Skocz do zawartości

Ranking

  1. Talrand

    Talrand

    Użytkownik


    • Punkty

      11

    • Liczba zawartości

      134


  2. sznib

    sznib

    Mod Team


    • Punkty

      10

    • Liczba zawartości

      11 220


  3. Jurek63

    Jurek63

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      900


  4. KNKS

    KNKS

    Użytkownik


    • Punkty

      9

    • Liczba zawartości

      2 092


Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04.11.2025 w Odpowiedzi

  1. 9 punktów
  2. Bo nawet wracając w kompletnych ciemnościach upolowałem troche złotej Polskiej jesieni 🍂
    8 punktów
  3. Marzy mi się czas, gdy najbardziej poszkodowana grupa przedsiębiorców w Polsce nie będzie mogła sobie "wrzucać" w VAT wszystkiego co im się podoba.
    5 punktów
  4. Bo warto zajechać tam, gdzie dawno się nie było - zwłaszcza jesienią
    5 punktów
  5. Chciałem napisać, że taki przygłup powinien stracić prawko ale przecież w PL można bezkarnie jeździć bez....
    3 punkty
  6. Manetki 2x11 Sensah Team Pro do trenażera, na razie tylko żeby było na czym oprzeć ręce, przerzutkę podłączę na wiosnę.
    3 punkty
  7. Ja używam pasty do carbonu od Dynamic i nie miałem dotychczas najmniejszych problemów.
    2 punkty
  8. 2 punkty
  9. 2 punkty
  10. Bo Wczoraj było słońce, dzisiaj słońca nie ma Ale pojechałem, w końcu jest niedziela Jechałem pod górę, a potem zjeżdżałem I znowu opony błotem u... paprałem Zabrałem plecak, w plecaku aparat O tym nie wiedziała nawet twoja stara Jeździłem polami, jeździłem lasami Jadłem sobie żelki i bułkę z salami Tak to jest czasami, tak to czasem bywa Ale teraz kończę i wiersz ten przerywam Jednak rymów swoich Sznibel nie poskąpi Możecie być pewni; ciąg dalszy nastąpi...
    2 punkty
  11. Po dłuszej przerwie zaglądnąłem do mount7m chyba ceny spadły jeszcze trochę, niestety mało nowego towaru Giant/Liv. Kobiece full suspension: Embolden 2 29 ( 2 kolory, wybór rozmiarów w miarę ) 899EUR https://www.mount7.com/liv-embolden-2-29-2024.html Embolden 1 29 (S i L) 1019EUR https://www.mount7.com/liv-embolden-1-29.html Pique 2 (tylko L) 1019EUR https://www.mount7.com/liv-pique-2-2022.html Intrigue LT1 (S, M,L) 1699 EUR https://www.mount7.com/liv-intrigue-lt-1.html Elegancki damski miejski e-bike ( słaby silnik i mała bateria) dobrej firmy) 749EUR ( jest też w. męska). https://www.mount7.com/diamant-365-einstieg-mittel-2023.html Bardzo męski (z wyglądu i rozmiaru XL) Reign na sterydach ( dwupółkowiec itp). 1999EUR https://www.mount7.com/giant-reign-sx-v1-2023.html W bike discount kolejny komponent PRO obniżony Mostek Tharsis 3Five (35, 25 i 55mm) 20 EUR https://www.bike-discount.de/en/pro-tharsis-3five-00-stem w Centrumrowerowym RS Deluxe Select + 185/50 349 PLN https://www.centrumrowerowe.pl/damper-rowerowy-rock-shox-deluxe-select-pd37267/ tego akurat rozmiaru nie było w promocjach na bike discount (patrzyłem bo mam ten rozmiar w Trance), zresztą tam już też się chociażby te najtańsze deluxe selecty (bez plusa) 185/55 za 20EUR wyczerpały.
    1 punkt
