Skocz do zawartości

[kolarzówka Peugeot] czy warto wydać na nią 400 zł ?


matons

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem niedawno tą kolarzówkę / szosówkę (chyba tak to się nazywa ? :)) PEUGEOT tej stronie znajduje się 20 zdjęć roweru. Wiem tylko, że jest to Peugeot i zapłaciłem za niego 400 zł. Chciałbym na tym rowerze szybko i wygodnie jeździć. Czy w takim razie wystarczy zmiana siodełka na bardziej miękkie ? Czy nie przepłaciłem za ten rower ? Czy moze ktoś z forumowiczów zna ten model ? Takie informacje dostałem od sprzedajacego:

 

WITAM SPRZEDAJE ROWER PO REGULACJI PEUGEOT

DANE TECHNICZNE":

RAMA PEUGEOT

WIDELEC PEUGEOT

KORBA: OD PEUGEOTA

PRZERZUTKA PRZÓD: SIMPLEX

PRZERZUTKA TYŁ: SIMPLEX

PIASTY: EILARD

HAMULCE: MAFAC

KLAMKI: MAFAC

MANETKI: SIMPLEX

OBRĘCZE MAVIC

SIODEŁKO WHELLER

SZTYCA ORYGINALNA

PEDAŁA GIPIEMME SPRINT

STERY ORYGINALNE

MOSTEK ATAX

KIEROWNICA ORYGINALNA

DŁUGOŚĆ RURY POD SIODŁOWEJ 59CM

KOŁA 28"

WAGA11,5KG

 

Z góry dziękuję za odpowiedzi :thumbsup:

post-157718-0-71256400-1344870077_thumb.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:laugh: ok. a tak na serio znasz się na tych rowerach ? Naprawdę jest wart 400 zł ? Wiesz może co to za model, z jakich lat ? Kupiłem go w ciemno, ale nigdy nie miałem kolarzówki tylko jakiś ciężki rower z hipermarketu, właśnie chcę go wyrzucić bo kompletnie się rozklekotał. A może inni forumowicze coś napisza o tym rowerze i jakieś własne opinie, zalezy mi na nich :icon_exclaim: Z góry dzięki. :thumbsup:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem uczciwa cena za niego to jakieś 250zł, więcej bym nie dał, jeśli technicznie jest okej. Oprócz tego że Peżot, rama stalowa (pewnie gazrura) to nie masz żadnych wartościowych części, mozna powiedzieć że ładne koła oczkowane, chyba z komorą , a rafka felgi wygląda na wytartą. Sprawdź czy nie ma luzów na kołach, korbie, pedałach, skręć stery, sprawdź kierownice i czy klamki są dobrze przykręcone (w zeszłym roku zaliczyłem idiotyczne otb, zmieniłem na wszelki wypadek na takie z prowadzeniem pancerza pod owijką, ładniejsze,praktyczniejsze, bezpieczniejsze).

Jeśli kupiłeś ten rower zamiast jakiejś kaszany z marketu to warto było troche przepłacić. Ceny na Allegro - warszawskie. Fajnie sprzedawać, gorzej jeśli się kupuje, choć i tak wydaje mi się że jest troche lepiej niż pare lat temu. Chyba troche się rynek nasycił. Jakiś czas temu na giełdzie gość miał czerwonego Bottecchia na Columbusie wszystko na campie od sztycy po piasty, ponoc wisiał na ścianie u jakiegoś dziadka w niemczech,wiec niezakatowany. 500zł do negocjacji. Niech diabli pracodawce, że z wypłatą się spóźniał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha.. szkoda, :huh: przepłaciłem o 150 zł, no i jeszcze przesyłka - razem 450zł. Czy naprawde warto w sumie było te 200 zł przepłacić by mieć tą kolarzówkę. Pomyślałem sobie, że musi byś porządna - Peugeot, jeszcze po regulacji i wymianie części ( wypisane wszystko). Czy lista tych części (oprócz stalowej ramy) rzeczywiście nie jest wartościowa ? - po co by to pisał ? Nie znam się w ogóle, ale rower z hipermarketu idzie na złom, łożyska rozwalone, takie gówno. Widzę, że sie znasz - mógłbys cos więcej napisac o tym rowerze czy kolarzówkach tej firmy tak ogólnie. Czy to jakis grat za400 zł, który mi wciśnieto czy rzeczywiście w miarę rozsadny zakup, biorąc pod uwagę rowery ze sklepów? Jak oceniasz ten zakup / Czy ten rower przy spokojnej, ale szybkiej jeździe posłuży? Mam jeszcze najważniejsze pytanie !!! :woot: Czy ta cała lista częśi, którą wypisano jest do wumiany. Facet napisał, że rower jest po regulacji Peugeot i wypisał te częśi, niektóre są oryginalne. Czy na wstępie powinienem juz coś zmienic ? Czy taki rower raczej jest od razu sprawny do jazdy? Z góry dzięki za odpowiedzi !!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to bym tylko wymienił przerzutki, opony i hamulce. Ogólnie Peugeoty to dobre rowery kiedyś były ja mam jednego trek-cros. i nie narzekam szybko się na nim jeździ i nawet wygodnie.

Naprawdę powinienem wymienic hamulce i przerzutki ? Bo opony to widac, że uzywane, nie wiadomo ile przejechały, ale jest napisane, że rower po regulacji czyli chyba wszystko w porzadku. Chodzi ci o to, że ten rower ma w większości oryginalne części i z racji wieku mogą nie być tak sprawne ?Wydaje mi sie, że jak wszystko jest wyregulowane a przerzutki, hamulce i inne części choć "wiekowe" to jeśli się nadal dobrze sprawują - a rower to dobra marka kolarzówek to chyba nie trzeba od razu na wstępie wymieniać tych części. Szczególnie, że nie wygladają na zepsute, po prostu mają swoje lata. Nie znam się, ale tak mi się wydaje :rolleyes:. Co o tym myslicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Naprawdę powinienem wymienic hamulce i przerzutki ? Bo opony to widac, że uzywane, nie wiadomo ile przejechały, ale jest napisane, że rower po regulacji czyli chyba wszystko w porzadku. Chodzi ci o to, że ten rower ma w większości oryginalne części i z racji wieku mogą nie być tak sprawne ?Wydaje mi sie, że jak wszystko jest wyregulowane a przerzutki, hamulce i inne części choć "wiekowe" to jeśli się nadal dobrze sprawują - a rower to dobra marka kolarzówek to chyba nie trzeba od razu na wstępie wymieniać tych części. Szczególnie, że nie wygladają na zepsute, po prostu mają swoje lata. Nie znam się, ale tak mi się wydaje :rolleyes:. Co o tym myslicie ?

 

mam pytanie sorry że dopiero teraz odwiedzam ten temat

 

po takim dlugim czasie to chyba doszła więc pytam jak się jeżdzi jeśli jeźdzłeś już

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...