Skocz do zawartości

[sklep] Bikestacja - opinie o sklepie


NooreQ

Rekomendowane odpowiedzi

Ale oni zastrzegają sobie 10 dni na wysłanie, a Ty się na to zgadzasz.

Bikestacja to duży sklep no i ma trochę roboty. Jeszcze pozostaje obsługa sklepu stacjonarnego. Uwierz mi w pracy dodatkowo obsługiwałem sklep internetowy i to nie jest takie hop siup i do przodu.

 

Zauważyłem, że w odniesieniu do innych sklepów jesteście w stanie być bardziej wyrozumiali i pobłażliwi, ale jak chodzi o bikestacja.pl sporo osób jest przewrażliwionych i zachowuje się jak szczeniaczki co chcą się posikać. Czy minusy na bs to moda czy co?
 

 

Pozytyw

Zmieniarka XT M786 dla znajomego 3 dni po złożeniu zamówienia zostąła doręczona.


Pozdrawiam
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neutralna

Zamówiłem konkretny koszyk na bidon, a nie losowy. Niby nic wielkiego, bo reszta zamówienia ok i normalnie nie robiłbym problemu, ale po powyższych opiniach mam wrażenie, że sklep trochę liczy na to, że klientowi nie będzie się chciało walczyć o odzyskanie 2zł albo wymianę takiej pierdółki i wysyłają to co akurat było pod ręką. Koszyk ma ogromną metkę z napisem TACX, a na rachunku jest koszyk marki ACCENT. Zupełnie inna nazwa, zupełnie inny wygląd. Dziwna pomyłka. Ten sklep jak widać myli się i przy zamówieniu za 150zł i za 2000zł.

Edytowane przez jowejek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ocena : negatywna/ pozytywna

 

Zamówiłem w piątek ( tydzień temu ) koszyk na bidon, bidon i jakiś klucz. W środę otrzymałem odpowiedź od sklepu, że niestety zamawianego przeze mnie bidonu nie mają w magazynie, chociaż na stronie sklepu figuruje jako dostępny. Trochę dużo czasu potrzebowali żeby zorientować się, że danego towaru nie posiadają na stanie ;) 

Również w środę zamówiłem licznik VDO MC 2.0 WL ale tym razem wysyłka nastąpiła tego samego dnia i w czwartek licznik był już u mnie.

 

Mam wrażenie, że jeżeli zamówienie jest na większą kwotę to firma spręża się zdecydowanie bardziej :whistling:

Ale to może tylko moje subiektywne odczucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Neutralnie / Negatywnie

 

Od zakupu do otrzymania paczki 14 dni.

Nie całe 14 dni przez Bikestację bo poprosiłem o dołączenie dętki którą mieli sprowadzić, niemniej trzykrotnie obiecywali że wyślą następnego dnia, niewysłali i nie dali znać, że będzie obsuwa.

Towar doszedł, niesmak pozostał.

 

Konkluzja
- ignoranckie podejście
- niesłowność
- brak informacji o obsunięciach
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozytywna

 

Szukałem opon Geax Barro Mountain zwijanych w rozmiarze 2,3". Są dość trudno dostępne, w kilku sklepach niby są, ale ze stanami różnie. Ceny wszędzie w okolicach 137-139 PLN za sztukę. W Bikestacji są po 109 PLN. Wiedząc, że sklep ma opinię nieprzewidywalnego napisałem do nich maila z zapytaniem, czy to aby na pewno ten rozmiar i model i czy są na stanie. Otrzymałem potwierdzenie, więc postanowiłem zaryzykować, nie zawsze kupuję tam, gdzie najtaniej i nie szarpię się o 10 złotych, ale przyznacie, że 60 zeta różnicy na komplecie opon to bardzo dużo. Opony zamawiałem w zeszły poniedziałek, dzisiaj otrzymałem przesyłkę, tydzień czyli zmieścili się dokładnie w regulaminowym czasie nie licząc weekendu. Model i rozmiar się zgadza, wszystko w najlepszym porządku. To moje pierwsze zakupy w tym sklepie więc wystawiam pozytywa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak pozytywnie ;)

 

Robiłem dość duże zakupy w BS, na początku ja namieszałem przy zamówieniu, potem wszystko wyprostowałem mailem i domówiłem parę rzeczy, wynegocjowałem też mały rabat.

Myślałem, że będzie ok, ale jednak dostałem np. 2 przednie hamulce zamiast zestawu P+T :D

Rozwiązanie sytuacji bardzo pozytywne, BS przysłała kuriera z hamulcami tylnymi, kurierowi oddałem przednie(do paczki dołączyli list przewozowy na transport do nich, więc za wymianę przez kuriera nic nie płaciłem). Jedyny minus pomyłki jest taki, że składanie roweru trwało 2 dni dłużej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od mojego zamówienia mija miesiąc i nie dostanę jednej rzeczy, bo nie ma.

