Skocz do zawartości

MtK

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    158
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralna

O MtK

  • Tytuł
    Pro

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.forumrowerowe.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    Rybnik

Ostatnie wizyty

1 164 wyświetleń profilu
  1. widzę że usilnie nie dopuszczasz myśli że element, który napędza rower może się się w jakiś sposób męczyć przez brak komfortu. Człowiek to nie silnik, nie zawsze będzie pracował „tak samo" w każdych warunkach. Ponadto naprawdę zakładasz że „środowisko" w którym jeździsz jest perfekcyjne. Tak jeśli mielibyśmy tu dyskusje o rowerze torowym, to faktycznie strata kilku watów na mniej sztywnej sztycy byłaby bez sensu, bo na welodromie takowa nie ma za bardzo czego tłumić. Ale rozmawiamy o rowerze do amatorskich treningów i pojedynczych startów w wyścigach, jeśli akurat będzie mi się chciało Mówimy
  2. Tak wygląda moje „komfortowe" siodło Taaa moje wygodne siodło to w dużej mierze goły karbon i już wiem że siodło na którym jeździ Tadej, mi nie pasuje bo w środkowej sekcji jest płaskie i szerokie, a jak widać na załączonym obrazku moja nic nie wyszło dobrze siedzi na wąskich i obłych. Dlatego m.in. obecne siodła Selle Italia SLR mi nie pasują a dobrze leżały mi modele sprzed 2010 roku, bo SLR zrobił się bardziej płaski Więc pytam gdzie strata wydajności? bo wspomnienie przez Ciebie Prologo jest cięższe od mojego Tune. Natomiast fakt że siedzę wygodnie zdecydowanie poprawia moją wydajność.
  3. @NieLubiePoniedzialku ale chyba rozmawiamy o dwóch różnych skalach Gdybym szukał typowego Endurance to kręciłbym się wokoło Speca Roubiax Mega wygodna pozycja, amortyzowana kierownica, wygodna pozycja, nawet szyca z elastomerem, która świetnie pracuje. Mój 63 letni ojciec właśnie na takim jeździ I tu w pełni się zgadzam że komfort jaki oferuje Roubiax jednak powoduje że rower jest wolniejszy, chociażby z powodu pozycji, czy celowo mniej sztywnej ramy. Szukam zdecydowanie roweru w konfiguracji Race, ze zdecydowanie niższą pozycją, z raczej nastawieniem na szybkość, jednak przy trasach 100-15
  4. Nie zgodzę się Elementem dobrych osiągów jest też komfort i wcale nie musi boleć Od ponad roku używam siodła Tune JM Speedneedle i jest to dobitny przykład że można mieć wygodne siodło, ważące poniżej 100g i nic nie boli nawet jeśli jedziesz 5 godzinę ze średnim tętnem 155BPM po polskich drogach. Ale np. to że na naszych „wspaniałych" drogach sztywna sztyca ISP potrafi zmęczyć, Odrobina ulgi dla dolnych partii pleców, które dostają sporo uderzeń i wibracji to zawsze coś. Wyrosłem już dawno z podejścia że szybkie znaczy maksymalnie sztywne
  5. Szczególnie miłe są jej wymiary 27,2mm Czyli kompletny standard i podejrzewam że bardzo dobrze tłumi drgania. Obecnie jeżdżę na ISP i to w kształcie łezki, fajnie bo lekkie i aerodynamiczne, ale skrócenie jej to bilet w jedną stronę a piekielna sztywność zaczyna być niekiedy utrapieniem na naszych drogach jak siedzisz 4 godzinę na rowerze
