Jak w tytule, Coś co DH, 32otwory. Będzie to działało z silnikiem eletrycznym więc dobrze, aby miała nitowane otwory na nyple bo będzie mocno rwane za szprychy. Oczywiście aluminium.
Docelowo ma wejść w nią silnik Grin Technologies AllAxle,
Nie tak się to robi. Tak to powinno wyglądać.
Urethan jest lekko gęsty, zaizoluje również przewód. Ja daje 3 warstwy. Można napsikać w kapsel i nanosić wacikiem grubszą warstwę.
"Izolak" jest wiadomo, gęsty jak melasa, dobry na transfromatory.
Siema, są specjalne lakiery poliuretanowe do zabezpieczania PCB. Ja używam Urethan 71 od Kotakt Chemie. 2-3 warstwy i jest super.
Nawiasem mówiąc masz 2 niedolutowane nóżki tam. I brązowe kabeki są niechlujnie wlutowane, dużo za dużo zerwanej izolacji. szczególnie ten na wyłączniku.
Blok ma ząbki. Jak się go raz dowali śrubami, to wbijają się w buta i robią ślad. Potem jest problem bo przy ponownym dokręceniu ząbki spadają znów w stare ślady. Ustaw pod kątem i walnij młotkiem, żeby się wbiło inaczej, potem pomału dokręcaj. ewentualnie śrubokrętem zablokuj od 1 strony żeby się nie prostował.
Ja tam nie widzę, żeby korba jakoś była specjalnie wyjedzona. Linki i gripy tak czy siak wymienisz co 2 sezony. To są elementy "konsumowalne". Ja rok temu komplet Aksiumów na maszynowych łożyskach za 200zł kupiłem i to z oponami.
Karbon jest mega na zimę - bo zimno od kierownicy nie ciągnie. I obowiązkowo taką z prostym baranem. W sensie nie rogal, tylko gięta ostro w 2 miejscach. Np. używanego K-winga kup sobie.
O, takiego":
https://www.ebay.com/itm/126829821121?LH_ItemCondition=4&pfm=0