jednocześnie wyświetlanie na Twoim urządzeniu reklam dostosowanych do Twoich potrzeb oraz zainteresowań. Zapoznaj się z pełną treścią zgody klikając w link Ustawienia.