Skocz do zawartości

KrissDeValnor

Mod Team
  • Liczba zawartości

    7 292
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana KrissDeValnor w dniu 1 Lipca 2017

Użytkownicy przyznają KrissDeValnor punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Thorgal

Ostatnie wizyty

11 923 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika KrissDeValnor

  1. Zanim poczujesz, to możesz sprawdzić w kalkulatorze gear-calculator.com Ograniczeniem jest ilość miejsca w ramie, gdzie prawdopodobnie 34 -36 to jest max.
  2. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
  3. @ACTIVIA ? No i zabierz go w teren - na maraton, czy tak po prostu, ale w teren Na asfalty amor zbędny.
  4. @michalr75 Spokojnie, opony wchodzą grube, niskie ciśnienie i ciśniesz - pewnie znajdzie się parę osób, które z ciężkimi tobołami podjeżdżały po wertepach...
  5. Temat został usunięty na prośbę autora.
  6. Może jakiś fitness - Cube Nulane SLT, albo Canyon Roadlite, tyle że napęd 1x...
  7. Mimo lekkiej awersji do graweli, zapytam : dlaczego nie on ? Będziesz bardziej pochylony niż na MTB.
  8. A łatki samoprzylepne na tym nie działają ? Pytam, bo nie miałem TPU.
  9. Nie wiem co dokładnie chce uzyskać autor, bo na razie cicho siedzi... Ja wiem, że mi prędkości nie brakuje (przedział 25 -30 km/h na kilkukilometrowych odcinkach pożarówkami, lub od biedy dojazd w teren DDR, lub ulicą) - gdybym jej szukał, to kupiłbym szosę (to mi już nie grozi). Mam blaty 32 i 36, gdzie jadąc w taki sposób używam najczęściej biegów 9 i 10 (kasety 10 -51). 12 bieg w moim przypadku jest sporadycznie wrzucany - albo na jakimś asfaltowym zjeździe (w terenie to się raczej hamuje, a nie bezmyślnie rozpędza), albo od wielkiego dzwona na płaskim w sprzyjających warunkach wiatrowych, i jak mnie wyjątkowo najdzie - jak niedawno, ale wtedy i tak w okolicach 40 km/h uznałem, że nie mam ochoty na tym jechać, bo wygodniej i sensowniej obrotowo było na 11 -tce (wyszło 37 km/h średniej na 1.3 km po wyjeździe z polnej drogi i rozpędzaniu). Ale co ja tam wiem - żółw na MTB
  10. Z napędem 2x jest jeszcze ten problem, że do nowszych i lepszych rowerów nie zostały w większości przypadków przewidziane konstrukcyjnie (być może czasem wchodzi w grę druciarstwo). Wśród nowych rowerów, wybór takiego napędu można pewnie policzyć na palcach jednej ręki.
  11. Nie ma co się bawić w klejenie, lepiej wymienić dętkę.
  12. Jeżeli MTB, to taki o bardziej komfortowej pozycji, no i możliwie lekki. Jak chcesz spróbować, to możesz wypożyczyć w Decu, i zobaczysz, czy pozycja odpowiada (seria XC, lub Explore - ten drugi teoretycznie bardziej komfortowy, ale i cięższy).
  13. @Electronite W terenie może brakować lżejszego przełożenia - zależy kto, gdzie i jak jeździ, ale w tym przypadku to pewnie i tak bez znaczenia (zgaduję asfalty i DDR). Poza tym, to przy typowym napędzie MTB (powiedzmy blat 32 z kasetą 10 -51) i przeciętnej nodze, powinien być jeszcze zapas przełożeń - bez problemu przy rozsądnej kadencji ma się te 25 -30 km/h przelotowe, i to na 3 lub 4 z mniejszych zębatek. Jeśli komuś brakuje prędkości, to albo jest mocny, albo mu się tylko tak wydaje Ewentualnie używa roweru niezgodnie z przeznaczeniem, czyli ciśnie MTB ostro po asfaltach i z górki (też asfaltowej)... Ja ostatnio poczułem, że 12 bieg (czyli u mnie 10 zębów) jest nieco za twardy na płaskim przy 40 -45 km/h, albo inaczej - przeskok z 11 biegu (12 zębów) wymaga jeszcze mocniejszego kręcenia i zwiększenia obrotów (wiadomo - nie ma nic za darmo, ale to już twarde przełożenie).
  14. A młodzież do lat 16 będzie musiała jeździć w kasku , więc część pewnie zadowolona podczas kontroli nie będzie...
  15. Temat został usunięty.Prawdopodobna przyczyna usunięcia: - Przedmiot/y, których dotyczył temat został/y sprzedane/kupione - Autor tematu poprosił o zamknięcie tematuJeżeli masz jakieś wątpliwości dotyczące usunięcia tematu, skontaktuj się z moderatorem, którego nick widnieje przy tym poście.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...