Skocz do zawartości

tomo63

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    195
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Tomek
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

920 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika tomo63

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

22

Reputacja

  1. Mówisz o klamce? Czy tłoczkach zacisku? Zaciski mają niską precyzję wykonania otworów na uszczelki stąd nie każdy tłoczek wychodzi równo. Jak już pracują nierówno, to nalożałoby je wyjąć z zacisku i przeszlifować, ale to droga przez mękę jeśli już są zatarte. Jesłi chodzi o klamkę to puchną, bonie są w pełni odporne na DOT. Albo wymiana nanowy tłoczekalbo szlifowanie.
  2. Coś chyba pomieszałem z tą stravą, bo problemem było to, że ją system ubijał w trakcie pracy i nic nie rejestrowała. Dałem sobie spokój z nią, bo i tak już zacząłem używać garmina, którego i tak duplikuję navime.pl.
  3. Od wielu lat: Navime.pl - do rejestracji tras OSMAnd+ - tworzenie tras i nawigacja Vanilla Music - do muzyki Od niedawna: Garmin Connect - miał zastąpić Navime.pl ale jakieś mam mieszane uczucia. Strava - użyta parę razy, ale nie podeszła. Za dużo klikania, żeby rozpocząć rejestrację trasy.
  4. Jak robisz, to pierwszy raz, to kupiłbym obręcz i sam zmierzył ERD, bo często wartość podana przez producenta mija się z prawdą. Piastę także pomierzyłbym samodzielnie. Uzyskane pomiary w kalkulator i na podstawie wyniku kupować szprychy.
  5. ok, ja używam obu i skłaniam się bardziej do HS1, bo wydają się mniej wibrować przy hamowaniu, ale może to być też kwestia innego amortyzatora (RST Rogue i SR Aion ona 140 i 160 skoku). HS1 zostały zastąpione przez Srama Centerlinem bo te drugie mają się mniej grzać. Ok, to są G3CS. Ja się ich pozbyłem bo za bardzo wpadały w wibracje przy hamowaniu, zmiana na HS1 rozwiązała problem (amor to reba 2006 100mm). Uważam, że są gorsze od HS1 i Centerline.
  6. O co chodzi z tymi wentylami? Dlaczego są tak wpychane każdemu użytkownikowi roweru? Ja właściwie przy pierwszej możliwej okazji wymieniam dętki na wentyl auto, bo te ze zdjęcia raz, że nie trzymają ciśnienia, dwa, kończą jak u ciebie.
  7. A które są lepsze w tej cenie? Tak z ciekawości, bo ja tylko biorę pod uwagę HS1 i Centerline. Dobry tani zamiennik dla taniego badziewia z blachy od shimano.
  8. W jednym rowerze mam oryginały, w dwóch z chin - różnicy w hamowaniu brak. Szkoda przepłacać.
  9. Tak, ma apke przez którą da sie kupić burgera. Sam nie używam, ale ciekawość mnie wzieła, bo na xda chyba jakieś wątki czytałem, że to porąbane żeby apka od burgerów takie problemy z rootem sprawiała. Nawet jakiś specjalny plugin do xposed jest do niej :). Ale nie działa wiekszości i tak.
  10. A apka mcdonalds ci działa? możliwe ze mi wykrywa odblokowany bootloader, magis, zygisk albo edxposed. Bez znaczenia jeśli chodzi o CA24, bo to najgorszy bank w jakim kiedykolwiek założyłem konto. Jeśli chodzi i apke maka to znana jest jako chyba sprawiająca najwiekszy problem na telefonie z root.
  11. Jeśli chodzi o banki to CA24 na pewno nie działa na zrootowanych telefonach, podobnie ja apka mcdonalds. Revoluta i sporo innych da sie obejść z magisk hide, shamiko itp.
  12. Fakt, rzeczywiście tylne klamki mają teraz taki zaworek zwrotny, aby można było uciąć przewód bez potrzeby odpowietrzania klamki. Do jego wciśnięcia potrzebna jest ta nowa oliwka. Ja u siebie wcisnąłem go po prostu do środka i użyłem starego typu oliwki.
  13. Ja uważam, ze najlepiej odpowietrzyć na jakis klockach, bleed blocki zazwyczaja cofaja tloczki za bardzo i potem klamka wpada. Zawsze mozna zrobic moda i przepelnic uklad, ale to lepiej na nowych klockach i tarczy, uważając zeby nic nie zalać DOTem. Warto uzyc dobrych strzykawek, bo w avidach, podcisnienie przy odpowietrzaniu, to podstawa.
  14. tomo63

    [koło 29] do ramy 27.5+

    Rama, której link podeslales to to jedna z nowych plusów czyli do koł 2.8, a nie 3.0, wiec nie sądze abyś tam zmiescil jakiekolwiek kolo 29
  15. No tak naprawde, to juz z 10 lat nie mam tego koła i nie pamietam, czego dokladnie uzylem, ale caly czas bylo w rowerze jakies trzeszczenie, az do wymiany piasty. Ja wole niec stalowy bebenek i sie nie głowić, czy nie rozerwe bebenka skrecajac za mocno lub czy czasem za mocno w pedaly nie cisne zeby nie uszkodzic bebenka. Przyznaje, dla niektorych ten sposob naprawy moze dzialac. Ostatnio skladajac koło kupiłem sobie fajną piaste - 5 czy 6 zapadek, 114punkty zazebienia, waga jakies 250g i bebenek alu. Ale przemyslalem za i przeciw i zmienilem ja na novateca z stalowym bebenkiem. Jak napisalem wyzej, nie musze sie glowic jak nie uszkodzic bebenka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...