Skocz do zawartości

[10319g] Merida HFS-3000 by Kuku


Kuku

Rekomendowane odpowiedzi

fajny sprzęt. Zrezygnowałbym z monitorkow w manetkach, całkiem spory zysk wagowy :D

przerzutka przód , stery, mostek to takie klocki trochę;) o pedałach to już nawet nie mowie, ze 100g do urwania;)

 

Nokony fajnie sie prezentuja;) :icon_wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

mostek pójdzie do odstrzału, jak dostanę większy zastrzyk gotówki, na razie dobrze wygląda :P

stery i przerzutka tak samo ^_^

 

doszły nowe części, więc waga i rozpiska trochę się zmienią ;)

Rocket Rony - typowo wyścigowe opony, siodełko zmieniłem ze względu na komfort, foty będą po powrocie z Murowanej :)

 

Brake (hamulec przód i tył) - Shimano XTR BR-M975 232g przód + 251g tył, tarcze:

Shimano XTR Centerlock: 125g , Shimano XTR Centerlock 132g - 736g

Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce

Cables (linki i pancerze) Nokon 69g

Casette (kaseta) - Shimano XT M760 11-32 - 259g

Chain (łańcuch) Wipperman Connex 904 - 302g

Crankset (korba + suport) - Truvativ Stylo 3.3 - 786g+119g

Derlr Front (przerzutka przód) - Deore XT - 178g

Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XTR krótki wózek - 195g

Fork (amortyzator) - Rock Shox Reba SL - 1682g z manetką

Frame + Headset (rama + stery) - Merida HFS 3000-D 1583g rama + stery 120g - 1703g

Grips (chwyty) - Setlaz - 46g

Handlebar (kierownica) - Truvativ Team 31,8 580mm - 151

Pedals (pedały) - Deore XT PD-M540 - 358

Seat Binder (zacisk sztycy) - Merida - 57g

Seat (siodło) - Selle Italia SLR XP red - 179g

Seatpost (sztyca) - Pro Bart Brentjens 410mm - 262g

Shifters (manetki) - Deore XT ? 249g, bez jednego monitorka

Skewers (zaciski piast) Accent Carbon Series 78g

Stem (mostek) - Truvativ Team wet 110mm - 155g

Tire Front (opona przód) - Schwalbe Rocket Ron 2.1 EVO 403g

Tire Rear (opona tył) Schwalbe Rocket Ron 2.1 EVO 405g

Tubes (dętki) ? Maxxis Ultralight 2x128g

Wheelset Rear (koło tył) DT Swiss 240s 28h, DT Swiss 4.2d, DT Swiss Competition, alu nyple -844g

Wheelset Front (koło przód) Shimano XTR Centerlock, Mavic XC717 disc, DT Swiss Competition, nyple stalowe - 792g

Całość: 10264g :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Brake (hamulec przód i tył) - Shimano XTR BR-M975 232g przód + 251g tył, tarcze:

Shimano XTR Centerlock: 125g , Shimano XTR Centerlock 132g - 736g

Brake Levers (klamki) - wliczone w hamulce

Cables (linki i pancerze) Nokon 69g

Casette (kaseta) - Shimano XT M760 11-32 - 259g

Chain (łańcuch) Shimano XTR 283g

Crankset (korba + suport) - Shimano XT 175mm FC-M770 544g zębatki+pająk, 87g łożyska i 225g lewe ramię = 856g

Derlr Front (przerzutka przód) - Shimano XTR 960 34.9mm Top Swing 131g

Derlr Rear (przerzutka tył) - Shimano XTR krótki wózek - 195g

Fork (amortyzator) - Rock Shox Reba SL - 1682g z manetką

Frame + Headset (rama + stery) - Merida HFS 3000-D 1583g rama + stery 120g - 1703g

Grips (chwyty) - Setlaz - 46g

Handlebar (kierownica) - Truvativ Team 31,8 580mm - 151

Pedals (pedały) - Exustar PM-25 274g

Seat Binder (zacisk sztycy) - Merida - 57g

Seat (siodło) - Selle Italia SLR XP red - 179g

Seatpost (sztyca) - Pro Bart Brentjens 410mm - 262g

Shifters (manetki) - Deore XT ? 249g, bez jednego monitorka

Skewers (zaciski piast) Accent Carbon Series/Mavic 96g

Stem (mostek) - Truvativ Team wet 110mm - 155g

Tire Front (opona przód) - IRC Mythos XC II Front 519g

Tire Rear (opona tył) IRC Mythos XC II Rear 1.95 525g

Tubes (dętki) ? Maxxis Ultralight 2x128g

Wheelset Rear (koło tył) DT Swiss 240s 28h, DT Swiss 4.2d, DT Swiss Competition, alu nyple -844g

Wheelset Front (koło przód) Shimano XTR Centerlock, Mavic XC717 disc, DT Swiss Competition, nyple stalowe - 792g

 

Waga całkowita: 10319g

 

Rocket Rony wywalone ze względu na to, że nie nadają się w żaden konkretny teren, o czym dobitnie przekonałem się w Głuszycy, udało się dosyć okazyjnie nabyć Mythosy, które oprócz grzęźnięcia w piachu sprawują się znakomicie.

Zacisk Accenta carbon front pękł przy dokręcaniu, więc musiałem Mavica zamontować, tył też pójdzie w odstawkę, przydałyby się jakieś czerwone, ładne zaciski, ale nie za 180zł, jak KCNC...

Łańcuch Wippermana też wywaliłem, po tym jak pękł na maratonie i się jakoś wygiął w dodatku...

Dzisiaj doszła nowa korba XT, jutro przejdzie pierwzy porządny test :wacko:

 

Ogólnie na razie zbyt dużych zmian nie przewiduje, pewnie w przyszłym roku przejdę na NoTubes, bo chciałbym wystartować w MTB Trophy.

Sprzęt mnie nie zawodzi, dostaje w kość w górach solidnie, co ważne koła przy stosunkowo delikatnych obręczach wytrzymują baaardzo dużo, nie były jeszcze ani razu centrowane od początku sezonu :P

 

Zdjęcia będą prawdopodobnie po niedzieli, gdyż szykuję się tradycyjny, weekendowy wypad w góry, więc okazja idealna, a nie jakieś zdjęciu na ponurym tle :huh:

Edytowane przez Kuku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...