Nie lubię jak ktoś sprzedaje, a towaru nie ma.

Następne zamówienie zrobiłem w innym sklepie. 

 

 

Ps. Dodam, że część towaru dostałem przed 20 marca, ale jeszcze czekam na jedną rzecz, drugiej jak wspomniałem na początku nie dostanę.

Nie mam jakoś specjalnie pretensji, ale jakbym nie miał na czym jeździć i czekałbym na części to cholera, by mnie wzięła.

Edytowane przez realkrzysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komentarz neutralny (póki co)

 

Ja niestety na ten wątek trafiłem już po fakcie, kiedy skuszony ceną złożyłem zamówienie w tym sklepie. Teraz jestem tylko zbywany, wysyłka miała być w środę/czwartek, a dziś z rana dowiedziałem się, że paczka czeka na kuriera. I tak chyba będzie czekać do poniedziałku....oby. 

Sklep tylko dla cierpliwych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

komentarz neutralny - długi, choć regulaminowy czas oczekiwania na przesyłkę

 

Czas realizacji zamówienia bardzo długi, obsługa fatalna ciągle zbywają że paczka wyjdzie na następny dzień a następnego dnia ta sama śpiewka, składałem ostatnio dwa zamówienia, pięniądze przelane od razu a paczka wysłana dopiero po tygodniu, nie polecam to był mój ostatni zakup w tym sklepie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ich przypadku najpierw pytać czy to co zaznaczone na stronie jako dostępne faktycznie takie jest, potem płacić przy odbiorze (zaledwie kilka złotych różnicy). Jeśli spodziewasz się płatności o danej wartości (a dokładnie wiesz ile, bo znasz wartość zamówienia) to jeśli kwota płatna listonoszowi czy kurierowi odbiega od spodziewanej - nie odbierasz przesyłki - to na wypadek gdyby sklep ten wysłał zamówienie niekompletne lub niezgodne z tym co zamawiałeś. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

He he Bikestacja nieźle ściemnia , kasa leży już na koncie tydzień (2 kwietnia środa ) ponad 900 zł !  , w poniedziałek 7 kwietnia info, że paczka gotowa do wysyłki (myślę fajnie, nawet szybko) , nr śledzenia inpost podali , ale wbijam i nr przesyłki nieprawidłowy...i tak do dziś. Dodzwonić się to nie lada sztuka , przed chwilą otrzymałem maila, że kurier inpost od dwu dni nie przyjeżdża , ale dziś podobno ma być :) 

Zobaczymy czy nr przesyłki będzie ten sam, czy jednak inny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś obserwuje dokładnie to może się cofnąć kilka wątków i odnaleźć moje pierwsze wpisy  dotyczące konkretnego zamówienia złożonego 10 marca 2014. Sprawa się ciągnie bardzo długo. Tydzień po złożonym zamówieniu dostałem przesyłkę, ale nie była kompletna. Postanowiłem zadzwonić i dowiedzieć, co się stało, bo państwo ze sklepu w żaden sposób mnie o tym nie poinformowało. Nie ukrywam, że nie byłem oburzony, ale dobra, niech wam będzie, czekam dalej cierpliwie i jest 31 mar (9 dni temu) dostaję maila o następującej treści:

"Witam,

Niestety nie mogę dosłać do Pana chwytów z zamówienia, są one niedostępne u żadnego z naszych dostawców. Proszę o podanie numeru konta do zwrotu za chwyty. Płyn wysyłamy z dniem dzisiejszym. Przepraszam za kłopot."

 

Nie jestem pieniaczem, znów cierpliwie czekam, co się stanie. Wspomniany płyn jest do opon, a kupiłem inny w lokalnym sklepie, więc mi się nie śpieszy i czekam, obserwuję, co się stanie, ale nic się nie stało. Żadna poczta, żaden kurier przez dziewięć dni nie dostarcza towaru.

Dziś o godzinie 15:22 napisałem wiadomość, iż żadna przesyłka do mnie nie dotarła, oczywiście żadnej odpowiedzi nie dostałem, bo niby po co. Olali mnie i nawet nie pofatygowali się odpisać. Zobaczymy teraz jak długą będą zwracać pieniążki, bo dziś podałem nr konta? Jak nie to uderzam gdzieś wyżej, bo to jest ostre przegięcie. Czy stracili klienta, który rocznie potrafi wydać na części tyle, co kosztuje nowy samochód, to się jeszcze okaże, zależnie od tego jak się do końca zachowają i ustosunkują do zaistniałej sytuacji?

