Skocz do zawartości

Thomass13

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 620
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Thomass13 w dniu 20 Grudnia 2023

Użytkownicy przyznają Thomass13 punkty reputacji!

1 obserwujący

Ostatnie wizyty

3 242 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Thomass13

Weteran

Weteran (12/13)

  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Od roku
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

568

Reputacja

  1. A jest wogole sens taka zmiana, nie będzie dziur większych w poszczególnych przełożeniach? Swego czasu też myślałem o takiej zmianie tylko że w moim przypadku używam i zębatki 26 a także 36t.
  2. chrismel mówisz że te lateksy detki sa w porzadku ? Tutaj nie trzeba czasem innych łatek do ich klejenia w razie przebicia ? Tibulino chyba do tego sie uzywa z tego co kojarze?Ja akyrat jezdze na detkach continental ale mysle czy nie przejśc jednak na latekosowe. A oponki na których jeżdzę to vittoria rubino pro g2.0 i tak szczerze bardzo dobrze mi sie na nich jeżdzi, kapci nie łapią mi mo delikatnuch przeciec na oponie. Zdarzyło mi sie czasem na utwardzona droge na nich wjechac i dały rady bez kapcia.
  3. Wcale nie musisz w koomot robić od razu od punktu A do B cała trase po czym zaznaczać pośrednie pkt. Ja normalnie robię zaznacz pkt. następnie zakończ pkt. i znów zaznacz pkt. i zakończ nawet co 1 km lub gęściej. Wszystko ładnie kreśli od poczatku do końca i wcale nie ma tutaj masakry. Proszę tutaj przykład jak to wygląda. Po kolei zaznaczone.
  4. Jeśli coś mogę dodać od siebie to nigdy nie tworzyłem tras w aplikacji Garmin ze względu na brak niektórych dróg. A dotyczy to zwłaszcza jazdy MTB. Dla mnie jeśli chodzi o tworzenie kursów przyjemniejszymi aplikacjami do tego da koomot, mapy.cz tutaj nie ma problemow z przeliczaniem trasy i powrotu na nią po zjechaniu z wyznaczonego szlaku. Najważniejsze to stawianie gęściej punktów na mapie dzięki czemu nie będzie chciało nas wracać doiejsca z którego zjechaliśmy tylko poprowadzi dalej.
  5. Hej, mam taką zagwozdkę odnośnie zębatek korby w szosie. Aktualnie są tam blaty 52/36 11s. Czy np. po wymianie na blaty 50/34 10s będzie problem z kompatybilnością łańcucha 11s z takimi zębatkami? Mam korbę rs500 a taniej mi wyjdzie zmiana zębatek jak całej korby. Chce zmiany bi jednak te blaty mnie wykańczają przy podjazdach. Ktoś robił taka przeróbkę? Nie koniecznie w szosie ale działało i nie ma z tym problemów. Znalazłem blaty straling pcd 110mm.
  6. Thomass13

    [Suport] cykanie

    U mnie to samo było słychać że coś w korbie a wyszło na to że to sztyca strzela bo jakimś cudem dostały mi się tam ziarenka piasku. Wyczyszczone nasmarowane pasta do sztyc i bloga cisza bez strzelania. Czasem może też strzelać łączenie siodełka z jarzmem sztycy. Zanim coś się zacznie wymieniać czy rozbierać warto posprawdzać takie elementy zamiast pchać się niepotrzebnie w koszty. A strzelanie jak było tak nadal będzie.
  7. Raczej nie chyba że masz aplikacje połączona z licznikiem to tam masz wszystkie statystyki. Garmin, bryton, wahoo z GPS takie coś mają w aplikacji. Tutaj jak masz zwykły licznik to nie ma takiej opcji żeby to przepisać. Chyba że na kartce sobie wpiszesz lub zrobisz zdjęcie telefonem.
  8. Przy jednym blacie z przodu kręcenie do tyłu powoduje właśnie spadanie łańcucha czy inne dziwne rzeczy.
  9. Jasne że tak ale po co to przyspieszać.
  10. Serwis zerowy robi się po to żeby sprawdzić czy tam nie ma czasem jakich opiłków przypadkiem. Po 50h pracy może się okazać że masz szlify na goleni co już jest nie do odratowania. Dodam tez że taki amortyzator jako nowy nie ma praktycznie oleju. Tam jest tego tyle co kot napłakał, czyli proszenie się o problemy na przyszłość a sama praca amortyzatora bez serwisu zero jest jakaś upośledzona. Rozbierałem robiłem serwis zero to widziałem jak to tam nie ma oleju wogóle. A po co wymieniać w nowym amortyzatorze gąbeczki czy uszczelki jeśli nie są uszkodzone a inspekcja zewnętrza nie spowoduje że są jakieś defekty, na gąbkach wyszarpania czy na oringach widać że są popękane lub sama guma twarda. Niepotrzebne wchodzenie w koszty dodatkowe.
  11. Jak widzę piaste Joytech to mam efekt zwrotny. Za cholere bym takiego koła nie kupił.
  12. Pytanie podstawowe w jakiej konfiguracji osprzętu dostaniesz ten rower. Na dole jest napisane że specyfikacja może odbiegać od tego co zostało tam napisane w wyposażeniu. Wolał bym się upewnić.
  13. U mnie znów jest takie coś, że składając koło na obręczy dt swiss R470 opona która lekko wchodziła na obręczy mavic to teraz ta sama opona wchodzi już dużo ciężej. Trzeba się na gimnastykować żeby to zdjąć i założyć. Nie wiem co oni teraz za obręcze robią że takie dziadostwo produkują. Przednie koło takiego problemu nie ma samo założenie i zdjęcie to sama przyjemność może 10 min i gotowe wraz z napompowaniem. Ale to właśnie ten tubles taki jest.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...