Skocz do zawartości

seba_nurek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Skąd
    Zaniemyśl/Poznań

Ostatnie wizyty

264 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika seba_nurek

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

8

Reputacja

  1. Dodam jeszcze ze swoich doświadczeń, że w "budżetowych" zaciskach klocki rzadko ścierają się równo. Po ich wyjęciu i ponownym zamontowaniu odwrotnie (tzn. prawy z lewym) operacja ponownego dopasowywania jest niemal pewna. Od czasu gdy pilnuję aby ich nie zamieniać stronami nie ma potrzeby regulacji po czyszczeniu klocków i zacisków.
  2. A może: http://www.unibike.pl/energygts.html ??? Na YT jest też mała prezentacja i teścik - wystarczy wyszukać Unibike Energy. Pozdrawiam
  3. Czujnik kadencji do Sigmy...........................i okazało się, że to co wydawało się 90-100 to tak naprawdę 80-85................
  4. Bo w pięknych okolicznościach przyrody Wielkopolskiej........
  5. Witam serdecznie, bardzo proszę o info, gdzie w Poznaniu zrobię porządny, pierwszy serwis amortyzatora? Wiem, że większość serwisów oferuje taka usługę, ale może jest jakiś "wybitny"? Będę wdzięczny za info... Dzięki, pozdrawiam Seba
  6. Bo woda wysoka i nie wszędzie da się przejechać wzdłuż Warty
  7. Chyba rzeczywiście nie będę się na razie tego tykał. Zrobię jeszcze parę kilometrów i pojadę na I-szy serwis. Jakby co oddam do naprawy/wymiany. Dzięki
  8. Cześć, w nowym rowerze mam hamulce Shimano M506 / 447 - to chyba najsłabsze ogniwo w wyposażeniu Kellys Gate 90. Po zrobieniu ok. 35 km mam pewne spostrzeżenia: - klamka tylnego hamulca jest bardziej "miękka" niż przedniego - twardnieje po kilkukrotnym naciśnięciu (przednia twarda od początku) - zewnętrzny klocek w tylnym zacisku cały czas dotyka tarczy przez to hamulec jest cały czas słyszalny i wyraźnie spowalnia koło Wielokrotnie próbowałem ustawić zacisk względem tarczy wg wszelkich znanych metod dostępnych i proponowanych w "Internetach" - bezskutecznie Nawet jeśli przy delikatnie odkręconych śrubach ustawienie jest OK to po dokręceniu śrub zacisk się "prostuje" i kicha W mojej opinii winę za taką sytuację ponosi zewnętrzny tłoczek hamulca, który nie "chowa" się do końca. Przy naciskaniu klamką wewnętrzny klocek zawsze wraca do ścianki zacisku a zewnętrzny pozostaje przy tarczy. Ponadto jeśli "ręcznie" wsunę zewnętrzny klocek to przy ponownym naciśnięciu klamki, klamka jest super "miękka" i po chwili "twardnieje" a klocek znowu dotyka tarczy. Opisałem objawy i spostrzeżenia jak umiałem i w związku z tym mam pytania do użytkowników tarczówek: 1. czy to może być tylko zapowietrzenie hamulca? 2. czy to poważniejsza awaria tłoczka czy zacisku, która kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej ??? - wysłanie roweru to jest problem 3. dam radę sam naprawić ??? - z odpowietrzeniem dam sobie radę chociaż nigdy tego nie robiłem - kto jak nie ja..... Dziękuję za wszystkie sugestie
  9. Cześć, Właśnie zmieniłem starego, sprawdzonego, ukochanego 26-calowego Kellys Quartz na 29era. Lektura forum plus dotychczasowe doświadczenia moje i znajomych skierowały mnie do Kellys Gate 90. Rower kupiłem przez internet. http://www.rowerzysta.pl/rowery-twenty-niner-29/rower-gorski-kellys-gate-90-2017-s.html Końcówka sezonu plus rabat za pierwsze zakupy w tym sklepie spowodował, że cena była naprawdę dobra - w stosunku do wyjściowej z początku sezonu. Część osprzętu XT, część SLX, kola DT Swiss na sztywnych osiach i amortyzator Recon Gold przekonały mnie ostatecznie. Rower zamówiłem z usługą montażu i dostawą w całości. Dotarł w wielkim kartonie i rzeczywiście był prawie gotowy do jazdy. Dokręciłem kierownicę, SPD-ki, posprawdzałem wszystkie śrubki, spodenki na tyłek, kask na głowę i w trasę........... Dzień I - Pierwsze wrażenie: jakiś taki duży, niezgrabny, nie za bardzo wygodny.......i wbrew temu co mówili wszyscy sprzedawcy w sklepach rowerowych sam kuź..a. nie jedzie ;-) Pedałować trzeba......., poza tym przerzutkę z tyłu ciutkę podkręcić, siodło twarde jak chole..., w piachu zakopany tak samo jak "stary" poprzednik.....aaaaa no i te hamulce .... po 10 km wracam do garażu Dzień II - Hamulec z tyłu odrobinę wyregulowany, przerzutka z tyłu wymagała tylko podkręcenia baryłki i jest git, siodło podniesione, przesunięte i git, amortyzator trzeba troszkę podpompować, ale nie mam pompki więc muszę poczekać do weekendu.....spodenki, okulary, kask i w drogę..... I znowu wbrew opinii sprzedawców, że "na takim dużym kole to Panie......." trzeba pedałować. A tak poważnie to: - napęd 2x10 w porównaniu do 3x8 jest super - manetki SLX w porównaniu ze starymi Alivio to naprawdę kosmos - ale muszę przesunąć manetkę bliżej gripów bo chyba kciuki mam krótkie :-) - amortyzatora nie da się w ogóle porównać do tego z poprzedniego roweru - koła i opony zachowują się spoko ale potwornie rzucają błotem i piachem, w 26" tego nie było - rower zdecydowanie lepiej pokonuje krótkie nierówności, korzenie i dziury, ale na piaszczystych podjazdach i zjazdach nie odczułem różnicy miedzy 26" i 29" - hamulce tarczowe są super - poza tym że ten z tyłu ma jakiś feler (założę wątek w dziale hamulców to może mi pomożecie) Po powrocie do garażu - czyszczenie napędu, regulacja odległości klamek hamulców i .......na dzisiaj koniec
  10. rowerzysta.pl Pozytywna Kupiłem rower. Dobry kontakt, dobra cena z rabatem, szybka przesyłka, rower skręcony, napompowany, prawie wyregulowany :-) POLECAM!!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...