Skocz do zawartości

Iron79

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    106
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Marcin
  • Skąd
    Świdnik k.Lublina

Osiągnięcia użytkownika Iron79

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. Iron79

    [rama] Accent Peak29

    Rocznik 2014. Korba 38-24 , przerzutka SLX FD-M675, działa bezproblemowo
  2. Iron79

    [rama] Accent Peak29

    Yogi u mnie ten sam zestaw , wszystko gra , sztyca super ciasno nie wchodzi , ale jest jak najbardziej ok , nic nie strzela
  3. Iron79

    [rama] Accent Peak29

    mam 685mm nie narzekam , ale fakt może kiedyś coś zmienię większego , tylko ja mam 180 cm , ale przy 170cm 720mm ? no nie wiem ..
  4. Iron79

    [rama] Accent Peak29

    Mati93, nie wiem, co ty liczyłeś (wg moich obliczeń, rozwiń to ..) ? , ale ty nie możesz mieć przy 193 cm górnej rury 600 mm , mi pasuje taka ale ja mam 180 cm. Dla Ciebie L też może być mała , więc stawiam na XL
  5. Iron79

    [rama] Accent Peak29

    Powiem ci , że to mało prawdopodobne. Ja mam M i mam te ~ 596 mm (mierzone), więc niemożliwe , że L ma tyle samo , ktoś źle zmierzył , albo nie ten wymiar (chodzi o TTh). Opierałem się na tym co producent podaje i wszystko gra, jedynym wymiarem, który nie podaje Accent to przekrok ramy , można go znaleźć w tym wątku
  6. Iron79

    [rama] Accent Peak29

    600 to ma M (dokładnie 596 mm) http://velo.pl/czesci/ramy/accent/peak-29-0
  7. ok , 2 dni roboty , ale jest sukces , ale zbytnio się nie cieszę bo tylko połowiczny , bo amor ma inną wadę ..http://www.forumrowerowe.org/topic/160722-kolo-kolo-nie-wysrodkowane-wzgledem-lag-amortyzatora/ po operacji taki wynik (3 zdjęcie) https://www.dropbox.com/sh/5cgii07eiaineos/AACMH6Vh_JE1ouQz4OQ6sZAEa#/ , realnie 98mm, mierząc same lagi Wyjąłem sprężyne powietrzną, miałem problemy z jej wyjęciem, co ją ciągne to z powrotem zasysa. Pomogło przy każdym wyciągnięciu pręta spuszczanie powietrza przy korku, po x takich ruchach w końcu puściło i wyjąłem całą sprężynę. Jednocześnie wciskałem zawór znajdujący się w środku pręta na dole. Też coś tam czasem syczało. Smaru PM600 to tam chyba była tona, nie miałem aparatu przy sobie , ale na korku sprężyny , chyba górka na 1 cm z samego czerwonego smaru. Usunąłem troszkę tego smaru, oleju w środku nie widziałem, więc smarowanie tylko na smar. Jako, że reszta wyglądała ok zabrałem się do składania. Przy tej operacji pręt wcisnąłem na maxa do końca dolnej lagi, znów usuwając powietrze korkiem. W takim stanie nałożyłem górne lagi, podpompowałem lekko pompką, by pręt podniósł się do możliwości złapania gwintu. Następnie znów ścisnąłem amorka i korkiem usunąłem nadmiar powietrza. Moim celem było maksymalnie usunięcie powietrza przed skręceniem amortyzatora. Ok , złożone wszystko, zaczynam pompować i już widzę różnicę, amor o wiele szybciej wstaje niż wcześniej i przy 90 psi ma już 100mm. Podejrzewam, też, że może olej 15w, który wcześniej wlewałem do dolnych lag, mógł wlał się do zaworka solo air i były problemy z jego działaniem. Teraz amor postał trochę w pozycji pionowej, coś tam pokapało. Oleju teraz nie wlewałem, gąbki są solidnie nasączone.
  8. Gdzie to można kupić? Prosiłbym użytkowników Reby Solo Air 100 2014 o info jak jest u Was.
  9. Spędziłem wczoraj 3 godziny na pompowaniu, spuszczaniu, szarpaniu itp, zdjąłem też nawet dolne lagi, efektu zero. przy 100 psi efekt taki : https://www.dropbox.com/sh/5cgii07eiaineos/AACMH6Vh_JE1ouQz4OQ6sZAEa kreska z 100mm pokazuje się dopiero przy ciśnieniu rzędu 150-170 psi ważę ciut więcej niż podał Zienio, ok 84-85 kg, przy ciśnieniu 100 i ustawieniu sag 15-20% w obecnej sytuacji zostaje mi z 65mm efektywnego skoku, dramat.. takego efektu jak tutaj za nic w świecie nie mogę osiągnąć http://www.team29er.pl/images/stories/Sprzet/Testy/rs%20sid/IMGP2006.JPG Amor kupiony od Beskidka, pamiętam jak go wyjąłem z pudełka, było widać 100mm, ale możliwe, że było wtłoczone duże ciśnienie. Po zakupie zdjąłem dolne lagi, by sprawdzić kwestię nasmarowania gąbek itp, pamiętam też, że nacisnąłem też taki zaworek, który znajduje się w komorze powietrznej na dole, przy zdejmowaniu lag (oczywiście spuściłem powietrze wcześniej przy korku). Miało to jakieś znaczenie ? Co zrobić , może on ma ustawione 80 a nie 100 skoku? rozebrać komorę powietrzną i zobaczyć jak to wygląda ? Wysyłanie na gwarancję mnie przeraża...spokojnie miesiąc bez jazdy
  10. Ok dzięki za radę , zrobię testy i dam znać
  11. nic nie słychać... da się wysunąć więcej, ile trudno powiedzieć , ale 1 cm na pewno, na maxa szarpać nie chciałem, po puszczeniu podkowy samoczynnie wraca ..do tej wartości co podałem
  12. Czy w Rebie solo air 2014 100mm , długość widocznych dolnych goleni 9,2 cm , ciśnienie ok 100 Psi jest prawidłowa ? Rower normalnie stoi , na podziałce prawej lagi kreska 100mm niewidoczna .. znajomi się pytają czy przestawiałem na 80mm ?
  13. He he Bikestacja nieźle ściemnia , kasa leży już na koncie tydzień (2 kwietnia środa ) ponad 900 zł ! , w poniedziałek 7 kwietnia info, że paczka gotowa do wysyłki (myślę fajnie, nawet szybko) , nr śledzenia inpost podali , ale wbijam i nr przesyłki nieprawidłowy...i tak do dziś. Dodzwonić się to nie lada sztuka , przed chwilą otrzymałem maila, że kurier inpost od dwu dni nie przyjeżdża , ale dziś podobno ma być Zobaczymy czy nr przesyłki będzie ten sam, czy jednak inny.
  14. W tej rebie 2014 solo air o takiej http://www.kupkolo.cz/29-quot-rock-shox-reba-rl-solo-air-pushloc-tapered-15mm-osa-2014_z96018/ do odkręcenia potrzeba tylko jednego imbusa 5 lub 6 mm (nie pamiętam). Zamiast w imbusa lepiej użyć coś co nie zniszczy śruby, ja użyłem pilnika z drewnianą rączką.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...