Skocz do zawartości

grissley

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    262
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

1 029 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika grissley

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Opona ma miesiąc. To już trzecie conti które tak się dziurawi, każde kupowane skąd inąd... Panaracer już czeka na wymianę, ale intryguje mnie zjawisko
  2. Mam całe mnóstwo dziur w oponie. po każdej jeździe pojawiają się kolejne - niesamowite, w jakim tempie to się dzieje. Nie wiem, co ją tak dziurawi. Ale wszystko to są mikrodziurki, powinny się przecież uszczelnić. No i niby się uszczelniają, ale cały czas cieknie z nich woda (nie mleko, woda).
  3. To pocenie to u mnie wygląda tak: Przy czym takich miejsc jest kilka, na podłodze kałuża. Obstawiam, że po tygodniu połowa mleka staje się już twarogiem. Na Schwalbe nic takiego się nie działo - ciekawe, czy to wina opony, że się może z mlekiem nie dogaduje, czy jakas wadliwa partia nabiału mi się trafiła...
  4. A jak to jest z trwałością mleka? Miałem 80ml trezado w Schwalbe G-One allround, przez 3 lata nie zrobiłem żadnej dolewki, nic mi się nie pociło, ciśnienie trzymało. Teraz w Conti po 1000km opona spocona w stu miejscach, powietrze schodzi w 2-3 dni, już mnie to wnerwia. Wymieniłbym oponę już teraz, ale jak mam na początku kolejnego sezonu bawić się znowu ze ściąganiem opony, jej czyszczeniem i zalewaniem świezym mlekiem od nowa to mam takie paraliżujące wewnętrzne fuj, że chyba jednak przemęczę się na conti do zimy i nową oponę założę dopiero na wiosnę... 🙄
  5. A można do trezado dolać stansa, czy to bez sensu? Do tej pory używałem tylko trezado, ale te wszystkie mikroprzebicia w oponie tak naprawdę ciągle są niezaklejone, skoro wilgoć tamtędy ucieka...
  6. Mam dokładnie to samo, też terra speed i trezado. Nie wiem czemu ta opona tak się przebija, ale mam na każdej po paręnaście punktów które się pocą, momentami z opony aż kapie. Zgaduję, że to zagęszcza mleko w środku (bo wilgoć ucieka na zewnątrz) i przez to jest ono coraz mniej skuteczne na robocie...
  7. U mnie izolacja nawinięta na starą taśmę - ale i tak nie wytrzymało (fakt, ciśnienia większe). Skończyło się naklejeniem nowej - ale czyszczenie obręczy po zdjęciu starej taśmy to jakiś koszmar
  8. Zmieniałem wczoraj oponę i zauważyłem, że plastikowa taśma przeciera się na kantach otworów pod nyple. Nie miałem nowej taśmy więc zrobiłem prowizorkę - obleciałem dodatkowo obręcz warstwą taśmy izolacyjnej. Mogę to tak zostawić, czy coś się stanie (nie wiem, wejdzie w reakcje z mlekiem np)?
  9. Komoot jest fajny do planowania, w sensie takim, że można bardzo precyzyjnie zaznaczyć którędy chce się jechać, z czym nie zawsze jest tak prosto w stravie. Ale komoot nie uwzględnia przy planowaniu naszych preferencji co do przewyższeń, więc teraz akurat dla mnie się przydaje tylko do "doszlifowania" trasy po tym, jak ją wstępnie przygotuję w stravie. No i w komoocie nie widzę swojej heatmapy, ale to osobny temat.
  10. Ja patrzę na to, żeby był głównie asfalt i minimalne przewyższenie. No więc na danym odcinku (ok 230km) strawa robi mi traskę z 1600m przewyższenia. Jak ją trochę podpicuję to robi się 1550m i niżej już nie idzie. Sporo, bo ma to być rozbite na dwa dni i 500-600m przewyższenia to w tej opcji taki maks, żeby drugiego dnia mnie nogi pod koniec trasy nie zabiły. Na stronce brouter.damsy wyrzuca mi trasę z przewyższeniem 1034m, więc rewelacja. Ale nauczony doświadczeniem wyeksportowałem ją do gpx i wgrałem do stravy. No i strava dla tej właśnie trasy z broutera pokazuje przewyższenie 1804m, a nie 1034... 😑 Z kolei zabawa w drugą stronę - eksport trasy wytyczonej przez stravę (tej z 1550m w górę) i wgranie do broutera to kolejny kindersuprajs, bo oczekiwałem, że ta trasa wg broutera ma z kolei 1300m przewyższenia. Czyli wygląda na to że albo strava zawyża, albo brouter zaniża. Ale raz jest różnica 80%, a innym razem niecałe 15%. No i teraz bądź tu człowieku mądry
  11. A znacie jakąś apkę która umożliwia planowanie tras z uwzględnieniem elewacji? Najchętniej na komputerze, bo planowanie tras na komórce jakoś mi nie podchodzi. Jedyna jaką znam to strava, ale tam to średnio działa. Tzn chcę przejechać z A do B z możliwie jak najmniejszą elewacją. Szukanie na piechotę dolin, dróg wzdłuż rzek itp to mordęga, strava średnio się tu sprawdza, na innych platformach w ogóle nie widze opcji z uwzględnieniem minimalizowania elewacji (sprawdziłem komoot, garmin connect, mapy.cz, osmand, google, ridewithgps). W ridewithgps jest opcja "flatten elevation" ale albo nie umiem używać, albo ona jest od czegoś innego. Coś mogę jeszcze sprawdzić, czy tak dobrze to tylko w Erze?
  12. Żadna tam przerzutka. Obstawiałem słusznie - tyle, że krzywa była nie tarcza, a ramiona (pająk). Po przykręceniu tarczy ona się też wyginała, na szczęście nie trwale. Na szczęście miałem jeszcze stare RX600 i na nim znowu jest prosto Swoją drogą, ciekawe co się musiało dziać, że pająk się wygiął
  13. Kupiłem książkę "trening wytrzymałościowy". Przetestuję to co tam napisane, bo jeśli teoria tam zawarta się sprawdza, to znaczy, że mój organizm totalnie nie umie w metabolizm tlenowy. Więc na razie katuję się jazdą na tętnie 135 i mniejszym i czekam, czy coś z tego wyniknie...
  14. Wymieniałem ramiona Shimano GRX RX600 na GRX RX810. Przerzutki nie regulowałem - tarcze te same, przełożyłem ze starych ramion na nowe.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...