Skocz do zawartości

ArtGD

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    369
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana ArtGD w dniu 19 Grudnia 2018

Użytkownicy przyznają ArtGD punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Artur
  • Skąd
    Gdynia

Ostatnie wizyty

1 238 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika ArtGD

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Dedicated Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

82

Reputacja

  1. Odkręć dekiel od sprzęgła i zobacz co się dzieje. Może weszła wilgoć i pojawiło się trochę korozji. Albo trzeba poluzować śrubę do regulacji siły sprzęgła.
  2. Do takiego można by się przymierzyć https://superiorbikes.com/pl-pl/bikes/product/f-l-y-27/814
  3. Po pierwsze, teraz masz baterię 36 V. Możesz podłączyć 48 V, ale ryzykujesz uszkodzeniem silnika. Po drugie, musisz rozebrać puszkę z kontrolerem, która jest za gniazdkiem, w które wtykasz baterię. Jeśli z baterii do kontrolera idą tylko dwa przewody, to możesz przenieść kontroler do nowej baterii. Jeśli między baterią a kontrolerem jest więcej przewodów, to najlepiej do nowej baterii dokupić nowy, uniwersalny kontroler oraz wyświetlacz. Żeby połączyć nowy kontroler z silnikiem prawdopodobnie będziesz musiał przerobić wtyczki.
  4. Musiałbyś coś sam poskładać. Ja bym kupił jakiegoś górala i zamiast zwykłych przerzutek dał piastę wielobiegową z torpedo, np. taką https://www.rowerystylowe.pl/p-6617/piasta-shimano-nexus-8-sg-c6000-ham-w-pedalach/w-11073/srebrny
  5. Krossa rozważałbym jeśli trasy będą górzyste, ze stromymi podjazdami. Jeśli trasy bardziej płaskie, to wolałbym Unibike.
  6. @przemeg Wziąłem na próbę żółte Soocenty: https://www.aliexpress.com/item/1005003792723600.html?pdp_npi=4%40dis!EUR!€ 9%2C48!€ 9%2C48!!!9.98!9.98!%402103847a17118124828255751ea47a!12000027205805516!sh!PT!802795163!&spm=a2g0o.store_pc_allItems_or_groupList.new_all_items_2007522224454.1005003792723600#nav-description Mam wrażenie, że ze spiekanymi klockami Bikein zablokowanie przedniego koła było minimalnie łatwiejsze, ale za to te, przynajmniej w suchych warunkach, są zupełnie ciche. Na mokro jeszcze ich nie testowałem. Niestety w tej chwili są dostępne tylko w wersji do niższych modeli Shimano.
  7. Na Aliexpress sporo tego do wyboru, np. https://pl.aliexpress.com/item/4000622330062.html?spm=a2g0o.store_pc_promotion.promoteWysiwyg_501837342.4000622330062&gatewayAdapt=glo2pol
  8. Jeśli głównie asfalt, to raczej szukałbym czegoś z korbą z dwiema zębatkami.
  9. Na zdjęciach widać, że ta Zimonda ma bardzo kiepski amortyzator, dźwignie przerzutek i hamulce. Pewnie korba, koła, łożyska itp. są podobnej jakości.
  10. Ten powinien być dobry, tylko zamiast pokrętła dałbym śrubę na klucz imbusowy albo lepszą gumkę. A może takie rozwiązanie. Naklejka na lampkę: https://www.aliexpress.com/item/32950409458.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.174.3c321802zhw8iP i do tego uchwyt: https://www.aliexpress.com/item/1005003615219976.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.179.3c321802zhw8iP
  11. Już chyba lepiej poszukać uniwersalny uchwyt, który będzie pasował do tej lampki.
  12. Wątpię żeby to działało na trójnikach. Pewnie zaraz membrana w którejś klamce pęknie. Może pożenić triatlonową hydrauliczną dźwignię hamulca z dźwignią GRX sub lever?
  13. W Riverside pewnie masz rozstaw ramy 135 mm, a Nexusy mają rozstaw 130 mm, czyli musiałbyś trochę podgiąć widełki ramy albo dołożyć podkładki na oś. No i jeszcze napinacz łańcucha trzeba by założyć.
  14. Taką pochwałkę lepiej napisać na Google niż na Forum.
  15. Są lepsze od Shimano. Tarcze Shimano to padlina.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...