Dla odmiany nie chcę reklamować, ale w innym sklepie, który też nie jest drogi (cyklomania.pl) zakupiłem potrzebny sprzęt za grubą kasę i brakujące chwyty (ktoś stracił). Szybko zostałem poinformowany o złożonym zamówieniu (podobnie jak Bikestacji), a następnie o zaksięgowaniu wpłaty i w jeden dzień od tego momentu dostaję wiadomość z nr przesyłki kuriera, bym mógł sobie sprawdzić, co z nią się dzieje i kiedy ją dostanę. 

Różnica zasadnicza.

 

Wciąż nie wystawiam negatywu Bikestacji, ale nie będę czekać w nieskończoność i na pewno nie jest to przyjemne być tak potraktowanym. 

Edytowane przez realkrzysiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znowu zawiedziony.

Pierwszy raz zamówiłem hamulce, hydrauliki wysłali mi komplet ale z dwoma lewymi klamkami i też czekałem  nie wiadomo ile, po licznych telefonach otrzymałem towar, już pal licho było to rok temu.
Tym razem zamówienie złożyłem w poniedziałek, przelew Payu od zaraz, dzwonie w czwartek mówią mi, że zamówienie zostanie wysłane w piątek,  lub w poniedziałek i zakupy będę miał najpóźniej we wtorek, trochę długo ale mówie ok.
Czekam cały wtorek i nic, oczywiście dodzwonic się nie da każdy rżnie głupa jakby nigdy nic i nie da się przyspieszyc, powiedzieli że paczke wysłali. Paczkę otrzymalem dopiero w czwartek,  no sklep nie wątpliwie robi sobie trochę jaja z klienta, no ale cóż myślę że jakbym tam nie dzwonił towar dostałbym za 2tygodnie jak nie lepiej. Sklep odradzam jak potrzebujemy coś w miare na już i liczymy na sprawną obsługę. 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Zamówienie złożyłem przed godziną 6-tą rano 8 kwietnia. Czekałem cierpliwie lecz postanowiłem dowiedzieć się czy paczka została nadana. Email 10 kwietnia wysłany. W odpowiedzi informacja,że wyślą 14 kwietnia-tak też właśnie się stało. Paczka15 kwietnia u mnie-kompletna i dobrze zapakowana.

 

Oczywiście po przeczytaniu wielu opinii zamówiłem za pobraniem,żeby się nie okazało że coś mi tam będą chcieli dosłać. 

 

Wg mnie to rzeczy nie mają na stanie i termin 5 dni w ich regulaminie jest po to,że czekają  na dosyłanie od producentów oraz importerów...

 

Wysyłka-szybko dotarła po nadaniu- pozytyw natomiast czas jej wysłania- neutralny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Negatywny
Zmówiłem u nich łańcuch KMC, który widniał jako dostępny.Po tygodniu od daty zamówienia jeszcze do mnie nie dotarł więc napisałem maila z prośbą o wyjaśnienie, odpowiedź: "opóźnienie u dostawcy ,w przyszłym tygodniu na pewno zrealizujemy".Czekam kolejny tydzień i...nic, nie ma łańcucha ani żadnej wiadomości z wyjaśnieniem sytuacji, w sklepie towar wciąż "dostępny"...Piszę kolejną wiadomość i znów te same wyjaśnienia plus informacja że w ramach rekompensaty za opóźnienie proponują darmową dostawę, odpisałem że się zgadzam. W końcu po jeszcze jednym monicie telefonicznym i prawie  3 tygodniach(czyli dzisiaj) dostałem łańcuch wraz z....kosztami dostawy! Gdyby nie fakt że zbliża się  długi majowy weekend a mój stary łańcuch jest na wykończeniu,to na pewno bym jej nie przyjął. Ja na pewno już nie zrobię żadnych zakupów w tym sklepie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NEUTRAL z przewaga na negatyw ostatnimi czasy :bye2:

 

Jestem stałym klientem tego sklepu od paru lat, zamawiam czesci dla znajomych dla siebie dla znajomych znajomych itd. Jakby nie patrzec to jestem klientem, który już wydał tam naprawdee kupeee pieniedzy, wiekszosc czesci z górnej półki.

Ostatnimi czasy poziom obsługi zdecydowanie pogorszy sie. Moje przedostatnie zamówienie przeszło przez liczne poprawki z ich strony i conajmniej głupie tłumaczenia "system sie pomylił". Mysle ze nie jeden z Was maila z takim tekstem.

 

Co jest pozytywne to same ceny za czesci, czasem jak szukam na sklepach niemieckich i brytyjskich to koszty wysyłki zabijają, chybaaa zeby zamówic naprawde wiekszosc ilosc czesci ale przeciez na zaśśś niema co kupowac kompletu hamowania XTR-a.

 

Reasumujac:

W dalszym ciagu szukam sklepu, ktory zastapi Bikestacje. Na dzien dzisiejszy jakos usług zdecydowanie spadła a oferowany towar jest "widmo" i myśle, ze to własnie zniecheci kolejnych i obecnych klientów.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...