  12. Pierwszy "mały" serwis (w teorii po 50 godzinach) zrobiłem po 100 godzinach. Przejechałem 1500 km, z czego 90% czasu to XC po trójmiejskich lasach, więc cały czas single gdzie amortyzator miał co robić. 10% to turystyczne przejażdżki. Ogółem warunki suche, nie robiłem serwisu zerowego, a po każdej jeździe czyściłem okolice uszczelek. Stan: 1. Oleju było tyle ile być powinno. Lekko brudny, ale nie było tak źle. 2. Gąbki - tam gdzie na zdjęciu są żółte, tam były suche. W brudnych miejscach po ściśnięciu było sporo oleju. Gąbki powoli wysychały, to był ostatni dzwonek na wymianę. 3. Uszczelki kurzowe - wizualnie bez śladów zużycia. Wymieniłem bo i tak miałem nowe, ale czy była realna potrzeba? chyba nie. Wnioski: 100 godz. to trochę za późno, szczególnie jeśli chodzi o gąbki. Kolejnym razem będę celować w 75 godzin. Luźne uwagi do serwisu: 1) Jest dostępny film oraz instrukcja od DT Swiss, polecam. 2) Oryginalne części można kupić na bike-components, ale olej nie zawsze jest dostępny. Ewentualnie u polskiego dystrybutora DT4you, szybko odpisują na maile. Z uszczelkami bym nie kombinował, bo widziałem różne opinie, że coś do końca nie pasowało. Lepiej kupić oryginalne z oznaczeniem DT Swiss, nie jakieś "kompatybilne". 3) Jako zamiennik oleju do dolnych lag wybrałem Motorex 4W. Czytałem, że do smarowania dolnych lag będzie wystarczający. Muszę się sam przekonać, więc tutaj jeszcze nie mam zdania. 4) Do wyjęcia uszczelek kurzowych może posłużyć duży, płaski śrubokręt - ja okleiłem końcówkę taśmą izolacyjną 3 razy, wsunąłem pod gąbkę i do góry. 5) Nabijak uszczelek widoczny na zdjęciu jest z aliexpress (30 zł). Nie kupujcie go! Ma on wybrzuszenie od połowy i przez to nie można nabić uszczelki prosto. W F232 nie ma wystarczająco miejsca po bokach. Kupując nabijak koniecznie sprawdźcie, że jest prosty na całej długości o szerokości takiej jak uszczelka. Każdy dodatkowy milimetr spowoduje, że z niego nie skorzystacie. Najlepiej zerknąć na film instruktażowy - tam mają konkretny. Nie mając wyjścia przeciąłem ten z aliexpress na pół brzeszczotem poniżej wybrzuszenia i jakoś sobie poradziłem - nie polecam. 6) W dolnych goleniach jest sporo miejsca, żeby włożyć nawet szersze przedłużki np. 1/2 calowe. Pod tym kątem jest fajne dojście. Wystarczy poszukać nasadkę 8 mm i imbusa 8 mm, a dalej wszystko się zmieści. Imbus 2,5 mm do śrubki regulacji odbicia musi być w miarę długi, minimum 9 cm długości. 7) Na zdjęciu zestaw minimum, jedynie imbus 4 jest opcjonalny, po prostu łatwiej spuszcza się powietrze niż małym 2,5 mm. 😎 Stojak rowerowy mega ułatwia pracę gdy zamontujemy na nim amortyzator. 9) Do pompowania amortyzatora używam elektrycznej pompki Xiaomi, sprawdza się znakomicie. Sprawdzałem raz z dedykowaną pompką w normalnym serwisie i wszytko było git. 10) Jak ktoś byłby ciekawy, adapter dynamometryczny elektroniczny to 1/2" 10-135Nm Jonnesway. Do lag było potrzebne 12Nm. Używam go też do kasety i tarcz hamulcowych, gdzie potrzeba 40Nm. Do mniejszych rzeczy mam inny.
    1 punkt
  13. @Dokumosa - nie wiem czy autor filmu ma rację ale nie sposób mu odmówić logicznego rozumowania czyli: o pierwszeństwie ma decydować kto pierwszy dotknie przednim kołem określonego punktu na drodze ? Dla mnie to jest absurd powodujący mnóstwo niebezpiecznych sytuacji. Co do opinii policji to podchodzę do niej z dużą rezerwą. Na YT jest kanał audyt obywatelski i jest mnóstwo nagrań obnażających nieznajomość prawa przez policjantów. Niektóre sprawy kończyły się w sądzie który przyznawał rację autorowi i nie zostawiał suchej nitki na policjantach. Ale największą winę za ten przepis ponoszą jego autorzy. Prawo powinno być jednoznaczne a nie stanowić temat do dyskusji, interpretacji, itd. Często nie ma na to czasu a błąd może kosztować czyjeś zdrowie lub życie.
