Skocz do zawartości

talento259

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1 047
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Kuba
  • Skąd
    Bytom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika talento259

  1. talento259

    [Tarcza hamulcowa]

    Oczywiście, że SLX, chociaż przy takich hamulcach to ma naprawdę niewielkie znaczenie.
  2. DOT jest płynem higroskopijnym, chłonie wodę z powietrza, dlatego musisz go cały czas upuszczać. Polecam przelać cały układ nowym DOTem, żeby właściwości hamulca takie jak modulacja i odporność na przegrzanie wróciły do pierwotnych.
  3. Średnio się da, geometria ramy Cie ograniczy.
  4. To idealnie, ręczny masz w pakiecie
  5. Tak, ale tylko z pierwszego tłoczenia, podobno ma najlepsze właściwości dla Shimano. BTW. Co to za pytanie w ogóle?
  6. Co ty porównujesz XT z takimi M365 Idzie zblokować koło z tyłu? Jak tak to nic więcej nie zrobisz.
  7. W życiu. Żadnej przyczepki. Powyżej 40 km/h miota tym na lewo i prawo. Wzrastają opory, a sama konstrukcja takiej przyczepki jest bardzo leciwa. Za 300zł to masz: Bagażnik Authora i sakwy Crosso - super zestaw na początek.
  8. Pytanie co chcesz z tego zrobić. Rama nie jest w ogóle przyszłościowa, ma główkę 1", w grę wchodzi więc tylko sztywny widelec. Hamulce Cantilever też siłą nie powalają więc przy ambitniejszej jeździe musiałbyś zmienić na V-ki. Osobiście bałbym się tej spawanej ramy i na Twoim miejscu rozebrał sobie ten rowerek, zobaczył do piast, do sterów, w pełni zdemontował i wyczyścił napęd i dopiero potem zastanawiał co z tym zrobić. Możesz kupić inną ramę z Retro MTB, ale np ze sterówką 1 i 1/8 do czego zamontujesz już porządniejszy amortyzator. Generalnie można by się rozpisywać, dopóki nie określisz: Do czego? Ile możesz wydać? Co chcesz osiągnąć?
  9. Jak chcesz mieć wszystkie zęby to nie kupuj zniszczonego karbonu.
  10. I jak najbardziej wybierałbym coś z tych dwóch pierwszych. Unibike przemawia trochę lepszą korbą i ośmioma biegami. W obu rowerach jest trochę inaczej rozwiązany tylny hamulec. Osobiście - brałbym Unibike. Jeszcze masz pompkę w zestawie @up jak najbardziej, sztywny widelec będzie dobrym pomysłem nie tylko na zimę. Cro-Mo do trekinga dość łatwo znaleźć.
  11. Porządny U-Lock, w kołach zmieniasz szybkozamykacz na imbus, to samo przy siodełku. Taki "uzbrojony" rower można zostawić w jakimś w miarę pewnym miejscu.
  12. Jak chcesz jak najmniej uwagi to spójrz na rowery na piastach wielobiegowych Nexus albo Alfline. Do miasta super sprawa, nie musisz aż tak dbać o napęd, regulacje przerzutek. I co okazuje sie bardzo przydatne możesz zmieniać biegi w miejscu - stojąc na światłach. http://www.kross.pl/pl/2017/trekking/trans-sander http://allegro.pl/kross-inzai-street-scraper-alfine-8-xl-wysoki-i6262683069.html - jak jesteś wysoki powinien być dobry, co prawda są tarcze ale.... W razie co idzie zmienić na mechaniki typu BB7. Najlepiej nie mieszać się w bajery typu hamulce tarczowe, im rower prostszy tym lepszy dla Ciebie. W zimę może zamulić, lub pocieknąć a nie o to nam chodzi. Do większości trekkingów (czasem po zdjęciu błotnika) można wrzucić na przód oponę od 29era przykładowo Schwalbe Nobby Nic - na zimę jak znalazł, na niskim ciśnieniu i przy ostrożnej jeździe ciężko stracić przyczepność. Ewentualnie możesz wybrać przełaja, jak lubisz szybką jazdę, a sportowa pozycja Ci nie przeszkadza, to do miasta będzie bardzo dobry, szczególnie na zimę http://www.romet.pl/Rower,MISTRAL_CROSS,10,719,720,14635,2017.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...