Skocz do zawartości

Misiek^^

Elita
  • Liczba zawartości

    661
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://53x11.pl

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał

Ostatnie wizyty

5 826 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Misiek^^

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Automat Rzadka
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

13

Reputacja

  1. Cześć! Mamy jeszcze kilka miejsc na majówkę w Lecco, nad jeziorem Como. Jest to miejsce, gdzie mieszkałem ponad dwa lata i które znam na wskroś. Pokażę Wam większość legendarnych kolarskich miejscówek w tym m.in. Madonna del Ghisallo czy Muro di Sormano. Przejazd na miejsce busem lub przelot samolotem + transfer z lotniska. Mieszkamy nad samym jeziorem. Termin 28.04 – 06.05.2018 Koszt wyjazdu to 420euro. Wszystkie szczegóły: http://michalmaslowski.pl/como/ Zapraszam do kontaktu: 509 672 080 lub przez formularz na stronie http://michalmaslowski.pl/como/
  2. Misiek^^

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    Zależy wszystko od długości wózka/rozpiętości kasety. Jak założysz kasetę szosową lub jak zmienisz wózek na dłuższy to pośmiga.
  3. Ja też koła zostawiałem na koniec, ale jak już kupiłem to stwierdziłem, że odwlekanie było mega błędem. Po zmianie kół poczujesz ogromną różnicę w jeździe - przyspieszaniu i panowania nad rowerem.
  4. Bardzo ładna maszyna Ci wychodzi. Siodełko zrobione dość estetycznie (małych wycieków pod taśmę nie udało się uniknąć jak widzę). Sam malowałeś? Jaka technika? W moich oczach mostek powinien być jednak czarny. A kiedy jakieś porządne koła?
  5. Misiek^^

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    Póki co, podkreślam, póki co - to no offence się nie sprawdza bo pomimo tarcz mam lżej :] Poza tym wybór hamulców to sprawa indywidualna i nikt nikogo zmuszał nie będzie. Równie dobrze mogłem założyć V i byłoby sporo lżej ale co z tego skoro hamowanie by było gorsze? To jest sprawa podobna do opon - ile ludzi tyle zdań. Moim zdaniem nie powinno się rozgraniczać V i D.
  6. Misiek^^

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    R3 Ty i tak masz 100g do przodu na ramie więc się nie liczysz Wax, czekam aż założysz tarcze
  7. Misiek^^

    [8828g] Giant XtC by Wax'

    póki co i tak obaj jesteście zjedzeni
  8. Misiek^^

    [9342g] Giant XtC 08

    Stary jak stary, 2008r ;] po prostu ciut wiotki jest, specjalnie mi to nie przeszkadza bo lekki jestem dlatego to raczej są myśli o wymianie niż konkretne działania. Mi się akurat mój sidzik wizualnie bardzo podoba a no i tutaj nowsze foto mam: http://st2.static.bikestats.pl/m/b3329-u386_orig.jpg
  9. Misiek^^

    [9342g] Giant XtC 08

    Ekipa teraz w Łodzi mieszka tzn ja A cranki hmm prawdopodobnie to wina bloków, ale same sie wypinały i prawie wcale nie trzymały stopy - z 4mm luzu góra-dół. Nadawało się to tylko do jazdy po szosie i i tak nie dało się mocniej pociągnąć. Stwierdziłem, po 2 serwisach cranków, że chce mieć pedały bezobsługowe - stąd xtry Teraz się zastanawiam czy nie zmienić Sida na jakiegoś F80RLC albo tego nowego Sida chociaż w sumie ten sid to mi się nie podoba... Więc pewnie nad Foxem się będę zastanawiał W sumie hamulce też bym zmienił, ale jakoś nie mam pomysłu na nie... Na pewno moim 7 przyda się porządny serwis z czyszczeniem tłoczków bo jest tam troche syfu i klocki nie odchodzą do końca...
  10. Misiek^^

    [9342g] Giant XtC 08

    Po rocznej przerwie w jeżdżeniu i upgrade'owaniu roweru przyszedł czas dociążyć rower Pedały: zmiana na XTR 324g (+60g), Koszyk na Carbon 22g (-6g)
  11. Misiek^^

