Skocz do zawartości

[rower] Sqadak do maratonów, 4000zł


theli

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Przymierzam się do złożenia sprzętu pod starty w maratonach + trochę jazdy w łatwym terenie pogórza. Rocznie przejeżdżam ok. 5tys km, potrafię popsuć nie lubię naprawiać :thumbsup: Nie znam się też na osprzęcie zbytnio. Dotychczas ujeżdżałem crossowy rower z ramą 21" i na pełnym osprzęcie XT - na maratony nadaje się jednak średnio. Moja waga: 78-80kg, wzrost 181cm.

Rama: mam zakusy na karbon - czy w tej cenie da się złożyć przyzwoity sprzęt na karbonie? W razie konieczności wyskrobię trochę więcej kasy (ale czy warto?). Amor: myślałem o skoku 80-100mm - teren po którym jeżdżę nie jest wymagający. Będę wdzięczny za podpowiedzi.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 4 koła może to nie jest, bo około 5... Ale w miarę przyzwoity by był ;) Na karbonie nic w tej cenie nie złożysz, no chyba że sama rama Ci wystarczy :thumbsup:

Rama Poison Zyankali/E605

Amortyzator Rock Shox Reba Race

Przerzutka przód Shimano XT FD-M770

Przerzutka tył Shimano XT RD-M772

Korba Shimano SLX FC-M660

Manetki Shimano XT SL-M770

Kaseta Shimano XT CS-M770 11-32

Łańcuch Shimano XTR

Pedały Shimano XT

Opona przód Schwalbe Rocket Ron EVO 2.1

Opona tył Schwalbe Rocket Ron EVO 2.1

Dętki Maxxis Ultralight

Obręcz przód Mavic XC 717 disc

Obręcz tył Mavic XC 717 disc

Szprychy DT Competition x64

Nyple DT mosiężne x64

Piasta przód DT 370 disc

Piasta tył DT 370 disc

Hamulec przód Avid Juicy 5 160mm

Hamulec tył Avid Juicy 5 160mm

Mostek PRO Plt 90mm 31,8mm +/-6stopni

Kierownica PRO Koryak prosta

Chwyty kierownicy Accent Lite

Stery Accent Airplane

Zacisk sztycy Accent Light 31,6

Sztyca PRO Plt 270mm

Siodełko San Marco Blaze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach