Skocz do zawartości

olo850

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    272
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika olo850

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

79

Reputacja

  1. W sklepie mają rację, może poza kupowaniem za granicą na wyprzedażach. Jeżeli to Twój pierwszy rower z barankiem, starannie podejdź do doboru rozmiaru.
  2. O co chodzi z tym że nie są SL-A? Rozwiniesz proszę?
  3. @pecio @SpinOff możecie podesłać linka? Szukałem ale opornie mi idzie.
  4. @sarar dostałeś maila o anulowaniu zamówienia?
  5. @sarar daj znać na priv gdyby Ci nie podszedł. Przy jakim wzroście brałeś XL?
  6. Były wczoraj po tyle dostępne? Bo teraz wszystko wyprzedane, mniej więcej śledziłem ale nie na tyle dokładnie, w tej cenie bezkonkurencyjna oferta jeżeli ktoś akceptuje uroki bezpośredniej sprzedaży, która przy silnikach Fazua ma dodatkowy "smaczek". Obawiam się że jak wrócą do oferty to cena będzie inna.
  7. To może konkretniej zadam pytanie - czy odczuwasz znacząco pozytywne korzyści w trakcie jazdy z tobołkami zamiast sakw? Przyjmując podobną masę zapakowaną do obu rozwiązań?
  8. Jako że przerobiłeś obie opcje (ja nie mam przetestowanej "na lekko" na dłuższych dystansach), to jak oceniasz realne różnice? Co polecasz?
  9. Jakbyś chciał podjechać do Skawiny to mam dwa Thule 598, 1000 PLN za oba, przesiadłem się na bagażnik na hak. Dokupiłbym trzeci najtańszy do roweru dziecięcego.
  10. @RoccoPL jak rozważasz tego typu rower, to w giełdzie mam wystawionego Ibisa Ripleya AF, też XL, jestem tego samego wzrostu. W ibisie reach jest 500mm, tutaj 515, ta Kona będzie za długa.
  11. Na amerykańskich portalach dostawał w recenzjach cięgi za słabo działające zawieszenie tylne (konstrukcje, nie sam damper). Mało współczesna geometria. Nie jeździłem ale dla mnie wystarczające powody żeby szukać czegoś innego. Coś jest nie tak z tym Trance którego chyba kupiliście?
  12. @Millerek jak czytać cykle ładowania? Przejeżdżasz średnio 116km na pełnym ładowaniu czy ten komputer nie liczy niepełnych doładowań? Zużycie hamulców (jego brak) pokazuje że bardzo delikatnie traktujesz ten rower, albo jesteś pro zawodnikiem który nie hamuje
  13. Przesłana opona jest węższa niż to co masz teraz, więc teoretycznie będzie mniej wygodna, na końcu dnia to kwestia preferencji. Na pewno zyskasz na odporności na przebicia, ale znacząco stracisz na wadze i dynamice. Sam musisz ocenić czy przy jeżdżeniu do pracy po 22km ma to sens - wydaje się że tak. Przy pechowym najechaniu na pinezkę Marathon też może polec, ale prawdopodobieństwo znacznie niższe. Sprawdź czy rodzaj wentyla się zgadza, zastanów się czy nie poszukać szerszych. Zmiana obręczy nie wydaje się konieczna.
  14. Bo to tylko określenia marketingowe, stosowane niekonsekwentnie przez producentów/marketingowców. Pytanie jeszcze czy wartości są poprawne, zwłaszcza przy Romecie byłbym ostrożny. Ten aktualny rower jest ok czy chcesz coś bardziej agresywnego? Jeżeli to drugie to szukasz czegoś innego niż Bianch Sprint. Rometa jak masz ustawionego, podkładki pod mostkiem, jaki drop pomiędzy siodełkiem a kierownicą? To nie jest bardzo skomplikowane, ale nie ogranicza się do policzenia stosunku reach/stack.
  15. W kontekście pytań zadawanych przez autora kluczowym zagadnieniem jest geometria roweru oraz pozycja która będzie jej pochodną.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...