Skocz do zawartości

[9860,9g] Trek 8500 by miskov


miskov17

Rekomendowane odpowiedzi

Bar Ends: (Rogi)-

Bottle Cage: (Koszyk na bidon) X-mission Carbon, 27,8g

Brake (Front): (Hamulec przedni) Avid Juicy 5, 276,6g

Brake (Rear): (Hamulec tylny) Avid Juicy 5, 281,8g

Cables: (Pancerze i linki) BBB, 80,4g

Cassette: (Kaseta) Shimano SLX 11-28, 231,3g

Chain: (Lancuch) Campagnolo C9, 253,2g

Crankset: (Korby) Shimano SLX, 830g

-Crank Arms: (Ramiona) SLX

-Bottom Bracket: (Suport) SLX

-Outer Ring: (Blat) Truvativ 44t

-Middle Ring: (Srednia tarcza) Truvativ 32t

-Inner Ring: (Młynek) Shimano xt 22t

-Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) steel/alu

-Mick: (inne) Kontra,

Disc Rotors: (Tarcze Hamulcowe) Accent Blade 160mm + bolts, 206,8g

Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano LX FD-M571 34,9mm, 138,1g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano SLX RD-M662 GS, 252,4g

Fork: (Widelec) Manitou R7 Elite abs 80mm, 1531,4g

Frame: (Rama) Trek 8500 21.5" 08', 1735,9g

Grips: (Gripy) Ritchey WCS cut + bar plugs, 37,6g

Handlebar: (Kierownica) Amoeba Scud Carbon HB-M112 25,4/620mm 30mm rise, 189,8g

Headset: (Stery) Crank brothers Iodine C + syntace top cap + alu bolt, 77,0g

Pedals: (Pedaly) Crank Brothers Eggbeater C/Sl, 290,1g

Rim Tapes: (Opaski) Pattex power tape, 17,2g

Seat: (Siodlo) Pro Condor TA, 195,6g

Seatpost: (Sztyca) FSA SL-240, 233,2g

Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Accent, 14,1g

Shifters: (Manetki) Sram Rocket, 158,4g

Skewers: (Zaciski kol) Dartmoor Bolt-on, 67,8g

Stem: (Mostek) Smica Litepro 25,4/110mm, 107,6g

Tire (Front): (Opona przednia) Schwalbe Rocket Ron 2.1 Evo, 454,4g

Tire (Rear): (Opona tylna) Geax Saguaro 2.0, 527,6g/Continental Race King 2.2 Protection, 549,5g

Tubes: (Detki) Mleczko, 2x60g + wentylki, 133g

Wheel Front: (Kolo przednie) 685g

-Hub: (Piasta) Novatec D711

-Rim: (Obrecz) ZTR Olympic white

-Spokes: (Szprychy) Sapim Laser

-Nipples: (Nyple) Dartmoor

Wheel Rear: (Kolo tylne) 873,3g

-Hub: (Piasta) Novatec D712

-Rim: (Obrecz) ZTR Olympic white

-Spokes: (Szprychy) Cn-spoke 2.0-1.8

-Nipples: (Nyple) Dartmoor

Misc: Adapter IS 35,4g

 

Total: 9942,8g

 

Wszystkie części przełożone są ze Scale'a, jedyna wymuszona zmiana to stery. Ich konstrukcja jest świetna, jesli łożyska (niewymienne) nie posypią się po roku, produkt będzie godny polecenia (100zł/66.5g/20mm wysokości).

Odnośnie wrażeń z jazdy za dużo nie powiem, na razie zrobiłem 10km bo pogoda się skopała. Pozycja jest nieco inna, spora większa część ciężaru ciał spoczywa na rękach, zobaczymy jak to dalej będzie.

 

Foto na wadze: https://picasaweb.google.com/112105311308715690050/NaWadze01

Foto roweru:

 

treek%252520%2525284%252529.JPG

 

treek%252520%2525288%252529.JPG

 

treek%252520%2525286%252529.JPG

 

treek%252520%2525281%252529.JPG

 

treek%252520%2525283%252529.JPG

 

treek%252520%2525285%252529.JPG

 

treek%252520%2525287%252529.JPG

 

treek%252520%2525282%252529.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bolt-ony znikną zapewne wkrótce :) coś o tym wiem hehehhe co do wyglądu to kolega już zna moje zdanie ale powtórzę i tu : Trek o wiele ładniejszy od Scale

co do wagi części wypowiadać się nie będę bo wiem do czego ten rower służy, a w owej służbie lekkiego życia nie ma :) kolorystyka udana no i bardzo light`owy zacisk Accent`a :)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marcinusz, R7 niestety nie ma wewn. regulowanego skoku. Gdyby było inaczej, już od dawna jeździłbym na 100mm :)

 

@durnykot, pancerze są założone "byle by były", dzisiaj jadę kupić nowy komplet także piękne zakończenia linek znikną :)

 

Dzięki wszystkim za uwagi i komentarze, w niedzielę pierwszy sprawdzian w Boszkowie, zobaczymy jak się nowa maszyna sprawdzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dawno nie pisałem, a tym czasem w rowerze zaszło parę zmian:

 

 

Disc Rotors: (Tarcze Hamulcowe) Accent Blade 160mm + bolts, 206,8g -> Avid XX 160mm + bolts, 221,3g

Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano SLX RD-M662 GS, 252,4g -> Sram X9 SGS, 209,7

Handlebar: (Kierownica) Amoeba Scud Carbon HB-M112 25,4/620mm 30mm rise, 189,8g -> Salsa Pro Moto flat 11* 25,4x620mm, 185,6g

Seat: (Siodlo) Pro Condor TA, 195,6g -> Selle Italia SLR TT 146,5g

Shifters: (Manetki) Sram Rocket, 158,4g -> Sram X0 (gumy z Rocket'ów), 158g

 

 

Total: 9860,9g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...