Skocz do zawartości

Electronite

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    591
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Goteborg

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Electronite

Pro

Pro (9/13)

  • Automat Rzadka
  • Bardzo popularny Rzadka
  • Reaktywny
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

239

Reputacja

  1. Dokładnie, tylko widelec czarny od pyłu.
  2. Ja mam teraz D02S, absolutnie spoko za te pieniądze. Radiatory to marketing.
  3. My tu też takie single mamy - to jak zaśpię do roboty to się tam swoim wehikułem pcham przez to. Niby single, ale szwedzkie, czyli bezpieczne. Szwecję zwiedzasz i nic nie piszesz?!
  4. 1.Alu, bo taniej. Jak będziesz miał 40 w łydce i żyły w pachwinach to będzie to miało znaczenie. 2. pewno 105, Może ultegra 8000, byle by hydraulika była. I byle była korba 5x110, bo tarcze na 4 śruby są mega drogie. 3. 56? 4. Na nic. Jak zaczniesz nawijać kilometry, to rower będzie się topił w oczach, i po 2 latach nic nie zostanie z oryginału. 5. spokojnie.
  5. Wygląda na zanik zasilania hallotronów. Nie do ogarnięcia przez forum.
  6. Ja przy 77 się kończę, 85 to już max - tracę w ogole umiejętność kręcenia szybciej. Także jestem w stanie spokojnie się zgodzić, że 50-60 jest naturalne. Podjazdy często z takimi właśnie kadencjami jeżdżę.
  7. Małe zębatki padają i będą padać - bo są małe. XT a ani XTR nic ci nie da - bo to nie poto jest. To są drogie błyskotki zaprojektowane do ścigania się. Mają być lekkie - absolutnie nie są projektowane z żywotnością na myśli. Najlepsze pod tym kątem są najbardziej chamskie Cuesy 1x7 albo paski. Albo Alivio ze stalowymi blatami. Zauważ, że wszystkie kasety od 7 do 12 rzędów mają taką samą wysokość, jest więcej trybów upchane na tej samej szerokości, a co za tym idzie są cieńsze i łańcuch też jest cieńszy. Tak czy siak - musisz wsadzić większy tryb na przód, i zacząć jednocześnie korzystać z większych zębatek z tyłu.
  8. Odpadnie, cyjanoakryl nie jest elestyczny. Kruszy się. Muisz uzyc kleju ktory rozpuszcza poliuretan, tak jak butapren rozpuszcza gume.
  9. Tak. Jesteśmy forum rowerów analogowych. Po prostu się na tym nie znamy dobrze.
  10. Teraz rozumiem. Jednak zupełnie nie o tym rozmawiamy. Nie jest to temat o wyższości napędu 2x na nad1x. Jest to temat o tym jak wydusić jakąś normalną prędkość z roweru przystosowanego do jazdy 12km/h.
  11. https://www.youtube.com/@Taba Posłuchaj tego gościa. I zmień forum, tutaj mało elektryków, ciężko podpowiedzieć coś rozsądnego.
  12. W tym porównaniu jest manipulacja gdyż porównujesz do innej kasety, z węższym zakresem. Zresztą przecież ja nie doradzam, żeby przesiadać się na napęd 2x. Tylko wstawić korbę 2x. Nie montować przerzutki, i niech sobie te mała zębatka tam tylko dla picu siedzi. Chodzi, żeby odsunąć blat od ramy. Można alternatywnie podkładek pod suport naładować. Inna kwestia, że pewno faktycznie łańcucha nie starczy, żeby objąć 51kę z tyłu - no ale cóż, coś za coś. No i dym z uda gwarantowany - mie ostatnie w stopie coś chrupnęło. 😛
  13. Kuba, czyli tak. Ładujesz korbę 2x. To pozwoli ci odsunąć dużą zębatkę od ramy i dzięki temu będziesz miał miejsce na coś większego niż te 34T.
  14. No przecież widać na zdjęciu, że wolnobieg ma wydarte zęby.
  15. Ja mam 39 na niskim biegu z przodu, to jak wrzucam 25 z tyłu to idzie jak zły pod wszystko co mam - no mogę się nie znać, ale naprawdę mając do dyspozycji 36x50 może być zbyt ciężko?!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...