    [9342g] Giant XtC 08

    Od czasów Meridy się tyyyyyyyyyyyyle zmieniło To jest moja bodajże 4 rama po niej i 2 XtC. Rebę mam dalej i nie mam zamiaru sie jej pozbywać Macki wyrwałem u źródła Właśnie są u Maćka w warsztacie na wymianie łożysk. A Speedkingi to raczej kiepska guma, choć lekka - stąd się w projekcie pojawiła Na wyścigi mam całą gamę Geaxów. Dzięki za komentarze
  12. Przedstawiam mój rower, który został złożony w sumie już jakieś pół roku temu i raczej nie czekają go w tym roku większe zmiany Miałem w sumie go nie wrzucać, ale jak wszyscy XtC pokazują, to ja też Jest to rozwinięcie TEGO projektu. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) - FSA - 4g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - Zefal - 28g Brakes (Front&Rear): (Hamulec przedni i tylny) - Avid Juicy 7 - 666g Brake Rotors: (Tarcze hamulckowe) - Dartmoor Nano 160mm - 165g Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) - incl. Cables: (Pancerze i linki) - Alligator I-Link - 45g Cassette: (Kaseta) - Shimano XT CS-M770 11-32 - 254g Chain: (Lancuch) - Shimano XTR CN-7701 - 270g Crankset: (Korby) - Shimano XT w/alu chainring bolts - 861 -Crank Arms: (Ramiona) - Shimano XT - incl. -Bottom Bracket: (Suport) - Shimano XT - incl. -Outer Ring: (Blat) - Truvativ - incl. -Middle Ring: (Srednia tarcza) - Shimano XT - incl. -Inner Ring: (Mala tarcza) - FSA - incl. -Crank Bolts: (Sruby mocujace tarcze) - A2Z - incl. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) - Shimano XTR FD-M952 tuned by Marqez - 101g Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) - Shimano XTR RD-M960 - 204g Fork: (Widelec) - RockShox Sid Team 07 w/poplock + alligator & starnut - 1392g Frame: (Rama) - Giant XtC 2008 w/alu bolts & headset cups - 1578g Grips: (Gripy) - Boplight - 36g Handlebar: (Kierownica) - Ritchey WCS Carbon Flat Bar 580mm - 134g Headset: (Stery) - Cane Creek - 76g Pedals: (Pedaly) - Crank Bros Eggbeater SL - 264g Seat: (Siodlo) - Selle Italia SLR TT - 141g Seatpost: (Sztyca) - Thomson Masterpiece - 190g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) - Giant - 28g Shifters: (Manetki) - Shimano XTR SL-M970 w/alu bolts - 212g Skewers: (Zaciski kol) - Bolt-on - 66g Spacers: (Podkladki pod mostek) - Giant Carbon 20mm - 8g Starnut: (Gwiazdka) - incl. Stem: (Mostek) - Ritchey WCS 4-Axis 110mm w/custom steel bolts - 125g Tire (Front): (Opona przednia) - Continental Speedking Supersonic 26x2.1 used - 396g Tire (Rear): (Opona tylna) - Continental Speedking Supersonic 26x2.1 used - 399g Top Cap: (Top cap) - Soul-Kozak - 4g Tubes: (Detki) - Maxxis FlyWeight - 187g Wheel Front: (Kolo przednie) - 692g -Hub: (Piasta) - Mack Disc Gold -Rim: (Obrecz) - Mavic XC717d -Spokes: (Szprychy) - 32x DT Revo -Nipples: (Nyple) - Pillar Gold -Rim tape: (Opaska) - Schwalbe Wheel Rear: (Kolo tylne) - 816g -Hub: (Piasta) - Mack Gold -Rim: (Obrecz) - Mavic XC717d -Spokes: (Szprychy) - 32x DT Revo -Nipples: (Nyple) - Pillar Gold -Rim tape: (Opaska) - Schwalbe Suma: 9342g Foto tylko jedno, na innych oponach: http://portal.bikefoto.pl/foto_big/33301.jpg W sumie jest parę rzeczy, na których łatwo idzie zbić wagę do ~9kg lub nawet poniżej ale w tym momencie taki rower mi wystarcza, bo i sezn bardziej turystyczny się szykuje niż ścigancki Prosim komentarze ;D
  13. masz rację lukashs Ja jak zmieniłem koła z 2,3kg na 1,5kg to nie wiedziałem co się dzieje
  14. Pewnie jakiś OEM. Manitou jest znane z mieszania w bebechach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...