Skocz do zawartości

[Koszulka/Spodenki] Jakie polecacie na sam początek?

olecki

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Od tego roku poważnie zabrałem się za rowerem. Jestem w trakcie kupowania a raczej poszukiwania jakiejś koszulki i spodenek rowerowych. Lycra i te sprawy ( nie musi być ale miło by było :) ) Jako że jestem początkującym to nie musi być to dobre.....generalnie zależy mi na cenie, aby zmieścić się w 100zł. Co polecacie?

I co sądzicie o tym

79435028.png

Napisano

Dzięki ;] Do GoSport jadę dzisiaj więc rozejrzę się dokładnie, a jak nic ciekawego nie znajdę do zobaczę co mają w Decathlonie. Ciekawe ciuszki są też na allegro, ale znając moje szczęście nie trafie z rozmiarem, więc nawet nie ryzykuje :P

No i kupiłem dokładnie te, co w katalogu z pierwszego posta. Przetestowałem, bunkrów nie ma, ale jak na te cene to bardzo fajne :)

Napisano

Membranko, moim zdaniem na allegro mozesz kupic produkt ktory juz znasz. Jest duzo sklepow sportowych ( Intersport, Go Sport, Decathlon etc. ) w ktorych masz mozliwosc sprawdzenia odrazu danego produktu jak go przymierzyc, obejrzec na zywo no i co najwazniejsze na poczatek wcale nie sa takie drogie te ubranka. Ale jak zamierzasz wkrecic sie mocniej w rowerek to polecam sklep internetowy bikeman www.bikeman.pl sam korzystam z tamtego sklepu i naprawde maja swietny sprzet. Moze cena przerazaic ale sprzet do ceny jest fair. Pozdrawiam

Napisano

Na początek polecam ciuchy ze sklepów typu GoSport itp, po przystępnym cenach. Wiem bo pare dni temu sam się przekonałem :)

Napisano

a co powiecie o ciuszkasz www.danielo.pl jestem ciekawa jakiej jakości są. Bo też się przymierzam do kupna koszulki i spodenek ale jestem bardzo niezdecydowana :)

• 4 tygodnie później...
Napisano

Na początek polecam jakieś niedrogie ubrania, bez super markowych szaleństw. Dokładnie tak jak piszą poprzednicy poszukać w GoSport czy Decathlon a jeśli internet to firma STOOR ma bardzo fajne, niedrogie ubrania na rower !

Napisano
witam