Skocz do zawartości

afly

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4 080
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    24

Ostatnia wygrana afly w dniu 8 Kwietnia

Użytkownicy przyznają afly punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Skąd
    Gdańsk

Ostatnie wizyty

16 469 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika afly

Mentor

Mentor (11/13)

  • Bardzo popularny Rzadka
  • Dedicated Rzadka
  • Automat Rzadka
  • Collaborator
  • Pierwszy post

Ostatnio zdobyte

323

Reputacja

  1. Winora iRide Pure R5f waga (weight): 21,62kg w rozmiarze S 42cm; 16,5" Poniżej poglądowe zdjęcie, rower nie jest jeszcze dopasowany, czekam na oklejenie ramy folią PPF.
  2. Winora R5F zakupiona, wrzucę zdjęcia jak odbiorę - dziękuję za pomoc. Wybrałem rozmiar 16,5" (S - 42cm).
  3. W zakresie bagażnika, również zwróciłem uwagę na ten "wynalazek", jednak nie widziałem w nim problemów, ponieważ: - użytkowniczka jeździ z torbą: Basil Noir Business bag - bicycle shoulder bag - handbag - 17l - black - Basil - tak umiejscowiony bagażnik obniża środek ciężkości, - ten rower nie będzie doposażany w koszyczki itp
  4. Dziękuje za duży odzew oraz komentarze, obecnie numerem jeden pozostaje: Rower elektryczny WINORA iRide Pure R5f | CentrumRowerowe.pl Moją uwagę przykuł jeszcze Canyon: Precede:ON Comfort 7 | CANYON PL , do którego nie przekonuje mnie "uniwersalny" rozmiar ramy - brak możliwości przymiarki. Oczywiście do momentu podjęcia finalnej decyzji cały czas przeglądam i poszukuję innych opcji.
  5. Idea zakupu roweru elektrycznego wynika z chęci poprawy prędkości przelotowej oraz skrócenia czasu jazdy na podjazdach. Zarówno dla mojej partnerki, jak i dla mnie, zaoszczędzenie nawet 20 minut/dziennie na dojazdach do pracy jest istotnym czynnikiem. ;). Druga sprawa w pomorskim często wieje w miesiącach grudzień - marzec. Rower elektryczny jest przesądzony, pozostaje kwestia: jaki? Zastanawia mnie koszt eksploatacji pomiędzy klasycznym napędem, a Shimano Nexus-5 z paskiem GATES. Bardzo mnie cieszy jeden łańcuch mniej do smarowania, z drugiej strony wiem, że przy klasycznym napędzie jestem w stanie wszystko naprawić. Czy pozostawienie takiego roweru bez obsługi w przypadku jazdy całorocznej nie będzie bardziej kosztogenne?
  6. Z tego co widzę waga wspomnianych WINOR to ok. 23kg, według recencji na YT.
  7. U mnie rowery są trzymane w "indywidualnym" garażu, więc nie występuje problem pod tytułem "jak to wnieść po schodach itp". Winora jest zdecydowanie na prowadzeniu, muszę zasięgnąć opinii o piastach planetarnych łączonych z silnikiem elektrycznym (oraz zweryfikować wagę). Parenaście lat temu piasta Rohloffa była dla mnie wzorem do naśladowania i marzeniem (P.S. wtedy kosztowała ok. 3000 zł). Codzienna trasa na poziomie 24km, wzniosu około 200m według google maps. Na dzień dzisiejszy Cube Kathmandu Hybrid C:62 SLX 400X w cenie 3160 Euro jest poza zasięgiem.
  8. Dzięki za podpowiedź, kierunek jest zdecydowanie dobry, czyli zejście z masą roweru do około 21 kg. Napęd z mniejszą ilością przełożeń jest jak najbardziej akceptowalny. KTM prezentuje się bardzo dobrze. Oczywiście ważny jest również parametr cenowy, ponieważ prawdopodobnie w przyszłości będę musiał kupić inny rower elektryczny do jazdy po lesie. Chcę wybrać “mieszczucha” w możliwie najniższej cenie przy spełnieniu określonych wymagań. P.S. Poprosiłem już o przeniesienie tematu.
