Ranking
Popularna zawartość
Treść z najwyższą reputacją w 07.07.2018 uwzględniając wszystkie działy
-
7 punktów
-
7 punktów
-
5 punktów
-
4 punkty
-
3 punkty
-
3 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
2 punkty
-
Wypad na Lubelszczyznę -> Puławy-Kazimierz. Ładnie, pagórkowato, ciepło, wszystko fajnie ale... Wycieczka okupiona stratą bębenka [XT m785]. Niestety nie wytrzymał trudów jednego z podjazdów i wnioskując po dźwięku jaki wydał, jego wnętrze rozpadło się w pył. W prywatnej klasyfikacji Novatec : Shimano 1:1. Chyba czas odłożyć więcej pieniążka i zainwestować w DT. Może to zniesie 95kg jeźdzca z większą godnością.1 punkt
-
Ja bym brał, Spec jest najlepiej pasującym mi rowerem ze wszystkiego co miałem, rozmiar XL nie jest mniejszy niż Cube 23" ...1 punkt
-
Bez przesady, jak zadbany to i czysty. Wystarczy tylko codziennie lub po każdej przejażdżce wyczyścić Koń też czysty a biega po dworze /edit Nawet kibel w lesie może być czysty1 punkt
-
Przecież on że sobą wozi rower w kartonie i zestaw do czyszczenia i polerowania bez urazy Kamar59 ale serio czyściutki jak z pudełka1 punkt
-
Używany karbon jest chyba nieco bardziej ryzykowny niż używane alu - zależy kto i jak jeździł i czy nie zaliczał gleb, ale jak źródło pewne, to OK. Jeżeli można kupić przyzwoitą całość, to nie wiem czy jest sens kombinować na siłę - jeśli nie chcesz składać pod siebie od podstaw, to sens takiej operacji jest nieco wątpliwy, chyba że tniesz koszty na maksa z myślą o ulepszaniu w przyszłości, tylko pytanie, czy za 2 sezony będzie Ci się jeszcze chciało, a może będziesz już szukał czego innego. Ja bym raczej inaczej kombinował ( idąc Twoim tokiem rozumowania ) i wolałbym już kupić nową ramę, a resztę dobrać wedle życzenia, czyli tak żeby była, a za 2 lub 3 sezony zrobił z tego tip top. Jedyny, ale dość istotny problem może stanowić znalezienie konkretnej ramy w dużym rozmiarze, a także odpowiedniej i nie zwalającej z nóg cenie - może stąd właśnie decyzja jednego z kolegów ( kemot1974 ) co do kupna całego roweru tylko dla ramy i wymianie praktycznie całego osprzętu "pod siebie". Musiałbyś też mieć jakąś wizję projektu i być dosyć pewny, że rama, jak i całość to będzie właśnie to co chciałbyś mieć i czego szukasz. PS Moim zdaniem te Meridy to już dość konkretne sprzęty i raczej niczego im nie brakuje - są rzecz jasna pewne niuanse, ale za bardzo nie można się przyczepić do całości.1 punkt
-
Nie wiem jak to jest faktycznie, bo nie jestem na bieżąco z cenami i aż tak nie analizuję rynku i potencjalnych okazji/rabatów/wyprzedaży, ale niektórzy twierdzą, że już się wyprzedaże zaczynają.1 punkt
-
Ceny ceny bo to trochę zły moment na kupno roweru w szczycie sezonu. Najlepiej zima albo jesień wyprzedaż roczników.1 punkt
-
c.d. mojego ostatniego posta ( czas edycji się skończył ) Analogicznie jest z modelami 800 i 6000, ale różnica to już 3 k... Ciekawe, że tym razem podają 0,7 kg różnicy - oczywiście należy to raczej traktować z przymrużeniem oka, czyli jako spore zaokrąglenie zapewne i w dużym przybliżeniu.1 punkt
-
Jest różnica w ramach, karbon jest inna bajka z jazdy pochłaniane drgań itp Przy tej kwocie 1 tys + - to już jest do przebolenia.1 punkt
-
Wszystkie 2018 ? 3000 bym raczej skreślił ze względu na niższy model kół, korbę i hamulce. No to teraz zastanów się : alu, czy karbon ? Ceny raczej średnie, bo 5 stów mniej w przypadku modelu 800, to jest raptem 6% ! U Treka rabat potrafił osiągać 20%, a sam miałem propozycję 15% na Speca, więc oczekiwałbym minimum 10%. Model 800 ma już boost'a z przodu. Tu porównanie możliwości napędów : Model 4000 oraz 800 A co z 700 ? Byłaby najtańsza, ale bardzo przyzwoita. EDIT Jako ciekawostkę podam, że model 3000 ma identyczny osprzęt jak wersja alu Limited, więc różnica w cenie na poziomie 2,5 k to dopłata do karbonu i urwanie z masy 0,5 kg - jak ktoś liczy gramy i chce mieć karbon, to może warto, ale różnica cenowa jest spora.1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
1 punkt
-
Bo Wolsztyn i Jezioro Wolsztyńskie są piękne, a ja polecam Wielkopolanom kolejną fajną terenową (wbrew temu co na zdjęciu) trasę rowerową: Jastrzębsko Stare (k. Nowego Tomyśla) - Wolsztyn mapka trasy: https://drive.google.com/open?id=13hxivgP-na3AURqh9w8qvJyDxPQapKnz&usp=sharing1 punkt
-
1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00