Skocz do zawartości

hulk14

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    841
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Ząbki

Ostatnie wizyty

2 839 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika hulk14

Wymiatacz

Wymiatacz (10/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

206

Reputacja

  1. Nie brałbym carbonowego roweru na dojazdy do pracy. Większość ludzi dojeżdżających do pracy dojeżdża gruchotami i... jak gruchoty traktuje inne rowery obok. Aluminium też sie porysuje, ale jednak ryzyko że coś się stanie jak ktoś rzuci na niego swojego gruchota jest niższe w przypadku alu.
  2. Zdania są podzielone, aczkolwiek jeżeli taką chcesz, to wysupłaj na nią sporo kasy. Te tańsze w większości są niestabilne.
  3. Ma, bo dobrej klasy plecak kosztuje 300-500 złotych, a zestaw dobrych toreb ze 2000. Znacznie mniej czasu trwa pakowanie takiego plecaka i bardziej komfortowo z niego się korzysta niż z wielu toreb, ma miejsce na bukłak. A i mimo że zazwyczaj nie są takie plecaki zbyt lekkie, to i tak są zazwyczaj lżejsze niż zestaw toreb. Lepiej się także plecak sprawdza w terenie. A już np. kamizelka biegowa to cudowne rowiązanie: mikro-waga, nie czujesz jej i jest super-praktyczna.
  4. Moja partnerka też jest bardzo zadowolona z Borealis Cinder. Po prostu te wartwy, które zakładasz muszą być elastyczne, wówczas nie będzie/będzie znacznie mniejsze uczucia krępowania.
  5. Ten z siatką ma lepszą wentylację, ale... jest też mniej praktyczny. Na środku jest strasznie zwężony. Dlatego też ja wybrałem opcję numer 2. Ma deuter race 14+3 (ten moim zdaniem ma trochę za wąskie szelki co jest odczuwalne jak się go trochę "doładuje") oraz trans alpine 30.
  6. Cross rowerem dla świadomwego rowerzysty? To jest rower dla rowerzysty, który sam nie wie czego chce/używa go do rekreacyjnej turystyki/dojazdów. I nie ma droższych modeli, bo zdecydowana większość uzytkowników crossów takowych nie poszukuje.
  7. Jak ma być głównie/tylko na wyprawy, to jak wyzej: kup sobie alu/stal. Jeżeli nie, to kwestia tego ile chcesz w te sakwy pakować. Jak sporo, to karbon odpada. No i odnośnie tego zalinkowanego modelu: jeżeli w opisie nie wspominają nic o montażu bagażnika, to sobie go do takich zastosowań odpusć. Niektóre carbonowe modele zostały zaprojektowane z otworami pod bagażnik, w tym producent sam się tym chwali i one powinny te 10kg bagażu w sakwach wytrzymać.
  8. Mi się z kolei Teneryfa podobała bardziej. Anaga + trasy dookoła Teide - super. Majorka oczywiście też fajna, ale chętniej wrócę na Teneryfę. Przy czym... na Teneryfie jeździłem na gravelu, więc zaliczyłem też dość sporo lekko-terenowych trasek. Teneryfa jest znacznie bardziej zróżnicowana od Majorki i częściowo też pewnie dlatego ją lepiej wspominam. No i na Tenerfyie można sobie spuścić znacznie większy sportowy wp!erdol.
  9. Sporą część roweru będzie musiał wymienić. Jaki to ma niby sens? Kierownica, mostek, klamkomanetki na manetki. A do tego i tak będziesz miał skopaną geometrię. A jak sobie tego sam nie wymienisz, to jeszcze z parę stówek w serwisie zostawisz.
  10. Jest to bezsens. Sprzedaj po prostu ten rower i kup sobie taki z prostą kierownicą.
  11. Coś pomiędzy Port de Pollenca a Can Picafort (czyli z tych 2 podanych zdecydowanie Alcudia). Okolice Palmy to imprezownia.
  12. Spóźniłeś się... https://redshiftsports.com/products/low-flare-top-shelf-handlebar-system
  13. No niekoniecznie. Po prostu w - szczególnie - największych ośrodkach miejskich rower na ustawkach jest często traktowany jak samochód na weselu/pod klubem - jako wyznacznik statusu. Takie Bianchi, Spec czy Trek to rowerowe wersje BMW, Audi i Mercedes.
  14. Ja bym najpierw poszukał jakiejs grupy jezdzącej na gravelach/mtb. Na gravelu można spokojnie robić dystanse 200 km +, niepotrzebna do tego szosa. Jak będziesz miał na gravelu średnią 30km/h na dłuższej szosowej trasie oraz będziesz chciał dołączyć do jakiejś przyzwoitej grupy szosowej, to wtedy będzie miał sens zakup szosy.
  15. Jeżeli można zapytać: czemu aluminiowa? Trek w przypadku szos i graveli ceny wyjściowe ma wyrąbane w kosmos. Tutaj masz np. karbonowego wyścigowego gianta za 11200 na 105 2x12 https://bmsbike.com/product-pol-1244095-Rower-szosowy-Giant-Propel-Advanced-2-2024-karbonowy-Pure-Red.html?country=1143020003&selected_size=255&utm_source=iai_ads&utm_medium=google_shopping&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAjKu6BhAMEiwAx4UsAsO9ovJEWhcQeFA01W-ggOVXPQ-MCPwsspqqBIjznRFZ3mYXudD-8BoCasMQAvD_BwE
×
×
  • Dodaj nową pozycję...