  9. Cześć, Szukam roweru dla kobiety 163cm. Przyszły użytkownik wkręcony dobrze w "rowerozę", jeżdzący caly rok. Wymagania: - ze względu na fakt, że będzie to pierwszy elektryczny rower celuję w osprzęt (silnik + bateria) - BOSCH, - oświetlenie, błotniki + bagażnik, - waga do 26kg (konstrukcje ok. 29kg odrzucam), im mniej tym lepiej, dzienne dystanse na poziomie 20-25 km, - rower na dojazdy do pracy, jest opcja trzymania w hali garażowej (ogólno-dostępnej), - preferowany sprzęt nowy (potrzebna faktura), Mój obecny typ: RADON 8.0 Lady 625 https://www.bike-discount.de/en/radon-relate-8.0-lady-625-2 Mocno chodzą mi po głowie rowery typu "SUV" jak E-SUV Haibike Adventr FS 9 https://poczta.wp.pl/w/mails?folder=classic.main Rower do zakupu w listopadzie/grudniu (czekam na promocje/black week itp). P.S. Jestem przekonany że podeślecie strony z dobrymi cenami, o których nawet sam nie wiem :). Mile widziane własne doświadczenie.
  10. Potrzebujesz hamulec/ zacisk tylny dedykowany do gravela tj. np. Shimano BR-M7110 P.S. widzę z wątku że trop został już dobrze podjęty
  11. @zekker - zaraz nas pogonią za wątek o hamulcach. Mam SLX (M7100) i bez problemów blokuję przednie koło "jednym" palcem (tarcza 180mm, moja masa + rower ok. 105kg, opona Maxxis Rekon 2,4" z ciśnieniem 1,8 bar). Zarówno w terenie jak i na asfalcie. Klocki fabryczne, tarcze Shimano RT10.
  12. Ta żywotność łańcuchów i podnoszenie tego tematu mnie rozbraja. Mam wrażenie że ciągle walczymy z jakimś mitem (im więcej biegów tym łańcuch "słabszy"). Mój przypadek, KMC X12, moja waga ok. 88-92kg, rower 14,6kg, trasa, którą jeżdżę mieści się w dystansie 18-27km, gdzie pokonuję w pionie od 1250 do 1890m. Łańcuch dobija do 2k km i jeszcze według przyrządu Park Tool CC-4 (przyjmuję do 0,5%) nie wymaga wymiany - jeżdżę cały rok, błota nie omijam i korzystam z górnego zakresu kasety. Faktem jest, że utrzymuję wysoką kadencję. @LUKULUS - zastanów się może w drugą stronę. Czy obniżenie tej potencjalnej prędkości maksymalnej wpłynie znacząco na Twój komfort korzystania z roweru? (chyba że masz dobrą paczkę znajomych, gdzie śmigacie w górnych partiach maksymalnych prędkości, wtedy rozumiem)
  13. Również się pod tym podpisuję, "góry uczą pokory". Pamiętam komentarze na forum, po co w rowerze 22T x 36T. Mój rower z napędem 30T x 10-51T praktycznie widzi tylko teren, więc ani razu przełożeń mi nie zabrakło. Nie wiem czy na tylnej 10T nakręciłem nawet 500m.
  14. I taką jazdę to ja szanuję. Ostatnio zaszłyszane w niedzielę na szlaku: "omijam kałuże lub przejeżdżam wolno bo chce mieć czysty rower" - ja tego nie rozumiem, im więcej błota na rowerze tym więcej mam radości
  15. Biorąc pod uwagę modyfikacje jakie chcesz wprowadzić, dlaczego wybrałeś taką ramę? W mojej ocenie jest ona za duża dla Ciebie, do rekreacyjnej jazdy może i by była OK, ale biorąc pod uwagę zmianę mostka na krótszy (30 mm to nie do tej geometrii roweru) lub zwężenie kierownicy (szedłbym w kierunku 760/750mm). W przypadku ambitnej jazdy na tym rowerze, rozmiar ramy da Ci się we znaki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...