Skocz do zawartości

[rower] kross a6


olek123

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

screenhunter01feb071330ly1.th.jpg

 

Nie pominąlem czegos, nie zanizylem? bo troche malo wyszlo jak na zmienione siodelko i sztyce.

Mam jeszcze pytanie gdzie maja duze i na tyle dokladne wagi zebym mogl zwazyc caly rower ??

Napisano

Na pierwszy rzut oka:

 

dętki - jak nielightowane, wychodzą ok. 400-430g/2 sztuki (tyle ważą popularne Continentale),

kaseta - PG-950 11-32 to ok. 380g. Swoją drogą PG-850 w tej samej konfiguracji to prawie 100g mniej, a 11-28 prawie 150... to po co lighterzy wsadzają do roweru 9 koronek? Myślalem, że różnicy będzie max. 50g, ale nie aż tyle! :P

stery - coś mało tych VP. To waga z gwiazdką wbitą w amorka i kapslem czy bez???

kierownica - obstawiałbym raczej w kierunku 170-180g, zwłaszcza że to 31,8, ale nie wiem jaki jest real.

sztyca - też nie za mało o parenaście gramów? Ale tu przyznam że pytam "bez uzasadnienia"? :D

 

Na razie tyle. Jeżeli jakieś wagi są niedokładne o 10 czy 15g, to tego już sam nie wyłapię.

 

PS. A Tora jest ponoć do XC... szkoda tylko, że waży niewiele mniej niż nowe Duro 130mm (real ok. 2250-2300 g), które i tak do najlżejszych nie należy.

Napisano

wiec tak:

 

-detki z krossa a6 kendy waza 400g a nie 300g

-kaseta 450g to chyba pomylka :) az nie chce mi sie wierzyc

 

ps; zmien te kola bo one zamiast sie krecic, to hamuja

Napisano
co do wagi to polecam PP. Powiedz czy możesz go zważyć bo sprzedajesz go i kupujący chce znać wagę

Na poczcie ostatnio jak paczke wysylalem to mieli mala wage (1x1m). Moze skup zlomu?

 

ps; zmien te kola bo one zamiast sie krecic, to hamuja

W jakim sensie hamuja? za ciezkie czy piasty sie slabo kreca? Jak dla mnie kreca sie bdb ale mam porownanie z altusem (okolo 50 tys) i acera (16 tys) :). Dobre kola to juz wiekszy wydatek dlatego na razie nie wymieniam.

 

Zrobilem pare poprawek:

screenhunter01feb071757oj0.th.jpg

 

Mam pytanie co do koszyczkow czy te sa w miare lekkie http://www.allegro.pl/item302797456_nowe_k...e_rowerowy.html ??

Moze sa jakies inne lzejsze, w cenie 50 zl za 2?

Napisano

Pewnie, że są. W Decathlonie można dostać Zefala za dychę sztuka (albo i mniej) - waga 37 g, wg różnych źródeł (kilka razy widziałam w necie na wadze). Sama taki miałam (mam nadal, ale już nie używam) i złego słowa nie powiem.

Nawet kolor możesz sobie wybrać :) - kiedy ostatnio wizytowałam Decathlon, mieli tego całe sterty w kilku różnych barwach.

Pozdrówko optymalizujące :)

Napisano
Nie pominąlem czegos, nie zanizylem? bo troche malo wyszlo

czy ja wiem czy tak mało :)

ps. te koła SĄ do dupy...

polecam nowe crossride'y na 2008... poezja

Napisano

I co on zyska na tych Crossride'ach? Np. jak tu: http://www.allegro.pl/item309120107_nowe_k...008_585pln.html

150g i świadomość, że jeździ na Mavicach? Bo CL i tak mu się nie przyda, skoro ma V-ki.

 

Za 600PLN można złożyć zestaw typu: jeśli nie boisz się kulek i konusów, piasty XT http://www.allegro.pl/item306537130_nowe_p...umrowerowe.html 635g (230PLN z przesyłką) + obręcze XM317 http://www.allegro.pl/item306352245_dobra_...umrowerowe.html 2x 440g (200PLN z przesyłką) + zostaje jeszcze 170PLN na szprychy!!! A waga piast i obręczy 1515g. Mavic w sumie = 1950g.

Czyli spokojnie można dać DT Revolution na przód z alu nyplami, a na tył np. kombinację Revo (lewa strona) i Competition (prawa). Z zaplotem wyjdzie plusminus na jedno. A wagowo... <_<

 

No chyba, że mówimy o kimś kto waży 90kg i uprawia na tym enduro, to wtedy owszem, Crossride'y będą sztywniejsze i tu jest ich plus B)

 

PS. Na amorku można zgubić lekko licząc pół kilo. A ciężej licząc, jeszcze ze 100 więcej. :wacko:

Napisano
....

No chyba, że mówimy o kimś kto waży 90kg i uprawia na tym enduro, to wtedy owszem, Crossmaxy będą sztywniejsze i tu jest ich plus :)

...

 

jakie Crossmaxy ???????

jak już to CrossRIDE !!

Napisano

Znów mea culpa... :) to są skutki siedzenia przed kompem o niezdrowych porach B)

 

Powinno być CrossRIDE jak zauważył lukashs i to do tych właśnie kół (link się zgadza) robiłem porównanie!

 

Admini - pomożecie i zmienicie co trza...? :)

Napisano

ale ja mówiłem o nowych crossride'ach na 2008 rok TYLKO POD Vki... taki model też ma wyjść i będzie dużo lżejszy :blink: jak odchudzą piasty o te mocowania do tarcz, przód 22 tył 24 szprychy... już się na to czaje:D

Napisano

Ecia - THANX :D

 

Rmk90 - co prawda nie zakładam się, czy to właśnie te, bo na Harfie ich nie znalazłem, ale to Crossride tylko pod V-ki: http://www.allegro.pl/item306889007_kola_m...de_ub_nowe.html - lepiej niż pod tarcze/V, lepiej niż załączone w projekcie Deore505, ale i tak średnio na jeża: przód 805g, tył 945 g.

 

PS. Robi się lekki OT, więc wracając do samego A6 :D - jeśli ktoś chce się bawić w tanie duperelki, to faktycznie np. koszyk. A jak poważniej, to choćby przerzutka tył i korby (ale to jak się zajedzie) na okolice XT, no i ta nieszczęsna Tora, choćby na Rebę po promocji...

  • 2 miesiące temu...
Napisano

Tylko trzeba wspomnieć, że słabo trzymają powietrze, zwłaszcza przy wentylu presta, przynajmniej u mnie tak jest. Pompowanie kół raz na tydzień obowiązkowe.

Napisano

To najwyraźniej mam jakieś felerne... Ale żeby obie tak samo słabo trzymały?

 

Poza tym dwie osoby mi się osobiście na nie również uskarżały...

 

Dodam, że nie wiem, czy to wina wentyla, czy może samej gumy, po prostu słabiej trzymają niż np Panaracer z wentylem presta.

 

A ! I nie mówię, że po tygodniu powietrze schodzi do zera, ale jest go zauważalnie mniej i trzeba dopompować, bo inaczej snake z tyłu gwarantowany...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...