Ostatnio robiłem serwis podstawowy w sid. Niedosmarowany, oleju tez nie za duzo a i gabki kurzowe suche. Także czego ja mogłem sie spodziewac i w takim amortyzatorze.
Kiedyś składałem rower bo jak jw. napisałeś nie da sie kupic z takimi podzespołami jak ty chcesz. Szczerze drugi raz składać nie mam zamiaru. Tym razem juz stawiam na gotówce z ewentualną wymiana podzespołów na inne. Niestety wychodzi to dużo drożej.
Ja używam takiej pompki awaryjnej. Używana juz 3 lub 4 razy w trasie i szczerze daje rady bez wysiłku większego i Pudziana siły napompowalem.te 5 bar w szosie. Może nie kosztuje mało ale robi to co do niej należy.
Co nie zmienia tego że kto bedzie chciał i tak taki rower kupi. Nie mam zamiaru kogoś od takiego zakupu odradzać. Też kupiłem rower gdzie w tylnej ramie nie ma pełnego otworu na sztywna os. I nie trzeba całej oski wyciągać żeby zdemontowac koło. Jeden osobie to nie przeszkadza a innej tak.
Nie bez powodu jak byłem na kupnie roweru serwisant mi powiedział. Tylko nie kupuj roweru gdzie przewody idą przez stery. A tutaj ładnie te wady zostały przedstawione jak się w Google wpisze:
Tutaj mi sie rozchodzi o to jak to producenci robią żeby utrudniać zamiast ułatwić komuś serwis. Ale po to sie tak robi żeby zwykły użytkownik z takimi rzeczami sobie nie radził i był zmuszony oddawać do serwisu. Przekłada sie to na większe koszty usługi. Chyba że komuś nie zależy czy wyda 100 czy 500 zł. to rozumiem.
Niestety chcieli to mają ale cóż można zrobić. Chodz ja juz bylem w sumie nastawiony na zamówienie canyon ale jak zobaczyłem ten kokpit przemyślałem to i nie zdecydowałem sie na taki zakup. Bo ja lubię Sam ogarniać sobie rowery. Nie lubię serwisów.
Mi właśnie.serwisant z tego powodu odradzał zakup takiego roweru. Sam byłem na kupnie canyon ale po przeszukaniu internetu i YouTube zraziło mnie do takiego zakupu.
Nie wiem jak to wygląda przy ostatnim ale patrząc na 2 pierwsze wszystkie maja linki prowadzone przez stery. Poczytałem trochę o tym i wole szukać czegoś jednak z innym rowiązaniem jak tego typu.
Posiadałem we wcześniejszym rowerze xt 780 chodziło to ciężej i bardziej mi sie podobało. Miałem już do czynienia z systemem multi- relakse. Czyli taka zmiana wyjdzie na plus.
Też tak myślę. To jest tylko hak który ma pęknąć w razie niespodziewanych sytuacji. Szczerze wolę nie kombinować z powodu tego że rama kosztuje jednak X więcej.
Nie znam się na tym kompletnie, dlatego pytam czy coś się stanie jeśli zastosuje tam hak aluminiowy w ramie karbonowej zamiast haka plastikowego. W takim razie kupię hak zapasowy taki jak jedt orginalnie.