Skocz do zawartości

feliz009

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Wojtek
  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

257 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika feliz009

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Witam, popsułem śrubę regulującą położenie zamykacza. Zjechałem łeb śruby do regulacji (imbus 4) i pewnie przekręciłem poza dozwolony zakres. Czy ktoś wie jak obsługiwać ten regulator położenia? Czy moja ośka nadaje się już tylko do wymiany? jak kupię nowa to nie chcialbym jej od razu popsuc...znowu 😕 film z problemem: https://photos.app.goo.gl/yfXpbqVX6swKEwPd8 Instrukcja foxa nie tlumaczy dokladnie co jak i kiedy krecic 😕 w kazdym razie moja sruba regulujaca kreci sie juz tylko cwierc obrotu w kazda strone i czuc lekki opor. "1. Note which direction the axle lever needs to turn to achieve proper orientation. 2. Open the axle lever in the fork. 3. While holding the QR lever open and stationary so it cannot rotate, use a 4 mm hex wrench in the center of the end of the axle to adjust the lever position. With the 4 mm adjuster set properly, you should start to feel tension in the axle when the QR lever is 90 degrees before full closure in the vertical position"
  2. Rower przelatany w każda stronę. Jest Ok. Jedne co zmieniłem to długość kierownicy. Mam 170 i 800mm było za szeroko. Przesunąłem manetki bliżej środka i jest git. Oblatalem Szczyrk(osobiście nie przepadam), Wisłe, Kluszkowce i krakowskie miejscówki.
  3. Dla potomnych...... laczenie obreczy nie stanowi jednak problemu. Cos nie tak zrobilem przy instalacji wentyla - okazuje sie to kluczowe (zaraz po poprawnym oklejeniu obreczy). Poprawilem ulozenie wentyla poprzez dolozenie kolejnej wartwy tasmy pod wentyl i zrobienie nowego otworu, tak zeby tasme nie pekla i udalo sie uszczelnic kolo. Co ciekawe identyczny problem mialem z tylnim kolem - uciekajace powietrze przez laczenie obreczy, kolo wentylu i kolo niektorych szprych. Tu juz prawidlowo zainstalowalem wentyl i zdecydowalem sie poprostu zalac mlekiem. Po zalaniu i porzadnym wytrzepaniu kola.....kolo jest szczelne Pozdro!
  4. Mam podobny problem. Powietrze ucieka na łączeniu obręczy. Dałem szersza taśmę WTB i dalej kicha… dodatkowo ucieka przy wentylu. Udało Ci sie rozwiązać problem ? Moja taśmę na łączeniu obręczy wyglada tak: potem okleiłem kolejna warstwa i dalej powietrze ucieka …
  5. Niedawno Las Wolski tez. Ogolnie ok. Duzo lepiej na wiekszym nachyleniu niz moj poprzedni Nerd. Ale z raz mi sie zdazylo jakby przednie kolo chcialo uciec w bok, jakby sie uslizgnelo. Nie wiem czy to kwestia rozmiaru ramy, czy za bardzo do przodu sie przechylilem, czy tego ze jezdze jeszcze na detkach....niedlugo zalewam mlekiem. Wybieram sie tez do BB na ET i do Szczyrku ale to dopiero w polowie czerwca. Pozdro!
  6. Troche mocniej Tyniec...ale nie te wielkie hopy tylko ta sciezka z gory rownolegle do hop. tam jest pare gapow i dropow. Jest bardzo git Dzis jade posmigac po Swieradowie na weekend.
  7. Tak. Kupiłem S. Początkowo trochę innne odczucia niż na wcześniejszym dłuższym reach ale szybko się przyzwyczaiłem. Dobrze mi się jedzi. Ale sezon na dobre dopiero się zacznie 😉
  8. Hej, tez znalazlem ta sztuke w goride. dziekuje za przeszukanie dostepnosci. Planuje wlasnie przymierzyc sie do Mki w Goride i Ski w innym sklepie. Sek w tym ze w zadnym z nich nie ma za bardzo gdzie sie przejechac gora dol w okolicy obu sklepow... Masz jakis pomysl jak sprawdzic czy Ska lub Mke cos by dyskwalifikowalo z gory?
  9. Hej, juz nie rosne Jesli chodzi o sztyce to na M jestem w stanie zrobic wszystkie te rzeczy, tyle ze to jest Mka z innym skokiemi troche i dluzszym reachem (to jest wersja AL 130 2) . Obok mierze Ske w wersji AL 150 1; gdzie reach jest 10mm krotszy niz tamtej wersji. Tak naprawdę niestety nie widze nigdzie dostepnej sztuki 150 1 M zeby sie przymierzyc. Ska wydaje sie ok, ale nie mam opcji pojezdzic w terenie. Ske mozna chyba wydluzyc mostkiem nieznacznie bo tam juz jest mostek 45mm(choc NS tego nie poleca) plus wysunac siodelko na sztycy maks do tylu. Co masz na mysli ze bedzie bardziej nerwowy jesli za krotki? bedzie bardziej reagowal na skrecanie kierownicy? btw...tam jest dosyc dluga kierownia - 800mm.
  10. Hej Sokole. Jaki wziąłeś rozmiar? Jestem na pograniczu S i M. Mam 170cm. Podobno NS w tym przypadku nakłania do mniejszego rozmiaru. Samemu ciężko mi określić cxy S nie jest za mała. Mierzyłem się do S i M. Na M jestem wyciągnięty do przodu a w S jestem bardziej wyprostowany. 430 vs 455 reach
  11. Powiedzmy max 15 k Co do artykułu to dość lakoniczny .. fakt. Niestety za granica tez znalazł się jeden dużo szerszy artykuł gdzie bardziej zgłębiają temat tylnego zawieszenia. Natomiast pociesza mnie fakt ze jest tez trochę głosów na plus. Myśle ze na opinie ma spory wpływ to na czym jeździło się do tej pory. Ogólnie rzecz biorąc to waham się miedzy DEFINE a lepsza trailowka na dobrym zawieszeniu i dobrej kinematyce. Np. Devinci Django
  12. Czesc, przymierzam sie do przesiadki z trailowki - NS Nerd Lite na NS Define AL 150 1. Celem sa bike parki, ET, Zawoja, Szczyrk - trasy czerwone. Raczej trasy flow plus lekkie hopy i dropy i stoliki. Macie doswiadczenie z tym rowerem? mieszane mam odczucia jak czytam testy na necie w stylu: https://magazynbike.pl/2020/12/07/trendy-2021-trail-ns-bikes-define-al-150-2/ Z drugiej strony sa tez gdzieniegdzie pozytywne opinie.
  13. U mnie zaczelo cieknac z przodu, gdzie nie rozpychalem tloczkow. Myslalem ze to ta automatyczna regulacja o ktorej piszesz. Ale widze ze nadal sie pojawia sie wyciek co jakis czas jak rower stoi w schowku. Rower stoi tam pionowo zaczepiony kolem za hak do sciany. Kolo przednie u gory. Chyba klamka jest minimalnie nizej niz zacisk w tej pozycji. To moze byc nieszczelnosc ukladu? rower zawsze tak trzymalem przed odpowietrzaniem i nie bylo takich wyciekow przy srubach zbiorniczka (nie odkrecalem ich - nic z nimi nie ruszalem).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...