Skocz do zawartości

FiFiAk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    183
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Kraków

Ostatnie wizyty

2 623 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika FiFiAk

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Reaktywny
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Witam, Prośba do forumowiczów o obiektywną wycenę roweru, waga 9,7 kg, koła 26", stan dobry wszystko gra. Specyfikacja: Rama: Giant XTC Advanced Carbon 18' (1280g) Amortyzator: Rock Shox SID Race Dual Air 100mm (1512g) Stery: Fsa Orbit-Z + Topcap a2z śruba Ti (86g) Podkładki dystansowe: Mortop (4g) Piasta przód: Shimano Deore XT Piasta tył: Shimano SLX Obręcz przód: DT Swiss Magic (744g) Obręcz tył: DT Swiss Magic (976g) Szprychy: DT Revolution Zaciski: Aerozine Titan (42g) Nakrętki: Centerlock (16g) Dętki: Schwalbe XX-light + Maxxis Ultralight (224g) Nakrętki na wentyle: GUBbike Mf-2 (6g) Opona przód: Schwalbe Rocket Ron Evo 2.1 (395g) Opona tył: Schwalbe Rocket Ron Evo 2.1 (410g) Korba: Shimano Deore XT + śruby i kominy a2z (900g) Suport: Shimano XT BB-70 (97g) Kaseta: Shimano Deore XT 11-32 (261g) Lockring: Token (5g) Pedały: Exustar PM-25S (253g) Łańcuch: Shimano Deore XT CN-HG-93 spinka SRAM Gold (264g) Przerzutka przód: Shimano Deore XT + śrubki alu (120g) Przerzutka tył: Shimano Deore XT Shadow M-772 (230g) Manetki: Shimano Deore XT (245g) Klamki: Formula Oro K24 Hamulec przód: Formula Oro K24 + obejma a2z (231g) Hamulec tył: Formula Oro K24 + obejma a2z (246g) Adapter i śruby: Formula (52g) Tarcze: Shimano SM-RT54 160mm (286g) Kiera: KCNC SC Bone Scandium 31,8mm / 600mm (131g) Mostek: UNO Grade 2.0 31,8mm / 80mm (99g) Sztyca: KCNC Ti Pro Lite-8000 Scandium 30,9mm / 400 mm (183g) Rogi: Boplight Race (58g) Chwyty: Force silikon 130mm (31g) Siodełko: Selle Italia SLR Kevlar Flow (183g) Zacisk sztycy: Advanced (20g) Koszyk na bidon: BBB Flexcage + śruby alu (24g) Koszyk na bidon: Merida + śruby alu (31g) Linki i pancerze: Nrio Turbo Plus (29g) Uchwyt pompki: No name (14g) Korki kierownicy: Ritchey WCS (6g) Z góry dzięki!
  2. FiFiAk

    [9798] Cube elite 2009

    Fajna maszyna, podoba mi sie Tak lekka rama daje dużo możliwości, widzie tutaj jeszcze sporo gramów do urwania m.in. na rurkach, siodełku, pedałach.
  3. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Ostatecznie nie kupiłem motorexa tylko olej castrol do amortyzatorów 5W bo taki był w zaprzyjaźnionym sklepie. Amortyzator przeserwisowałem, czyszcząc wcześniej, nasmarowałem, zalałem olejem i teraz chodzi elegancko
  4. Dobry wybór jeśli chodzi o dętki Na siodełku można też całkiem sporo wagi zbić
  5. Jak wagowo teraz wygląda u Ciebie ten składany axon?
  6. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Okej, obiecuje poprawe hehe Tak, o tym wiem...
  7. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    A widzisz, to wszystko wyjaśnia. Wlałem olej silnikowy bo taki miałem pod ręką i nawet się nie zastanowiłem, że to ma być do amortyzatorów. Kupie tego motorexa. Dzięki
  8. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Olej mobil 1. Tak poziom oleju jest określony w instrukcji, jednak pręt jest dłuższy o te 20mm więc też ilość oleju się zmieni. Pewnie, ale co mi z amortyzatora którego charakterystyka mi nie pasuje? Tym bardziej, że wcześniej przesz 2/3 lata ładnie dawał rade i byłem zadowolony z jego pracy.
  9. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Dzięki uprzejmości użytkownika artofnois tłumik do mnie dotarł Przy montażu okazało się, że sama główka (ta niebieska) ma nieco większą średnice i nie wejdzie w goleń, więc wykorzystałem sam pręt a reszte przekręciłem od starego tłumika. Złożyłem wszystko smarując i dając olej o gestości 5W w dawkach 80ml, 16ml i po 8ml. Działa wszystko, regulacja tłumienia odbicia dość ciężko chodzi ale w sumie to nie przeszkadza. Natomiast zmieniła się charakterystyka powrotu, amortyzator mocno zmulenie odbija, upuściłem olej z tłumika i nieco się poprawiło ale to jeszcze nie jest to samo co wcześniej. Będe coś kombinował dalej z ilością oleju.
  10. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Zmierzyłem i tak: - przy maksymalnym ugięciu z założonym tłumikiem od góry jest 190mm miejsca - sam "tłumik" bądź "popychacz tłumika" (nie wiem czy myle pojecia) wsadzany z korkiem od górnej golenii ma 145mm Więc o 20mm dłuższy pręt zmniejszy tylko ilość oleju jak pisał artofnois. W takim wypadku powinno działać elegancko. Więc chciałbym się dogadać z Tobą artofnois w sprawie kupna/wysyłki tej części, Odpisz na PW Pozdrawiam
  11. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Dzięki za zmierzenie Czyli chyba wychodzi na to ze u Ciebie był black 100mm u mnie skareb 80mm. Trzeba by jakoś zredukować te 2cm... Chociaż obie części golenii dolnych wysuwają się niezależnie od siebie, więc jeśli dobrze myślę to nieco dłuższy pręt zmniejszy jedynie odległość od pokrętła tłumienia odbicia i objętość komory. Chyba, że dłuższa śruba mocująca na drugiej dolnej goleni coś pomoże? Czy to będzie działać?
  12. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Ok, dzięki wielkie. No właśnie nie użyłem zbyt dużo siły i się mocno zdziwiłem, no ale już będe wiedział że to bardzo delikatny element, trzeba ostrożnie.
  13. FiFiAk

    [naprawa] Manitou Skareb

    Hej, To rozebrałem amora i podaje wymiary pręta: - średnica 12,54mm - długość całkowita z gwintem 180mm - długość od korka do gwintu 145mm Wygląda to tak:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...