  6. Jakieś trzy lata temu postanowiłem spróbować jak to jest jeździć tylko po asfalcie, no i siadło tak bardzo że rower XC jeździ od wielkiego gwizdka. Wtedy by zobaczyć czy mi się podoba wybrałem opcję by kupić coś używanego na topowym osprzęcie, nie ryzykując większych pieniędzy. Padło na Gianta TCR Advanced SL na Dura Ace 7900, dorzuciłem do tego Ksyriumy SL i tak minęło jakieś 20 tys. km ;) Na ten sezon rozglądam się jednak za czymś nowym. O ile geometria Gianta pasuje mi, głównie przez lata przyzwyczajeń z XC, to jednak dziwnie czuje się na rowerach o „bardziej klasycznej" geometrii. Stąd chy
  7. Czy ktoś poratuje linkiem do chociażby zamiennika? Bo niestety nie potrafię nic znaleźć.
  8. Hej, poszukuję jakiejś sensownej nawigacji dla mojego ojca. Jeździ on sobie na szosie i chciałby czegoś co pozwoli mu trochę odkrywać różne nowe trasy. Sam osobiście korzystam z Wahoo Elemnt Roam i generalnie rzecz ujmując nie szukałbym niczego innego, ale z własnego doświadczenia wiem że Wahoo jest świetne w nawigowaniu, ale niekoniecznie nadaje się do „eksploracji" Z drugiej strony jak patrzę na wszystko inne to jakoś nie potrafię się przekonać do zakupu czegokolwiek innego niż Wahoo. Chociażby wszechobecne ekrany dotykowe wzbudzają we mnie niechęć, bo jestem tym przypadkiem, który nawet w
  9. Zgadnij... Oczywiście że SS... To jest jakiś dramat!
  10. Odgrzebie trochę temat. W zeszłym roku coś mnie papier****** żeby po latach przeprosić się z Schwalbe bo Race King mi się za mało przyczepny wydawał... No i kupiłem najdroższy model... Ten szajs się dziurawi od patrzenia. Przestałem już jeździć z mlekiem bo mam serdecznie dość kiedy stans wylewa mi się litrami prosto w twarz a opona niezbyt chętnie się uszczelnia. Opcja na dętce też nie jest wiele wytrzymalsza. Pytanie moje jest następujące. Jak wypada porównanie przyczepności takiego zestawu Racing Ray/Ralph z Continentalem Cross King? Moja waga 88kg, na Race Kingu niestety trochę pływam,
  11. Ostatnie 2 miesiące to: trenażer Elite Direto Kierownica szosowa Easton EC90SL 42cm Owijki Lightweight Handband białe Bidon 2x Lightweight Reservetank biały (Tacx Shiva) Czapka full cap Lightweight Soneblende No i małe zakupy do Santa Cruza i za razem pokaz jak się załadowałem w balona Otóż w poprzedni weekend kupiłem dwie opony Continental Race King 2.2 Race Sport pod dętkę. W niedziele rano założyłem je na Crossride po czym wieczorem okazało się że mam okazję kupić prawie nowe Crossmaxy SL. Także dwa razy szarpałem się z oponami a gdybym wiedział to kupiłbym od razu Tublessy
  12. Licznik VDO M6.1 i kółeczka przerzutki KCNC. A tak w ogóle to w grudniu używaną szosę Giant TCR Advanced SL ISP na pełnym Dura Ace, Mavic Ksyrium Elite.
  13. Zacisk sztycy Tune SCHRAUBWÜRGER w kolorze czarnym i dwie 10mm, karbonowe podkładki pod mostek Tune czyli jak utopić €34,50 na największe pierdoły
  14. Hamulce w wersji Trail już na rowerze, pogoda utrudniła niestety pierwsze testy :/ No ale wszystko sobie „pomacałem" i zbadałem. Więc tak jak napisał @akkwisk różnica polega na braku Servo-Wave i śruby regulacyjnej. Klamka w obu modelach jest karbonowa i to tyle jeśli chodzi o górę, natomiast sam zacisk w Trail ma odrobinę inny kształt i jest rozbieralny, no i standardowo w Trail dostajemy klocki metaliczne z radiatorem. Nie mam pojęcia czy takowe klocki do Race pasują. @durnykot ależ jak najbardziej zgadzam się, po prostu wiele lat męczenia zrobiło swoje. Co najzabawniejsze problem tyczy s
×
×
  • Dodaj nową pozycję...