Skocz do zawartości

leejoonidas

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 282
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

5 946 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika leejoonidas

Mentor

Mentor (11/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

599

Reputacja

  1. Nie, nie da rady, ale spróbuj. Musisz lekko wbić sztycę do środka rury podsiodłowej, kręcenie sztycą za pomocą klucza będzie skuteczne jeśli sztyca zostanie już lekko ruszona, a i tak trzeba będzie użyć bardzo dużej siły przy której wydzieli się duża ilość ciepła w miejscu gdzie utknęła sztyca.
  2. Najlepsza w tym przypadku jest cierpliwość, nawet do tygodnia czasu. Rower obróć kołami do góry, przez otwór mocowania koszyka na bidon wlej naftę do rury podsiodłowej i czekaj aż spenetruje cały odcinek zapieczonej sztycy. Sztyca będzie zniszczona gdyż trzeba będzie walnąć młotkiem w nią od góry przynajmniej raz dziennie, dobrze żeby było jakieś imadło do którego zapinasz za sztycę i próbujesz ją obrócić. Gdy już po waleniu młotem sztyca drgnie to już jesteś w domu, Na przyszłość, każdą sztycę z aluminium którą wsadzasz do stali smarujesz smarem wtedy się nie zapiecze.
  3. Tak na szybko, lub gdy złapałem kapcia w trasie to kleiłem dziury taśmą izolacyjną na krzyżyk, przez miesiąc trzymało takie rozwiązanie. Próbowałem łatką na klej do zwykłych dętek i bardzo dobrze to trzymało.
  4. Do korby M7000 kiedyś dałem 4,5mm podkładek aby uzyskać linię łańcuch taką jaką chciałem, nic złego ze stabilnością się nie działo, ale śruby miały długość 16mm.
  5. https://www.rowerowaholandia.pl/p83274-sruba-tarczy-mechanizmu-korbowego-m8x0-75x12-5?srsltid=AfmBOorLEcgKbBvNfdWpfxe_rN2KWHD9uhrR7TGEutT5TICw3OyfzsM4 https://panrower.pl/sruba-tarczy-zebatki-mechanizmu-korbowego-m8x075x128-p-657.html?srsltid=AfmBOoq9dWz-LGB2f9MwbyNlFfIHNPZKBO34w11c6SHng6eL2VUyMz82
  6. Wiem, doczytałem potem. Ale to nie znaczy że ta zębatka nie będzie działać na twojej korbie. Po założeniu jej na korbę trzeba jeszcze raz ustawić przednią przerzutkę i to co napisałem wcześniej powyżej o przesunięciu, reszta jak BCD i ilość zębów zgadza się. Teraz jest tylko decyzja czy kupić ją i sprawdzić, czy marzyć o tym że fajnie byłoby gdyby zamiast 30T było 34T na wewnętrznej zębatce korby.
  7. Jak ktoś bardzo chce mieć większą zębatkę to musi zaryzykować. Z braku czegokolwiek pasującego ma w tym momencie tylko to obecne rozwiązanie.
  8. Mimo wszystko ja bym spróbował to ze sobą połączyć. Rozstaw się zgadza, zęby się zgadzają, może być lekkie przesunięcie zębatki które można skorygować podkładkami pod śruby.
  9. A skąd taki wniosek że się nie nadaje?
  10. Kiedyś zrobiłem 50mm skoku w amorze Markhor, było bardzo twardo, po zmianie skoku na mniejszy musisz wbić większe ciśnienie do komory aby nie było dobicia.
  11. Niestety ale ta mniejsza wewnętrzna zębatka ma 80mm BCD, a większa zewnętrzna 110mm. Poniżej na zdjęciu jest dostępna 34T z BCD 80mm. Jest jeszcze 32T.
  12. Nie mogę nic złego powiedzieć o kasetach Sunrace, obecnie użytkuję jedną z wymienionych przeze mnie CSRX1 11-36. Jeżeli ktoś pisze że kultura pracy nie odpowiada mu, to albo nie potrafi ustalić właściwej długości łańcucha albo odległości górnego kółka przerzutki od zębatek kasety.
  13. Zamiast kasety Sram wsadziłbym kasetę SUNRACE CSRX1 11-32. Chociaż co do propozycji kolegi powyżej aby założyć kasetę 11-42, to ja rozważyłbym coś pośredniego między 11-32 a 11-42 i kupił bym kasetę SUNRACE CSRX1 11-36.
  14. Po odległości od osi kółek wózka. Dla najnowszego XT to będzie GS 80mm, SGS 95mm
×
×
  • Dodaj nową pozycję...