adriansocho Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Kiedyś głośno było o nowym standardzie rury sterowej - 1,5 cala. Zaczęły wtedy wychodzić widelce jednopółkowe o skoku >130mm. Jakoś jednak nie chwyciło - trudno kupić taką ramę i widelec. Natomiast ilość widelców jednopółkowych ze sterówką 1 1/8 znacząco wzrosła, i to wśród tańszych firm (Suntour FR20 150mm) jak i tych z czołówki. Jak widzicie sprawę, i czy widelce jednopółkowe o skoku >130mm uznajecie za bezpieczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Widelce jednopułkowe 180mm uznajemy za bezpieczne ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rastatajm Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Raczej nie trudno kupić - wiele firm ma teraz ramy z 1.5, a także niektóre amortyzatory można dostać w obu standardach... Co do pytania, odp.: jak najbardziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 6 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Widelce jednopułkowe 180mm uznajemy za bezpieczne ;] ale z jaką główką? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Xanagaz Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Na dobrą sprawę z każdą (1 1/8", 1.5", Tapered 1 1/8 - 1.5"). W takich wariantach jest oferowany Totem od RSa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 6 Października 2009 Udostępnij Napisano 6 Października 2009 Właściwie nie wiem czego dotyczy pytanie, główka sterowa 1.5"/1.125" to zapewne przyszłość (tak jak zwiększenie ilości widelców z taką sterówką), jednak jeszcze długo będą dostępne widelce z rurą sterową 1.125" o skoku > 130 mm, jakoś nie słychać o ich pękaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Właściwie nie wiem czego dotyczy pytanie, główka sterowa 1.5"/1.125" to zapewne przyszłość To jest ta główka co Gary wprowadził w Roscoe? Mogłoby to wejść bo wydaje mi się, że producenci mogliby produkować stery 1,5" z dołączonym odpowiednim małym adapterkiem pozwalającym stosować one stery do widelców z rurą 1,5" jak i 1,5/1.125". I do tego pasowałyby zwykłe mostki Ahead. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dobry Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 adriansocho, oczywiście takie rozwiązania istnieją. Szczerze powiedziawszy dużo producentów wprowadza sterówkę 1.125 - 1.5 w swoich fullach na 2010 rok. Mówię o fullach enduro/AM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 9 Października 2009 Udostępnij Napisano 9 Października 2009 Mogłoby to wejść bo wydaje mi się, że producenci mogliby produkować stery 1,5" z dołączonym odpowiednim małym adapterkiem Takie stery są do nabycia, więc nie wiem w czym problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adriansocho Napisano 12 Października 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Października 2009 Takie stery są do nabycia, więc nie wiem w czym problem Ha czyli wszystko już jest... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kipps Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 Czy da radę założyć jakąś przejściówkę (tuleję redukcyjną) na główkę ramy 1.5 cala na 1 i 1/8 cala by móc założyć standardowy widelec? Czy potrzeba wtedy jakiś specjalnych sterów czy będą pasowały zwykłe 1 i 1/8 cala? Czy założenie tulei redukcyjnej nie skróci żywotności główki ramy, łożysk sterów czy widelca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rzadzu Napisano 27 Października 2009 Udostępnij Napisano 27 Października 2009 Z tego co się orientuję, są stery z redukcją 1,5"->1 1/8". Same redukcje też: http://www.rowerowy.com/czesci/stery/radukcja_shaman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.