wookie Napisano 23 Czerwca 2007 Napisano 23 Czerwca 2007 W temacie bede opisywal kolejny etapy tuningowani hampli Formula Oro K24 moze komus sie przyda badz sam tez wpadnie na jakis tuning lekki swoich czesci. Pierwszy etap rozebranie na czynniki pierwsze , czyszczenie polaczen tzn resztek pod odlewie i zgrzewaniu zapewne i szykowanie do malowania.
wookie Napisano 23 Czerwca 2007 Autor Napisano 23 Czerwca 2007 Musialem gdzies schowac te srubki i duperele bo cala masa tego ;]
wookie Napisano 26 Sierpnia 2007 Autor Napisano 26 Sierpnia 2007 Maly upik fotka zaciskow Jutro bedzie final odbiore srubki i calosc zloze do kupy :]
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 To chyba nie są aluminiowe śruby, prawda ?
wookie Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Napisano 27 Sierpnia 2007 Sa aluminiowe , dla upartego jeszcze mozna w jakims kolorze koszulek termokurczliwa na przewody ale kijowe kolorki sa.
Lobster Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 Jakiego lakieru użyłeś i jak malowałeś ? Sprayem poprostu ? Jak tak to napisz jakim dokładnie . Efekt naprawdę super
wookie Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Napisano 27 Sierpnia 2007 Malowalem w sumie 3 krotnie w sensie to jest 3 raz i nabralem doswiadczenia ;] , farba akrylowa na to lakier akryloway , spray , trzeba wczesniej wszystko ladnie zabezpieczyc. Taka wartstwa jst stosunkowo bdb odporna na dot ( sama akrylowa na ktory juz nie kladzie sie lakiery nie jest ! ) to dosc wazne bo czasem dochodzi do kontaktu z farba i sie zmywa m.in.
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 Powiem tyle: Ja bym tych alu śrub tam nie montował. Domyśl się dlaczego
wookie Napisano 27 Sierpnia 2007 Autor Napisano 27 Sierpnia 2007 Domyslalem sie i nie wiem czemu - znam nie jedna osobe jezdzac z alu srubami , tam nie ma az tak duzych naprezen , oczywiscie co sezon dobrze takie srubki wymienic poza tym nic nie powinno sie stac.
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 Na light-biku był ten temat poruszany i większość jest na nie
TomekW Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 Tez chcialbym wiedziec dlaczego . Moze ktos przytoczy argumenty , bo ja LB nie czytam i nie wiem
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 tam nie ma az tak duzych naprezen Oczywiście, że są. A powód taki sam jak w przypadku montowania tych śrub w mostku - czyli ich bardzo słaba wytrzymałość
johny89 Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 http://www.allegro.pl/item230606533_tuned_...247g_260g_.html
bodziekk Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 tam nie ma az tak duzych naprezen Gdyby nie było, to dla oszczędności można by zastosować stalowe śruby o mniejszej średnicy. A jednak producenci tego nie robią. Aluminium ma kilkukrotnie mniejszą od stali wytrzymałość na rozciąganie.
Misiek^^ Napisano 27 Sierpnia 2007 Napisano 27 Sierpnia 2007 Do tego przy zacisku temperatury są bardzo wysokie...
wookie Napisano 28 Sierpnia 2007 Autor Napisano 28 Sierpnia 2007 Czego temperatury ? Skad ten argument ? Producent moglby wiele ale tego nie robi , po co ? Dla oplacalnosci i swojego swietego spokoju po czesci dluga historia. Panowie nie robmy kolejne dyskusji o srubach alu ;] , komus sie nie podoba w sensie nowego wlasciciela wymieni sobie , jak juz pisalem zdania sa podzielone, nie wszedzie srbki alu daja rade , jakos przy hamplach do tej pory malo slyszalem skarzacych sie osob , mostek to inna bajka.
Lobster Napisano 28 Sierpnia 2007 Napisano 28 Sierpnia 2007 jakos przy hamplach do tej pory malo slyszalem skarzacych sie osob , mostek to inna bajka. Wg mnie na śruby łączące zacisk w całość działają DUŻO większe siły niż na śruby przy mostku (przynajmniej te od strony sterówki)... Inna sprawa że kierunek działania siły przy hamplu jest wzdłóż śruby, natomiast przy mostku zmienia się w zależności od tego co robimy z kierownicą. Tak więc faktycznie, siła działająca na śrubę w heblu rozkłada się dużo korzystniej...
bodziekk Napisano 28 Sierpnia 2007 Napisano 28 Sierpnia 2007 Przy mostku kierunek siły działającej na śrubę także jest wzdłuż jej osi. Każda śruba zwykła pracuje na rozciąganie.
Lobster Napisano 29 Sierpnia 2007 Napisano 29 Sierpnia 2007 Hmm, no wydaje mi się że np u mnie przy mocowaniu kierownicy na śruby mogą też działać inne siły, bo ponieważ są one w liczbie 4, a ta część która trzyma kierownicę nie pryzlega bezpośrednio do mostka. A jeżli kierownica chce się przesunać, to wydaje mi się, że oprocz tego ze działa siła rozciągająca na srube, to jeszcze ten eplement przytrzymujący kiere wywiera nacisk w poprzek. Ale z drugiej strony może być też tak że jest tylko siła starająca się odepchać jedną część mostka od drugiej, sam już nie wiem W sumie bodziekk chyba masz rację
darmach Napisano 29 Sierpnia 2007 Napisano 29 Sierpnia 2007 Aleście zrobili chopakowi temat o wyższości jedynych słusznych śrub ; ) A tuning hampla - kawał ładnej roboty Nie podoba mi sie kompletnie xD ale fakt faktem kawał dobrej roboty moze to przez to ze nie lubie połączenia niebieskiego z zielonym ; )
wookie Napisano 29 Sierpnia 2007 Autor Napisano 29 Sierpnia 2007 Ladniej wygladal by taki oczo######ny zielony , taki kupilem m5 i troche zdziwony jestem kolorem tych m6 no ale coz ;] , na zywo w slocu wygladaja swietnie , ciezko wybierac w kolorach srubek malo ich , czerwonego nie lubie , niebieskie bez sensu , zlote lipnie , czarne do kitu zostaly zielone
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.