Skocz do zawartości

Electronite

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    596
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Goteborg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Electronite

Pro

Pro (9/13)

  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

242

Reputacja

  1. Blok ma ząbki. Jak się go raz dowali śrubami, to wbijają się w buta i robią ślad. Potem jest problem bo przy ponownym dokręceniu ząbki spadają znów w stare ślady. Ustaw pod kątem i walnij młotkiem, żeby się wbiło inaczej, potem pomału dokręcaj. ewentualnie śrubokrętem zablokuj od 1 strony żeby się nie prostował.
  2. Ja tam nie widzę, żeby korba jakoś była specjalnie wyjedzona. Linki i gripy tak czy siak wymienisz co 2 sezony. To są elementy "konsumowalne". Ja rok temu komplet Aksiumów na maszynowych łożyskach za 200zł kupiłem i to z oponami.
  3. Karbon jest mega na zimę - bo zimno od kierownicy nie ciągnie. I obowiązkowo taką z prostym baranem. W sensie nie rogal, tylko gięta ostro w 2 miejscach. Np. używanego K-winga kup sobie. O, takiego": https://www.ebay.com/itm/126829821121?LH_ItemCondition=4&pfm=0
  4. Jakieś parametry to ma? No i ile?
  5. https://www.blocket.se/annons/stockholm/triathloncykel_softride_med_26_hjul/1213079579 Ktoś mi wyjaśni co tu sie odczynia?
  6. Dokładnie, tylko widelec czarny od pyłu.
  7. Ja mam teraz D02S, absolutnie spoko za te pieniądze. Radiatory to marketing.
  8. My tu też takie single mamy - to jak zaśpię do roboty to się tam swoim wehikułem pcham przez to. Niby single, ale szwedzkie, czyli bezpieczne. Szwecję zwiedzasz i nic nie piszesz?!
  9. 1.Alu, bo taniej. Jak będziesz miał 40 w łydce i żyły w pachwinach to będzie to miało znaczenie. 2. pewno 105, Może ultegra 8000, byle by hydraulika była. I byle była korba 5x110, bo tarcze na 4 śruby są mega drogie. 3. 56? 4. Na nic. Jak zaczniesz nawijać kilometry, to rower będzie się topił w oczach, i po 2 latach nic nie zostanie z oryginału. 5. spokojnie.
  10. Wygląda na zanik zasilania hallotronów. Nie do ogarnięcia przez forum.
  11. Ja przy 77 się kończę, 85 to już max - tracę w ogole umiejętność kręcenia szybciej. Także jestem w stanie spokojnie się zgodzić, że 50-60 jest naturalne. Podjazdy często z takimi właśnie kadencjami jeżdżę.
  12. Małe zębatki padają i będą padać - bo są małe. XT a ani XTR nic ci nie da - bo to nie poto jest. To są drogie błyskotki zaprojektowane do ścigania się. Mają być lekkie - absolutnie nie są projektowane z żywotnością na myśli. Najlepsze pod tym kątem są najbardziej chamskie Cuesy 1x7 albo paski. Albo Alivio ze stalowymi blatami. Zauważ, że wszystkie kasety od 7 do 12 rzędów mają taką samą wysokość, jest więcej trybów upchane na tej samej szerokości, a co za tym idzie są cieńsze i łańcuch też jest cieńszy. Tak czy siak - musisz wsadzić większy tryb na przód, i zacząć jednocześnie korzystać z większych zębatek z tyłu.
  13. Odpadnie, cyjanoakryl nie jest elestyczny. Kruszy się. Muisz uzyc kleju ktory rozpuszcza poliuretan, tak jak butapren rozpuszcza gume.
  14. Tak. Jesteśmy forum rowerów analogowych. Po prostu się na tym nie znamy dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...