    1 punkt
  14. Czy ktoś miał podobne pomysły? Tutaj skrócony wózek w starej przerzutce SLX, ze względu na słabą dostępność dobrych przerzutek z krótkim wózkiem. W sumie aktualnie problem jest jeszcze większy, tylko microshift ma przerzutki ss ze sprzęgłem w rozsądnej cenie, a tak to został bardzo drogi Saint i sram x01.
    1 punkt
  15. Mój gravel king slick, też zaliczył szkło na pierwszej jezdzie. Tylko była to mała dziura na grzbiecie. Zalepiłem od dołu jakims tiptopem na sztukę, przejechała 5tyś km. Jak masz rozcięcie 1cm, tp raczej smietnik, będą tam włazić smieci...no chyba że lubisz pchać:-))
    1 punkt
  16. Mi się marzy by właśnie każdy mógł sobie wszystkie potrzebne wydatki odliczyc od podatku. Albo nie płacić podatku dwa razy... Najpierw, że śmiałeś cokolwiek zarobić, a potem, że jeszcze śmiesz cokolwiek kupić Póki mamy co mamy, możesz założyć JDG czy inną spółkę i sobie jak piszesz "wszystko" wrzucać w VAT.
    1 punkt
  17. Osprzęt, osprzętem, natomiast jak się nie ścigasz to może jednak warto rozważyć jakiś model XC z trochę nowocześniejszą geometrią lub po prostu trailowego fulla. Przejrzałem pobieżnie ofertę Decathlonu i za bardzo nie widzę takiego w okolicach 10 k. Jest Feel 900s, ale to znacznie powyżej budżetu. Musi być Decathlonu? Mieszkając w takiej okolicy jak autor, nawet nie myślałbym o HT. Owszem, full jest droższy w utrzymaniu, ale warto.
    1 punkt
  18. - Look MTB Trail Fusion. Pedały do roweru żony.
    1 punkt
  19. EYEN Groove 2.0 Cargo. Jedyne bibsy poniżej 200 pln, w których wytrzymam 3h+. Trochę ocierają bebzol, ale to chyba bardziej wina bebzola niż gatek XD
    1 punkt
  20. Bo to był jeden z ciekawszych rowerowych dni 😉
    1 punkt
  21. W filmiku, który podlinkowałem Lewis Buchanan właśnie tak podsumował tegoroczną edycję RR. Ryzykowanie zdrowia, a nawet życia dla niewielkiej w sumie nagrody pieniężnej i sławy w w sumie niewielkim gronie fanów (w porównaniu do bardziej mainstreamowych sportów).
    1 punkt
  22. To u mnie też na jesień/zimę: Skarpetki z merino Trochę lżejsze rękawiczki (powiedzmy przejściowe) Ciepłe gatki od Ale Cycling - już kolejna para takich (chociaż to chyba odświeżony model) bo poprzednia nie wytrzymała testu "kolano o kamień" Wygodniejsze zapięcie do commuter'a bo u-lock mało poręczny był
    1 punkt
  23. I coś na zimę do mtb albo do grawela, jeszcze nie zdecydowałem 😁
    1 punkt
  24. @marcesco Dzięki, że pytasz. Tak, nadal i tak naprawdę to dopiero początek drogi. Czeka mnie co najmniej 12 miesięcy serwisowania się, choć mam nadzieję, że nie 12 miesięcy przerwy od roweru. Ale będzie dobrze.
    1 punkt
  25. Bo rower też zmienia kolor na jesień.
    1 punkt
  26. 1 punkt
  27. Za te pieniądze to co roku można kupić kolejny 😁 Sam mam od początku roku Magene. Zobaczymy jak długo pożyje
    0 punktów
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+01:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...