Skocz do zawartości

PawelW84

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 108
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Paweł
  • Skąd
    Olsztyn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika PawelW84

Mentor

Mentor (11/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

155

Reputacja

  1. PawelW84

    [RST] First

    Cześć. Dziś narozrabiałem. Coś mnie podkusiło i zabrałem się za grzebanie przy amorze RST. No i tak pogrzebałem że urwałem śrubę u dołu prawej goleni. Nie wiem jak to się stało bo dosłownie lekko tylko złapałem ją krótkim kluczem imbusowym. W archiwum forum znalazłem podobny wątek, wydaje się że to element tłumika dolnego. Czy ktoś wie gdzie można coś takiego kupić, co to jest, jaki ma numer seryjny części ? Amortyzator to prawdopodobnie model First. Jest to wersja do roweru Woom 5, średnica koła 24 cale, średnica goleni 30mm Wrzucę jeszcze numer Amora
  2. O czym to świadczy w przypadku roweru ustawionego pod kogoś innego (waga) ?
  3. Ja mam Velospace XT. On jest chyba większy. Przy 3 jest już trochę manewrowania żeby amor nie ocierał o tylni trójkąt drugiego roweru, kiery się minęły z siodełka mi itp, ale udaje się to bez żadnych przekładek. W velocompact będzie trudniej
  4. Mam trochę narzędzi Park Tool.... jakość wykonania jest taka sobie. Niby wszystko działa ale Wera, Knipex a czasem nawet Topeak oferują lepszą jakość. Jeśli narzędzie można zastąpić czymś od innego producenta to nie warto dopłacać do Parka bo jakość jest nie adekwatna do ceny.
  5. Znalazłem ta aukcje. Mam już z niej nawet dwa tłoczki. Wyglądają na oryginaly
  6. Mam XC 900 w poprzedniej wersji (czerwony) na oponach 2.3. W porównaniu do szosy na ciśnieniu 1.8 jest miękki jak tapczan. Jeśli nie jeździsz w górach jakiegoś enduro to naprawdę nie wiem czy jest sens pchać się w fula (chyba że nie umiesz unieść tyłka z siodełka).
  7. Klamki rozebrane i przeserwisowane. W membranie była dziurka. Przy okazji wyjąłem też tłoczek. Uszczelki są ok. Za to w aluminiowym korpusie prawej manetki widać drobne rysy od brudu :(. Niestety w tych klamkach zewnętrzna uszczelka tłoczka nie jest niczym osłonięta https://youtu.be/Z43tGeGkYec?si=0RzNM5yuUGuVQ1Sp
  8. 30 powinny wejść ale ... Sprawdź jeszcze wysokość bo szersza opona to też opona wyższa. Dla pewności możesz kupić taką oponę w używce, żeby sprawdzić jak to wyjdzie a dopiero później docelową. Ja np kupiłem oponę o interesującym mnie rozmiarze ale w wersji drutowanej od tego samego producenta od którego chciałem kupić opony docelowe. Przymierzyłem, posprawdzałem i sprzedałem ją jako używaną a później zamówiłem już komplecik takich jak chciałem.
  9. Wszystkie ich stojaki są bardzo dobrze wykonane, solidne i przemyslane
  10. A może wykręć suport, obróć rower do góry kołami i zalej rurę podsiodlowa od dołu jakimś penetratorem. Polecam coś z molibdenem np Sonax https://allegro.pl/oferta/odrdzewiacz-sonax-mos2-400ml-olej-smarujacy-14707209712
  11. Zacznij od skrócenia mostka do 80 mm - 90mm i jeśli masz sztycę z offsetem kupić prostą. Kąt mostka raczej bym zostawił, ewentualnie uniósł go podkładką do góry na rurze sterowej jeśli jest jeszcze taka możliwość. Powinno być ok. Ten dyskomfort może tez wynikać z tego, że do roweru musisz się przyzwyczaić, albo z słabego rozciągnięcia.
  12. To były podkładki miedziane pod korek oleju w misce. Niestety nie wiem jaką miały średnicę i już tego nie zmierzę bo wymieniłem trenażer na Wahoo Kickr v5.
  13. No ale w czym jest problem, bo opis sytuacji jest tak napisany, że nie do końca wiadomo o co chodzi. Znalazłeś w kartonie nie pasujące do niczego klucze od zapięcia ABUS ? Skoro zapięcia nie ma w kartonie i go nie zamawiałeś, a rower nie posiada jakiegoś zamykanego schowka czy blokady, to obstawiam, że komuś podczas pakowania po prostu tam omyłkowo wpadły.
  14. Niby racja. Pytam się bo temat centrownic jest dla mnie wciąż zupełnie nowy. Zamówiłem ten z Aliexpres. Zobaczymy. Może ktoś umie mi jeszcze podpowiedzieć odnośnie tego adaptera TS-TA do sztywnych osi. Czy jest on potrzebny w centrownicy PT TS-4.3 ? Ze zdjęć i opisu wydaje się że ona ma już takie specjalne miejsca pod sztywne osie w ramionach.
  15. Ale czy ten nie oryginalny przymiar z Ali nada się do Parka 4.3 ?. Park tool już tych przymiarow nie produkuje i z tego co zrozumiałem zaleca teraz centrowanie centrownicy wycentrowanym kołem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...